Geeft niks!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:31 schreef wonderer het volgende:
Ik wilde eerste "zal ik je dan es helemaal kapotneuken" doen als TTToch maar niet.
Ik ben ook 35+, maar geen hetero.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef Luigi het volgende:
Oh ik heb gewoon geaccepteerd dat ik een heel heteronormatief 35+ buikje heb. Ben er zo klaar mee, dat soort dingen.
Heb je ook een buikje dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben ook 35+, maar geen hetero.
Hoe werkt dat dan voor mij?
quote:
Heb jij recentelijk onder mijn shirt gekeken dan?quote:
Ik heb ook geen moeite met een buikje, maar ik vreet me momenteel dusdanig tegen de klippen omhoog dat ik straks ook van die witte shirts met rechthoekige foto moet gaan dragen. En dat wil ik niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef Luigi het volgende:
Oh ik heb gewoon geaccepteerd dat ik een heel heteronormatief 35+ buikje heb. Ben er zo klaar mee, dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij recentelijk onder mijn shirt gekeken dan?
WW is toch voornamelijk portiebeheersing?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met een buikje, maar ik vreet me momenteel dusdanig tegen de klippen omhoog dat ik straks ook van die witte shirts met rechthoekige foto moet gaan dragen. En dat wil ik niet.
Ik ben hier al 2 keer eerder enorm mee afgevallen (als in 18 kilo, dit keer hoef ik er maar 5). Het werkt echt heel fijn. Alleen moet je daarna natuurlijk niet 3 zakken chips op een avond eten (zoals gisteravond). Gaat echt nergens over, en dit is een goeie stok achter de deur. Gecombineerd met hardlopen gieren de kilo's eraf. En je mag eten wat je wil (zelfs junkfood) alleen maar in zekere mate.
Dat ja. Je mag een bepaald aantal "Pro Points"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef wonderer het volgende:
WW is toch voornamelijk portiebeheersing?
quote:
Ik ben echt wel net iets groter geschapen dan dat hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Hier een recente foto van Ang3l..
[ afbeelding ]
Op zich werkt dat wel ja. Volhouden als je "stopt" is denk ik nog het moeilijkst.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat ja. Je mag een bepaald aantal "Pro Points". per dag. En een punt bestaat uit een combinatie van eiwitten, voedingsvezels, vetten, etc. Al die info op het etiket van een voedingsmiddel. En op een dag mag ik nu 39 punten. En die kan ik opmaken aan 6000 komkommers, of 1 Big Mac menu, zeg maar. En als je je dus kunt beheersen kun je van veel lekkere dingen een klein beetje eten, zeg maar. Ik heb net 10 punten opgemaakt aan een sandwich pack van Albert Heijn.
Maar gebruik je dan WW als een soort houvast? Stok achter de deur?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat ja. Je mag een bepaald aantal "Pro Points". per dag. En een punt bestaat uit een combinatie van eiwitten, voedingsvezels, vetten, etc. Al die info op het etiket van een voedingsmiddel. En op een dag mag ik nu 39 punten. En die kan ik opmaken aan 6000 komkommers, of 1 Big Mac menu, zeg maar. En als je je dus kunt beheersen kun je van veel lekkere dingen een klein beetje eten, zeg maar. Ik heb net 10 punten opgemaakt aan een sandwich pack van Albert Heijn.
Ik ben blij dat je die spycam nog niet gevonden hebt in je badkamerquote:
Ja dat is het hele eieren eten. Die crash dieten zijn allemaal (ja al-le-maal) stuk voor stuk bagger en korte termijn denken. Het zijn dieten die je nooit en te nimmer heel lang vol kan houden, en zodra je dan weer normaal of iig meer gaat eten dan die domme dieten voorschrijven (een maand alleen soep, of helemaal geen koolhydraten meer, of alleen tibetaanse yalkmelk die een keer is overgegeven), dan vliegen de kilo's er gewoonweg weer aan en vaak nog harder dan dat ze er af gingen. Zo werkt een lichaam nou eenmaal. Da's inmiddels common knowledge, al vinden veel mensen op korte termijn resultaat zien nog steeds belangrijker. Tja.Dan maar een jojo he.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich werkt dat wel ja. Volhouden als je "stopt" is denk ik nog het moeilijkst.
Daar waar ik altijd mijn rolletjes vastpak?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je die spycam nog niet gevonden hebt in je badkamer
Hm ja klinkt wel als een plan dan ja. Ik beweeg gewoon te weinig, qua eten valt het best mee (al kan ik me ook zo door een (1) zak chips heen schransen, maar dat komt niet zo heel vaak voor). Maar mijn motivatie om 'iets' te gaan doen is echt op het absolute nulpunt aangekomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met een buikje, maar ik vreet me momenteel dusdanig tegen de klippen omhoog dat ik straks ook van die witte shirts met rechthoekige foto moet gaan dragen. En dat wil ik niet.
Ik ben hier al 2 keer eerder enorm mee afgevallen (als in 18 kilo, dit keer hoef ik er maar 5). Het werkt echt heel fijn. Alleen moet je daarna natuurlijk niet 3 zakken chips op een avond eten (zoals gisteravond). Gaat echt nergens over, en dit is een goeie stok achter de deur. Gecombineerd met hardlopen gieren de kilo's eraf. En je mag eten wat je wil (zelfs junkfood) alleen maar in zekere mate.
Meer neukenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben nu 35+, gestopt met dansen, en rennen in de regen is stom. Dus ik begin ook aan te komenIk ben gewend dun te zijn, en minstens 2x in de week te trainen met dansen en dus bewegen, dus verder hoefde ik er niets voor te doen en at ik dus wel een zak chips zo BAM ineens leeg.
Denk dat ik nu moet gaan opletten, want met zingen beweeg je niet zo veel
Ja, dan ligt t er aan wlke rol en hoe ik m aanneem hoorquote:
Ik vind krachttraining juist heel saai. Dan kan ik beter met muziek op m'n oren cardio doen.quote:Ik heb een hekel aan cardio en met krachttraining verbrand je ook niet zo veel. Maar daar ga ik nu in verbeteren
Klopt. Althans, in het begin gaat het nog wel, maar zoals nu is het ruim een jaar geleden dat ik lid was en nu ben ik echt aan het vreten als Koekiemonster.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef wonderer het volgende:
Op zich werkt dat wel ja. Volhouden als je "stopt" is denk ik nog het moeilijkst.
Ja, ik weet namelijk dankzij de vorige 2 keer precies wat ik wel en niet mag, maar op de een of andere manier lukt het zonder abonnement toch niet. Ik heb een app waarin ik alle punten uitreken/bijhou en dat helpt echt heel goed. Daarin plan je ook je eten een dag vooruit, dat werkt ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Maar gebruik je dan WW als een soort houvast? Stok achter de deur?
Want in principe kun je toch ook uit eigen kracht opletten wat en hoeveel je eet?
Bij krachttraining kun je elke vijf minuten van oefening wisselen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dan ligt t er aan wlke rol en hoe ik m aanneem hoor
[..]
Ik vind krachttraining juist heel saai. Dan kan ik beter met muziek op m'n oren cardio doen.
Nou ja, als dat idd fijn voor je werkt, waarom ook niet dan hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:12 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ja, ik weet namelijk dankzij de vorige 2 keer precies wat ik wel en niet mag, maar op de een of andere manier lukt het zonder abonnement toch niet. Ik heb een app waarin ik alle punten uitreken/bijhou en dat helpt echt heel goed. Daarin plan je ook je eten een dag vooruit, dat werkt ook.
Ik ken er een heerlijk Omroep Brabant filmpje overquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef wonderer het volgende:
Dat mensen zo'n commentaar hebben op wat mensen wegen en eten is sowieso compleet belachelijk.
Ik moet trouwens wel bekennen dat als ik een tientonner een big mac naar binnen zie werken dat ik dan automatisch wel denk "Zou je dat nou wel doen?"quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:14 schreef wonderer het volgende:
Dat mensen zo'n commentaar hebben op wat mensen wegen en eten is sowieso compleet belachelijk.
Ja, maar dat geeft ook niet. Als je er daarna maar niets over zegt. Je weet nooit of die tientonner al een hele maand alleen maar gezond eet om af te vallen en dit het enige lekkere is van een hele maand, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel bekennen dat als ik een tientonner een big mac naar binnen zie werken dat ik dan automatisch wel denk "Zou je dat nou wel doen?"
Je hebt gelijk, maar ik denk dat ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:17 schreef wonderer het volgende:
Ja, maar dat geeft ook niet. Als je er daarna maar niets over zegt. Je weet nooit of die tientonner al een hele maand alleen maar gezond eet om af te vallen en dit het enige lekkere is van een hele maand, bijvoorbeeld.
Nee, ik zal daar nooit commentaar opgeven verder. Vind ik niet mijn taak. Tenzij een vriend met gezondsheidsproblemen waarvan ik de achtergrond weet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat geeft ook niet. Als je er daarna maar niets over zegt. Je weet nooit of die tientonner al een hele maand alleen maar gezond eet om af te vallen en dit het enige lekkere is van een hele maand, bijvoorbeeld.
Precies. Je gedachten kun je toch amper onder controle houden, maar je acties des te meer. Geen reden om iemand een kutgevoel te geven om iets wat jij denkt, toch? Tenzij opbouwende kritiek, waar iemand iets aan kan hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik zal daar nooit commentaar opgeven verder. Vind ik niet mijn taak. Tenzij een vriend met gezondsheidsproblemen waarvan ik de achtergrond weet.
Ik roep wel eens: Uh!!! Wat had ik gezegd? Geen Big Mac meer tot je nog maar 1 kin hebt! En dan pak ik m af en eet hem voor z'n neus op. Maar dat moet kunnen vind ikquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Je gedachten kun je toch amper onder controle houden, maar je acties des te meer. Geen reden om iemand een kutgevoel te geven om iets wat jij denkt, toch? Tenzij opbouwende kritiek, waar iemand iets aan kan hebben.
Meer zwemmenquote:
Meer neuken toch ook?quote:
Hij heeft een GL. Dan is het of geen probleem, of wel maar heeft het geen zin om daarover te beginnenquote:
Nou, als je al lange tijd dezelfde GL hebt kan t meer een probleem zijn dan voor een single hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij heeft een GL. Dan is het of geen probleem, of wel maar heeft het geen zin om daarover te beginnen
Alsjeblieft:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, ik pas nog in m'n jurkje
Liever de Big tasty. of de whopper. of zo'n jalepeno ding!quote:
Nice! Welke?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef Luigi het volgende:
Zo, saunadate met mevrouw luigi gemaakt. Uk parkeren bij opa en oma en dagje niks samen!
Een Big Tasty is 29 punten, volgens de app!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:54 schreef Ang3l het volgende:
Liever de Big tasty. of de whopper. of zo'n jalepeno ding!
Hoeveel punten is die nieuwe Grand Big Mac?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:31 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Een Big Tasty is 29 punten, volgens de app!.
Als hij er niet in staat betekent dat vast dat er geen punten voor gerekend worden! LOS MET DE GRAND BIG MAC!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:35 schreef Dirk. het volgende:
Die staat er nog niet in. Een gewone is 13 punten.
En hoeveel mag ik er, op een dag?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:31 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Een Big Tasty is 29 punten, volgens de app!.
Dat ligt aan je lengte, huidige gewicht en streefgewicht.quote:
Volgens mij is het redelijk achterhaald dat bananen dikmakers zouden zijn. Ja, een banaan is een zwaardere hap dan het meeste fruit, en zal ook vast meer calorieën bevatten, maar een banaan zit ook vol met vezels en kost dus meer moeite voor je lichaam om te verteren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weightwatchers(...)bnum=1&art_id=120349
Propoints... en dat je dan een lijst ziet van dingen die 0 punten hebben en dus goed in een dieet zouden passen? Zie je meteen banaan staan. Hoppa *gooit website weer weg* Van iedere voedingsdeskundige en fitnessleraar heb ik nog gehoord dat banaan wel t slechtste stuk fruit is wat je kan eten als je zou willen afvallen
Die dingen spreken elkaar ook al-tijd tegen he
Dingen met 0 ProPoints passen niet automatisch goed in [een] dieet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
http://www.weightwatchers(...)bnum=1&art_id=120349
Propoints... en dat je dan een lijst ziet van dingen die 0 punten hebben en dus goed in een dieet zouden passen? Zie je meteen banaan staan. Hoppa *gooit website weer weg* Van iedere voedingsdeskundige en fitnessleraar heb ik nog gehoord dat banaan wel t slechtste stuk fruit is wat je kan eten als je zou willen afvallen
Die dingen spreken elkaar ook al-tijd tegen he
Ja, en de formule is GEHEIMquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Dat ligt aan je lengte, huidige gewicht en streefgewicht..
Nu mijn instellingen eenmaal in die app staan kan ik ze niet meer aanpassen, waarschijnlijk om te voorkomen dat 6 huisvrouwen met 1 app gaan doen.
Ze passen 'm ook aan, een keer in de zoveel tijd. Want dan blijf je lid natuurlijk.quote:
Net zoals je van de een wel avocado's zou moeten eten en van de ander weer niet. Make up your fucking mindquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk achterhaald dat bananen dikmakers zouden zijn. Ja, een banaan is een zwaardere hap dan het meeste fruit, en zal ook vast meer calorieën bevatten, maar een banaan zit ook vol met vezels en kost dus meer moeite voor je lichaam om te verteren.
Succesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ze passen 'm ook aan, een keer in de zoveel tijd. Want dan blijf je lid natuurlijk..
Nou, ik ga nu gewoon even 3 maanden knallen en dat wat ik daarna afgevallen ben er in een jaar tijd weer langzaam aan-eten. [ad infinitum]
Whateverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Blijkbaar wel, anders zou je nu niet ff gaan knallen toch?quote:Met mijn levensstijl is mijn gejojo echt het laaaaatste waar ik me zorgen om hoef te maken.
Ik kan zonder enig probleem 7 kilometer aan een stuk joggen, met mijn conditie gaat het prima. Ik vind gewoon dat ik er niet leuk uitzie, nu. Daar doe ik 't voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:04 schreef Ang3l het volgende:
Blijkbaar wel, anders zou je nu niet ff gaan knallen toch?
Dat kan alleen jij zelf beoordelenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:06 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik kan zonder enig probleem 7 kilometer aan een stuk joggen, met mijn conditie gaat het prima. Ik vind gewoon dat ik er niet leuk uitzie, nu. Daar doe ik 't voor..
+3 herkenbaar!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:02 schreef Dirk. het volgende:
Nou, ik ga nu gewoon even 3 maanden knallen en dat wat ik daarna afgevallen ben er in een jaar tijd weer langzaam aan-eten. [ad infinitum]
Whateverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
Geitenkaas met honing?quote:
Pannenkoeken met spekquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geitenkaas met honing?
Kip met mosterd in cola?
O ja, ookquote:
Geitenkaas.quote:
...wat?quote:Kip met mosterd in cola?
quote:
Als je ooit in Utrecht bent, trouwens, in de Oude Muntkelder hebben ze pannenkoeken met brie en honing en walnoten en al die andere shit die daarbij hoort.quote:
Telt rozijnenbrood ook?quote:
Feta is geen geit, feta is schaap. O, feta kan van beide zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geitenkaas.
Feta lust ik wel graag, maar dan het liefst in een frisse salade. Honing is toegestaan als onderdeel van de dressing, maar is niet echt een zoet/hartig combinatie.
Dat wat er stond.quote:[..]
...wat?
quote:[..]![]()
![]()
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Feta is geen geit, feta is schaap. En wat ik bedoel is die geitenkaas waar de honing al in zit
Dat wat er stond klinkt als iets wat een kind van zes zou klaar maken als het mocht koken.quote:Dat wat er stond.
Ik houd van spek, ik houd van pannenkoek, maar houd ze maar uit elkaar.quote:Lekkerrrr!
Ik weet ook dat het gebeurd, behalve dat bizarre cola gerecht van je kende ik alles al, ik vind het alleen geen lekkere combinatie. Afgelopen zomer tijdens de bruiloft van een vriendin van mij op Ibiza was het voorgerecht watermeloen met feta. Twee dingen die ik heel lekker vind, maar de combinatie stond me dus echt niet aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, zoet en hartig wordt juist dus vaak gecombineerd in keukens, juist omdat t twee uitgesproken smaken zijn.
Ik eet bijna nooit boterhammen. Als ik toch (heeeeeel af en toe) een boterham eet dan is het enige zoete wat ik erop zou doen pindakaas, en zo zoet is de Nederlandse pindakaas ook weer niet. Wit brood (het beste pindakaas brood) zou ik ook niet zo snel echt hartig noemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef wonderer het volgende:
Grappig. Maar eet je dan boterhammen met kaas of hagelslag?
Er bestaan hele kookboeken met cola hoor. Don;t knock it till you try it. En het is net zo min voor een kind van 6 als een boterham met hagelslag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het gebeurd, behalve dat bizarre cola gerecht van je kende ik alles al, ik vind het alleen geen lekkere combinatie. Afgelopen zomer tijdens de bruiloft van een vriendin van mij op Ibiza was het voorgerecht watermeloen met feta. Twee dingen die ik heel lekker vind, maar de combinatie stond me dus echt niet aan.
Ik zeg ook niet dat het voor een kind van 6 is, maar dat het klonk als iets dat een kind van 6 zou verzinnen. Alleen dan waarschijnlijk wat beter dan wat ik samen met m'n zus op die leeftijd verzon (het geweldige 'alles in een pan' recept).quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaan hele kookboeken met cola hoor. Don;t knock it till you try it. En het is net zo min voor een kind van 6 als een boterham met hagelslag.
quote:
Babi pangang?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef LeBeau het volgende:
Vlees met een zoetige saus is trouwens wel okay in het algemeen. Als jij Bambi doodmaakt en met een soort van rode vruchten saus ofzo aankomt, dan eet ik dat beest zo op.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:48 schreef LeBeau het volgende:
Vlees met een zoetige saus is trouwens wel okay in het algemeen. Als jij Bambi doodmaakt en met een soort van rode vruchten saus ofzo aankomt, dan eet ik dat beest zo op.
Kortom: je praatte poepquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:47 schreef LeBeau het volgende:
Kip is trouwens wel iets dat hetgeen waar het in bereid wordt redelijk assimileert, dus twijfel ik of het nog telt als een combinatie van hartig en zoet als je het in cola klaar maakt. Hetzelfde met die beenham: als je het erin bereid dan is het toch anders.
Pannenkoek met spek trouwens ook niet, want een pannenkoek is niet zoet tenzij je iets met het beslag doet, of er iets zoets op doet als hij klaar is. Ik vind alleen dat pannenkoeken zoet moeten zijn.
Kom maar op. Maar die heb ik wel liever zonder saus, als het babi pangang met spek is.quote:
Ik heb in Hoofddorp ooit babi pangang gehad met de saus er los bij. ZO LEKKER... knapperig vlees met zo'n braadsmaakje, niet zo sopppig geworden in de saus. Heerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kom maar op. Maar die heb ik wel liever zonder saus, als het babi pangang met spek is.
Wat een belachelijke conclusie om te trekken.quote:
Zo kregen wij bij het afhalen van Chinees eten de babi pangang altijd, inderdaad een stuk lekkerder. En dan nog lekkerder als het met spek was, want dan heb je het knapperige van de buitenkant met het sappige van het spek en tering ik heb trek.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb in Hoofddorp ooit babi pangang gehad met de saus er los bij. ZO LEKKER... knapperig vlees met zo'n braadsmaakje, niet zo sopppig geworden in de saus. Heerlijk
Helaas, had je maar 190.000 eur moeten verdienenquote:
Je bent het tegenoverstelde van een dieet!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef Dirk. het volgende:
Hahaha, hele topic meteen in de ban van eten.
Sorry!.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:22 schreef LeBeau het volgende:
Je bent het tegenoverstelde van een dieet!
O ja hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:35 schreef LeBeau het volgende:
Maar geen ijsjes, want iemand wil niet delen.
Ik zo'n 3x in de week. Alleen de laatste tijsd met al die trainingen en gala's en awards en zo... pff, het leven van een ster. Och och ochquote:
Moet minimaal 150 punten per dag hebben, en 3000 komkommers is ook niks.quote:
Een harig ijsje... :x.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja hoor
Nou dit is een harig met zoet ijsje, dat lust jij toch niet!
Oeps. Ik mis een Tquote:
En voor je het weet ben je zo'n dik blond engeltje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zo'n 3x in de week. Alleen de laatste tijsd met al die trainingen en gala's en awards en zo... pff, het leven van een ster. Och och ochVaak uit eten of juist een snelle hap!
Ik dacht dat je een n mistequote:
Dat dus ook nog eensquote:
Ik vergeef t de kerk nooit dat ze de Cherubijnen verkracht hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En voor je het weet ben je zo'n dik blond engeltje.![]()
[ afbeelding ]
Nee, geen haring met zoet ijsquote:
Welk gedeelte van water en aardbei is hartig dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:04 schreef Peter het volgende:
Een waterijsje met aardbeiensmaak? (hartig en zoet van de suiker)?
Niet hartig, maar wel hardquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welk gedeelte van water en aardbei is hartig dan?
Kinderen voor kinderen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn niet zo cool.
Mannen. hebben geen gevoel.
Mannen! Een heleboel!
O nee, dat waren jogens
Neequote:
Oehoe-oe-oerendhard, werd die man daar uitgescheurd?quote:
Mja... cola kun je ook goed op andere manieren gebruiken; oa als schoonmaakmiddel voor toiletten of lijmverwijderaar...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er bestaan hele kookboeken met cola hoor. Don;t knock it till you try it. En het is net zo min voor een kind van 6 als een boterham met hagelslag.
Wie? Wat?quote:
Ik vind dat zo zonde en zo definitief...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Oor''ring''/plug
Doen of niet, ik wil dat gaan doen ,in beide oren.
Das het enigste waar ik mee zit inderdaad. Ik heb nu mooie oorlellen. Maar stel ik wil ze over 5 jaar niet meer. Benieuwd hoe het dan uitziet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde en zo definitief...
Moet je toch zelf weten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Oor''ring''/plug
Ja, Dirk. ofwel Gellarboy.quote:
Ik mag toch ook zelf weten of ik ga vragen naar de meningen van anderenquote:
Ik zou het zelf niet doen. En ben nog nooit iemand tegen gekomen bij wie ik het mooi vond. Maar het enkele feit dat je het overweegt betekent al dat onze smaak niet met elkaar overeenkomen. Dus ik zegt: DOEN!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Oor''ring''/plug
Uitgelubberd...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:02 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
[..]
Das het enigste waar ik mee zit inderdaad. Ik heb nu mooie oorlellen. Maar stel ik wil ze over 5 jaar niet meer. Benieuwd hoe het dan uitziet.
Struggles
Ik vind het ook niet mooi, maar volgens mij behoren wij wel tot een minderheid.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Oor''ring''/plug
Waarom dan? En zou dat niet 'slijten' na een tijdje?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben trouwens uit de kast gekomen bij vrienden, maar nu is alles awkward.
Nja, ik moet nog er nog behoorlijk aan wennen. Vanavond heb ik bijvoorbeeld ook een feestje waarbij een paar mensen het wél weten en anderen weer niet etc. Volgens mij heb ik een late puberteit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Waarom dan? En zou dat niet 'slijten' na een tijdje?
ja. Mooi. Als je daar dan maar wel stopt. Te grote tunnels zijn viesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Trouwens:
[ afbeelding ]
Oor''ring''/plug
ik had een cockblockende logee genaamd TTMquote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:39 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
hebben jullie nog wat neukdates op de planning voor vanavond?
is niet definitief. Een plug of tunnel zo klein kan nog gewoon dichtgroeien. T lichaam is een raar ding.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind dat zo zonde en zo definitief...
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:59 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben trouwens uit de kast gekomen bij vrienden, maar nu is alles awkward.
De barricades huilen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik beschouw mijn seksuele voorkeur als een hobby. Mensen mogen het weten, maar ik ga het ook niet te pas en te onpas melden.
ik ook. Al is t wel een wezenlijke hobby die me vormt, beust danwel onbewust. Dus merken of horen zullen ze t snel. Nou ja, hangt van t publiek af.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik beschouw mijn seksuele voorkeur als een hobby. Mensen mogen het weten, maar ik ga het ook niet te pas en te onpas melden.
Dat inderdaad, maar het is nu ook zo officieel en iedereen vindt er iets van. Ik moet ook nog gewoon wennen bij zo'n feestje als vanavond. Een feestje waarbij sommige mensen het wel weten, maar de meeste mensen (die ik ook ken) niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:59 schreef wonderer het volgende:
Wennen in de zin dat je nu jezelf kunt zijn zonder op je woorden te hoeven letten of anders wennen?
Precies hetzelfde hier. Ik weet alleen nog niet precies wanneer het relevant is of niet. Is het al relevant als iemand vraagt ''hoe het met de vrouwen gaat?'' Of is het pas relevant als een vrouw je voor een date vraagt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:11 schreef Ambiguiteit het volgende:
Halleeeuw. Niemand hoeft van mij op de barricade met een roze veer in z'n reet, maar hoe je het ook wendt of keert: dit gedrag is níet okay.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:11 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
En de jongens voelen zich ongemakkelijk als ze ''schelden'' met gay of homo, terwijl me dat niets uitmaakt.
Toch een soort opluchting hierquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:50 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Halleeeuw. Niemand hoeft van mij op de barricade met een roze veer in z'n reet
Dirk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:50 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Halleeeuw. Niemand hoeft van mij op de barricade met een roze veer in z'n reet, maar hoe je het ook wendt of keert: dit gedrag is níet okay.
"Mjaaaaa, ik bedoelde er niets mee."
Ja, je bedoelde er wel iets mee, anders had je wel iets anders gezegd. Je wilde aangeven dat je iets stom/negatief vond en daar gebruik je dát woord voor. Leuke vrienden, man. Hoera!.
Zeker weten. Ik trek er alleen niet zoveel van aan (althans bewust) als iemand iets 'gay' noemt en hetzelfde lijkt te gelden voor vrouwen. Al zal het onbewust vast wel iets doen als (een deel van) jezelf constant geassocieerd wordt met iets negatiefs.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:15 schreef Dirk. het volgende:
En als een vrouw je daar stelselmatig op zou aanspreken, dan zou je je gedrag aanpassen.
Ja, maak je vooral druk om mij en laat je vrienden lekker schelden!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:32 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik maak me drukker om het feit dat jij [...]
En wat als iemand uit Etten-Leur nu jou zou aanspreken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:16 schreef Dirk. het volgende:
Ja, maak je vooral druk om mij en laat je vrienden lekker schelden!.
Trakteer me maar een keer op lunchquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:14 schreef Dirk het volgende:
wonderer, wil je dat ik die 15 piek naar je overmaak?
Anders moet ik je daar echt zo geld gaan staan geven....
HALLEUW ALLEMAAL!.
Nieuwe wat?quote:
l-asco is de topic hunk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:02 schreef Renesite het volgende:
Ow nee. Acorbinezuur was al bekend. Nvmmm
Zijn fotoboek is leeg. Daar moet ik toch wel protest tegen aantekenen hoorquote:
Anticlimax.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:02 schreef Renesite het volgende:
Ow nee. Acorbinezuur was al bekend. Nvmmm
Toen werd je vampier waardoor er nu geen foto's meer van je genomen kunnen worden?quote:
Waarop?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
En wat als iemand uit Etten-Leur nu jou zou aanspreken?
Einde van de wereld!quote:
Zomertijd!quote:
Ik vond het wel leuk! Ik had echt net de achterlamp op m'n fiets laten maken, is het opeens niet meer donker als ik 's ochtends naar m'n werk fiets.quote:
Same herequote:Op maandag 31 maart 2014 09:19 schreef Dirk. het volgende:
Ik hoef pas om 08:30u van huis en dan is 't al licht..
Het lijkt wel een kinderboerderij.quote:
7:20 in de auto.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:19 schreef Dirk. het volgende:
Ik hoef pas om 08:30u van huis en dan is 't al licht..
Neh. Deze heeft al melktandjes. Te riskantquote:
Tof. De buurt is best tof, schoon, geen graffiti en zo. Heb een mailtje gestuurd dat ik het appartement graag wil, dus nu afwachten of ze mij ook willenquote:
Ik stapte om 6:25 op de fiets, was om 6:30 op kantoor, en mag om 15:00 naar huis.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
7:20 in de auto.
Maar wel om 16:30 vrij
Alsnog pas 17:15/17:30 thuis
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:04 schreef wonderer het volgende:
Tof. De buurt is best tof, schoon, geen graffiti en zo. Heb een mailtje gestuurd dat ik het appartement graag wil, dus nu afwachten of ze mij ook willen
Een mocro!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[blabla telefontjah telefontjah]
Niet weer, ik zag alleen "Wat wil je van me drinken".quote:
Van jou wil ik alles drinken. Het liefst je zaad. Krijg jij een RedBulletje, iedereen blij.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:10 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Niet weer, ik zag alleen "Wat wil je van me drinken".
Maar maakt niet uit! Toch maar een blikje Red Bull. Kan ik me beetje stoer voelen tussen al die brede mannen.
Ik snak er ook naar... zomertijd letlag of zoquote:Op maandag 31 maart 2014 10:05 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Doe maar een blikje Red Bull alstublieft!
Ja, dat heb ik de laatste weken..quote:Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snak er ook naar... zomertijd letlag of zo
Alleen weet dat als je er 's ochtends al mee begint je lichaam alleen maar meer moe wordt.
Zal vast zoet smaken na veel Red Bullquote:Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Van jou wil ik alles drinken. Het liefst je zaad. Krijg jij een RedBulletje, iedereen blij.
Extra moe, want als je 's ochtends al begint met suiker dan gaat je lichaam daar de rest van de dag nara vragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik de laatste weken..
Maar daarom drink ik soms dagelijks, 2 a 3.. Dan word ik rond 02:00 moe pas..
Serieus? Maar ik ben nog maagd..quote:Op maandag 31 maart 2014 10:11 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Van jou wil ik alles drinken. Het liefst je zaad. Krijg jij een RedBulletje, iedereen blij.
Hou je van dikke klodder, of iets wat snel spuit tegen je keel met 120km/h..quote:Op maandag 31 maart 2014 10:12 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik vind het geiler als het bitter is. Beetje viezig..
Maagd vs Masturberenquote:Op maandag 31 maart 2014 10:13 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Serieus? Maar ik ben nog maagd..
Heb zeker nog zaad over in mijn ballen van 2010..
Anything, als het maar niet direct diep mijn keel in is, want dat vind ik zonde.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:14 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Hou je van dikke klodder, of iets wat snel spuit tegen je keel met 120km/h..
Heb je zachte vollen lippen?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Anything, als het maar niet direct diep mijn keel in is, want dat vind ik zonde.
Nee, maar ik kan wel zuigen als een Dyson.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:18 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Heb je zachte vollen lippen?
Ja, eerst de smaak goed proeven..
Rimmen bedoel je? Liever dan pijpen, nog. Heb je een behaarde reet?quote:Baf je ook?
Ja, heb je wel eens een een vrouw gerimd?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:21 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zuigen als een Dyson..
[..]
Rimmen bedoel je? Liever dan pijpen, nog. Heb je een behaarde reet?
Nee, alleen mannen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:22 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ja, heb je wel eens een een vrouw gerimd?
Hoe smaakt dat? Wil ik wel eens doen..
Van voor of van achteren?quote:En als ze echt echt lekker is, ga ik der fisten.
Ja, stofzuiger 2.0.quote:Wat is een Dyson? Een stofzuiger?
Oke, dan weet ik dat.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:28 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nee, alleen mannen.
En als m/v gewoon even doucht dan smaakt het gewoon nergens naar, of naar huid althans.
Ik vind 't supergeil om te doen.
[..]
Van voor of van achteren?
[..]
Yep..
[ afbeelding ]
"The boy has a mouth like a Hoover!"quote:Op maandag 31 maart 2014 10:21 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel zuigen als een Dyson..
"Schat... alweeeeer een kroketje?!"quote:Op maandag 31 maart 2014 10:36 schreef Dirk. het volgende:
Voor anaal fisten is wel wat voorwerk nodig hoor, trouwens. Ten eerste is 't een behoorlijk strakke opening waar je niet zomaar even een vuist in parkeert en ten tweede zal 't eerst even grondig gereinigd moeten worden. Met je tong kom je niet zo diep natuurlijk, maar met een vuist trek je zonder pardon yesterday's lunch naar buiten..
quote:Op maandag 31 maart 2014 10:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tof. De buurt is best tof, schoon, geen graffiti en zo. Heb een mailtje gestuurd dat ik het appartement graag wil, dus nu afwachten of ze mij ook willen
...dat maakt het hele verhaal van jou met je kroketten toch weer heel anders.quote:
Het was niet voor niets groenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
...dat maakt het hele verhaal van jou met je kroketten toch weer heel anders.
Met een erg fijne soundtrack ookquote:Op maandag 31 maart 2014 11:19 schreef Dirk. het volgende:
[..]
"I'll let you put it anywhere."
Heeeeeeeerlijke film..
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:34 schreef Dirk. het volgende:
Ik heb 'm ook, die soundtrack dus.
Nog uit de tijd dat ik alles kocht met SMG plaatjes erop..
Ik ook. Ook al kan ik ze betalen. Gelijkheid.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 14:36 schreef Dirk. het volgende:
wonderer krijgt een dubbele oogtransplantatie!
[ afbeelding ]
Dat heet plastische chirurgiequote:Op maandag 31 maart 2014 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil ook gewoon photoshop in real life. Dat we straks augmented reality hebben en dat iedereen door een google glass kijkt en mij dan gephotoshopt ziet
Zal schrikken zijn als die bril dan af gaat
Nee nee nee, want dat is met snijden en zoquote:
Flaporen?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, want dat is met snijden en zo
Heb ik trouwens al gehad
quote:
Had ik het toch goed onthouden.quote:
Nou ja, ik ben al een queen natuurlijk...quote:Op maandag 31 maart 2014 17:04 schreef Ang3l het volgende:
Stroekie 2.0. geeft ie z'n kroon door aan jou.
"marokkaanseheld"quote:
Ok, klinkt spannend. Ik ken hem niet.quote:
Lees terug. Je zult er geen spijt van krijgenquote:Op maandag 31 maart 2014 22:34 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Ok, klinkt spannend. Ik ken hem niet.
wie mooi... goed eh iets wil zijn moet pijn lijden...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag ben ik in elkaar geslagen. Op toneel. Als oefening. Ik heb de schrammen op mijn armen staan. Fijn joh, toneelworkshops. Genieten. Wow.
Mooi.quote:
Ok, dat dacht ik al, maar ik dacht dat het te maken had met "kieren" en toen snapte ik het niet meerquote:
Maar wat is kieren dan? Ik dacht eten, maar dat slaat nergens opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |