SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zie nu pas dat jullie dat andere topic volgeblaft hebbenklikte er op omdat er FUT in de titel stond en dacht in het FUT topic te komen.
![]()
UP Pogba is overigens wel duidelijk merkbaar beter dan NUP Pogba uit mijn ervaring. De IF of UP IF niet gehad.![]()
Daley is tot die tijd dan wel weer verzekerd van een basisplaatsquote:Ongeacht zijn prestaties.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Mahone
Turtles
Turtles uit de ruimte
Transformer geluidjes
Michael Bay
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die man heeft zo weinig uitstraling, dat je het bijna instraling kunt noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daley is tot die tijd dan wel weer verzekerd van een basisplaatsOngeacht zijn prestaties.
![]()
Scholletje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
jezusquote:
Dan maak je jezelf wel onsterfelijk belachelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Hij kan toch een keer een penalty missen.
O wacht, hij denkt dat Johannsson dezelfde is als Johansson die rood kreeg.![]()
durpquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Hij kan toch een keer een penalty missen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Hij kan toch een keer een penalty missen.
O wacht, hij denkt dat Johannsson dezelfde is als Johansson die rood kreeg.![]()
![]()
Zhano en ondergetekende staan ook hogerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren 98 posts en toch had Lindgren. meerIk stond wel in de top 100.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet perse, maar ik was wel een beetje de grens aan het opzoeken. Ik heb dus zelfs ongestraft tetten gepost, hihihiquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hoezo? Dat mag in bepaalde delen gewoon hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:24 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet perse, maar ik was wel een beetje de grens aan het opzoeken. Ik heb dus zelfs ongestraft tetten gepost, hihihi![]()
Waar kan je dat zien?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zhano en ondergetekende staan ook hogerwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Hebben jullie dan ook in andere delen van het forum gepost?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zhano en ondergetekende staan ook hoger![]()
Verder alleen in die SCquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook in andere delen van het forum gepost?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dan eis ik een hertelling want het is onmogelijk dat iemand uit deze reeks meer heeft gepost dan ik.quote:![]()
Tel het anders zelf gewoon even naquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan eis ik een hertelling want het is onmogelijk dat iemand uit deze reeks meer heeft gepost dan ik.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar heb ik nu geen tijd voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tel het anders zelf gewoon even na![]()
Niet zo miepen dan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan eis ik een hertelling want het is onmogelijk dat iemand uit deze reeks meer heeft gepost dan ik.
Ha! Bitch!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En jij was in slaap gevallen na het eten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit kan nooit kloppen. Jij was er alleen 's avonds.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O ja, toen werd er ineens heel veel gepost.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En jij was in slaap gevallen na het eten.
Ik ga vandaag niet weer zoveel posten.![]()
Je hebt immers grote zaken te verrichten bij de vrouwenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja, toen werd er ineens heel veel gepost.
Ik ga vandaag niet weer zoveel posten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt immers grote zaken te verrichten bij de vrouwen
Hij gaat even de chimeids playen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Trouwens even netjes afscheid genomen van de mensen die ons hebben opgevangen in de moeilijke tijden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al 11 jaar niet toch.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is niks veranderd sinds een paar dagen geleden.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Achteraan aansluiten jochiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had gisteren 98 posts en toch had Lindgren. meerIk stond wel in de top 100.
![]()
Ruimte maken voor de echte mannen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
O sorry.quote:
Ik hoorde dat het al weer 11 jaar was toch?
Dinsdag of woensdag een review geschreven voor IF Buffon op Futhead, ding staat er nog steeds niet op.
IF Diego Costa begint overigens een beetje moeizaam, moet hem nog even onder de knie krijgen. Moet even wat meer wedstrijden met hem spelen om te oordelen of ik hem verkies boven IF Benzema.![]()
Dat klopt. Maar ik vind het niet leuk dat je dat met anderen moet delen in dit topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O sorry.
Ik hoorde dat het al weer 11 jaar was toch?![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik vind het niet leuk dat je dat met anderen moet delen in dit topic.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nee, ik bedoel eigenlijk. Leave DS2 alone!!quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
O ik dacht dat het een publiek geheim was.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ewa mooiboy, selfie in de trein V2.0?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nou, als we het gevecht van gisteren konden winnen, kunnen we DS2 ook best aan een vrouw helpen. Beetje steunen die jongen.![]()
Ben alweer thuisquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ewa mooiboy, selfie in de trein V2.0?Anders had je 'm gekregen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik zeg plausibel. Van Marcel moet Ds2 mentaal toch kunnen winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:24 schreef Toefjes het volgende:
Nou, als we het gevecht van gisteren konden winnen, kunnen we DS2 ook best aan een vrouw helpen. Beetje steunen die jongen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij let toch ook altijd op de kleintjes. (en dit keer bedoel ik niet de meisjes die je volgt)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] niet even 100 meer biedenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als ik daarop zou letten had ik wel een plaatje gepost met Little.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij let toch ook altijd op de kleintjes. (en dit keer bedoel ik niet de meisjes die je volgt)![]()
Sommige mensen
Pinkeltje (Neymar) en Kleinduimpje (Aguero) in de spits zetten, en dan constant proberen te cross abusen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand hier al met IF Drogba aan het spelen geweest?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Maar toen ik even in dit topic ging kijken was het mij niet duidelijk dat dit ook een SC-topic was, dus sorry jongensWas wel erg gezellig met z'n allen.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, Litmanen. Je kunt zelf wel raden of hij positief of negatief over IF Drogba was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand hier al met IF Drogba aan het spelen geweest?![]()
Over Yilmaz was ik wel positiefquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Litmanen. Je kunt zelf wel raden of hij positief of negatief over IF Drogba was.![]()
Drogba was wel oke maar is en blijft kut om een goed team met hem te maken![]()
Leuke smiley, zo met die duimen omhoog.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over Yilmaz was ik wel positief![]()
Drogba was wel oke maar is en blijft kut om een goed team met hem te maken![]()
Dankjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke smiley, zo met die duimen omhoog.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Litmanen. Je kunt zelf wel raden of hij positief of negatief over IF Drogba was.![]()
Hmm ik ga maar iets anders proberen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
http://www.futhead.com/14/squads/8927521/quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Hmm ik ga maar iets anders proberen.
Ik had alleen een andere keeper geloof ik.![]()
Was wel Oke is niet echt positief.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/8927521/
Ik had alleen een andere keeper geloof ik.
eerst deze maar maken voor die cup.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik ging 2 om 1 met dat team dus het was niet bar slecht ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was wel Oke is niet echt positief.
[ afbeelding ]
eerst deze maar maken voor die cup.![]()
![]()
Ik ga eens even kieken wat ik er van kan bakken want met die bontkraagjes is het wel een iets minder team.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik ging 2 om 1 met dat team dus het was niet bar slecht ofzoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Yilmaz was ook wel echt goed. Amrabat daarin tegenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga eens even kieken wat ik er van kan bakken want met die bontkraagjes is het wel een iets minder team.![]()
![]()
Jij tast diep in de buidelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was wel Oke is niet echt positief.
[ afbeelding ]
eerst deze maar maken voor die cup.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Voor Bundescup, speelt goed genoeg om 4 wedstrijdjes op rij mee te winnen.
Heb er 3k aan uitgegeven, de rest had ik al of had ik als untradeable in pakjes.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
In ieder geval een goede RB en LM.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Bundescup, speelt goed genoeg om 4 wedstrijdjes op rij mee te winnen.
Heb er 3k aan uitgegeven, de rest had ik al of had ik als untradeable in pakjes.![]()
Hoef alleen maar Javi Martinez te kopenquote:
Ah, dat valt meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoef alleen maar Javi Martinez te kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan dit maken met de spelers die ik al heb.
Reus-Choupo-Mak
Ignjovski-Flum-Gundogan
Park - Subotic - Santana - Pispool
SIF Leno
Flum kan volgens mij zo mee in een gold team, dus moet Alaba, Farfan en een vervanger voor Ignjovki kopen om die cup te spelen.![]()
Yo.quote:Mak en Choupo kunnen ook zo mee in een gold teamquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan dit maken met de spelers die ik al heb.
Reus-Choupo-Mak
Ignjovski-Flum-Gundogan
Park - Subotic - Santana - Pispool
SIF Leno
Flum kan volgens mij zo mee in een gold team, dus moet Alaba, Farfan en een vervanger voor Ignjovki kopen om die cup te spelen.Maxim vind ik ook een betere CAM dan De Bruyne en Draxler.
![]()
Choupo ook ja, daarom ook geen spits bij mijn vervangersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Mak en Choupo kunnen ook zo mee in een gold teamMaxim vind ik ook een betere CAM dan De Bruyne en Draxler.
Maxim CAM ja, maar moet een allround CM hebben. Boateng of Gentner ga ik daar neerzetten.![]()
Verrek, ik had ook gewoon mijn silvers kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Mak en Choupo kunnen ook zo mee in een gold teamMaxim vind ik ook een betere CAM dan De Bruyne en Draxler.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb Leitner bij mijn silverteam. Ook echt een allround CM.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Choupo ook ja, daarom ook geen spits bij mijn vervangers
Maxim CAM ja, maar moet een allround CM hebben. Boateng of Gentner ga ik daar neerzetten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als DS2 nou gewoon naar Duitsland gaat zitten we niet eens meer in de top 10.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |