Ik ga vanavond chocola banaan ijs maken yoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die foto die jij postte van jou was.
box ouwequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex van 5 jaar op CU2 ontmoet.
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen, tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Gewoon met "op het internet". In dit tijdperk is dat niets vreemds meer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als je dochter/zoon vraagt hoe jij en JB elkaar hebben ontmoet, wat ga je zeggen?
SICK CUNTquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga vanavond chocola banaan ijs maken yo
[..]
box ouwe
Dat is echt beta. Had ik niet van jou verwacht. Eigenlijk ..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Ik weet het man, je mag judgen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is echt beta. Had ik niet van jou verwacht. Eigenlijk ..
fair enoughquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
net als tegen iedereen: tijdens een feest in Amsterdamdenk je dat ook maar 1 van mijn vrienden weet hoe ik JB ken?
Lol @ chicks ontmoeten op een feest. Iedereen weet dat in clubs etc alleen maar sletjes en one night stands lopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |