abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138255519
Ik heb een vraagje,

Mijn vriendin is twee weken gestopt met de pil omdat we alletwee een vermoeden hadden dat ze misschien zwanger was (pil vergeten, onveilig seks gehad).

Nu is ze weer een weekje begonnen en hebben we seks met condoom. Als het goed is weer over een maandje zonder.

Is het af te raden om de Morning after pill te gebruiken voor bijv een seksdag en dan weer verder te slikken of zeggen jullie gewoon met condoom tot de volgende maand.
pi_138255603
Begrijp ik het nou goed? Ze slikt inmiddels weer de pil? Maar op de dagen dat jullie sex willen een MAP slikken zodat je zonder condoom kan?
pi_138255888
map is geen tussendoortje :')
pi_138256067
:|W
pi_138256146
Naja nee eigenlijk alleen morgen.

Vond het allemaal een beetje vaag en dacht kom hier even vragen. Word gewoon met condoom dus :).
pi_138256182
:{

Nee. Dat is geen goed idee. Jezus :') :{
pi_138256197
Na de MAP is minimaal de rest van de pilstrip niet meer betrouwbaar, moet je nog langer wachten tot het weer veilig is.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_138256223
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:39 schreef klupez het volgende:

Vond het allemaal een beetje vaag en dacht kom hier even vragen. Word gewoon met condoom dus :).
Nou dat zou ik maar doen dan ja.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 10:57:09 #9
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_138256660
zoveel onwetendheid. Zo triest. ;(
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_138256676
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:39 schreef klupez het volgende:

Plant jezelf alsjeblieft niet voort. Dat mag je de mensheid niet aan doen!
pi_138256867
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:57 schreef DW457 het volgende:

[..]

Plant jezelf alsjeblieft niet voort. Dat mag je de mensheid niet aan doen!
Dat zeiden we tegen je ouders ook.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_138257588
Jammer jong :). Mn vriendin kwam er btw zelf mee he, ben er zelf niet bekend mee en dacht vraag het hier. Wist niet dat het zo een gekke vraag was, dacht dat ik hier wel antwoord zou krijgen. Bedankt voor de serieuze antwoorden.
pi_138258561
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef klupez het volgende:
Jammer jong :). Mn vriendin kwam er btw zelf mee he, ben er zelf niet bekend mee en dacht vraag het hier. Wist niet dat het zo een gekke vraag was, dacht dat ik hier wel antwoord zou krijgen. Bedankt voor de serieuze antwoorden.
Ja ach

Een MAP is niet iets wat je zo ff op eet omdat je geen zin hebt om met condoom te doen.
:) als ze de pil is vergeten dan is het kut maar dan moet je maar ff een 'offer brengen', en dat is
dan een condoom. Binnenkort kun je er weer zonder condoom tegenaan.
pi_138260927
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:16 schreef klupez het volgende:
Ik heb een vraagje,

Mijn vriendin is twee weken gestopt met de pil...

Nu is ze weer een weekje begonnen en hebben we seks met condoom.
Oftewel ze heeft een stopweek gehad?
Of is ze drie weken geleden gestopt met de pil en nu weer begonnen sinds een week?

In het eerste geval;lees de bijsluiter!!!!
In het tweede geval; lees de bijsluiter!!!!

Waarom slikt ze een medicijn als ze niet goed weet hoe het werkt? En ga alsjeblieft over op andere anticonceptie als ze het niet goed weet te gebruiken of ze vergeet in te nemen.
pi_138265787
Seks is iets voor volwassen mensen, niet voor geile puberjochies die ten koste van alles zonder condoom willen neuken.

Soms kan een condoom juist net dat beetje extra's toevoegen, door bijvoorbeeld een condoom met ribbeltjes en/of nopjes te gebruiken, wordt - door mijn vriendin althans - als zeer prettig ervaren :D

Wil niet zeggen dat we dat altijd doen, maar gewoon soms .. voor de afwisseling :)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')