Een Audi A8, 4.2TDI Quattro L. Pro. 351pk en 0-100 in 5.6 secondenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:55 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Ook 1240km?
Wat voor auto trouwens?
420PK en 0-100 in 4.4s afgelopen maandag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een Audi A8, 4.2TDI Quattro L. Pro. 351pk en 0-100 in 5.6 seconden
Ik kreeg een keer twintig euro 'fooi' van een gestrande vakantieganger omdat ik op een vrijdagavond midden in de zomer nog bereid was om na acht uur 's avonds nog eens zijn vervangend vervoer te brengen op een camping in de middle of nowhere in de buurt van Emmenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:18 schreef Shefkee het volgende:
Vandaag een tientje in mijn handen gedrukt gekregen, voor het eerst in mijn ew-carriere. Daarnaast was deze dag goed voor een uur of 12, lucratief dagje voor mij.
Je rijdt zelf ook wel eens ritjes?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
420PK en 0-100 in 4.4s afgelopen maandag.
Niet vaak, het is wel eens krap of veel te ruim gepland. Gewoon maandagochtend om 8.30 bellen, dan kunnen ze direct voor je kijken. Misschien zijn de tijden niet zo strikt en mag je hem alsnog doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Exorbitantes het volgende:
Komt dat trouwens vaker voor, aansluitritten die onmogelijk te behalen zijn?
Fijne auto!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Een Audi A8, 4.2TDI Quattro L. Pro. 351pk en 0-100 in 5.6 seconden
Dit was in Den Haag, ambtenaar denk ik. Midden in de stad, kon nergens een parkeerplek vinden. Dus uiteindelijk hem gebeld, hij ingestapt en me naar 'zijn' parkeerplek gewezen. Zei 'ie dat hij me netjes vond rijden, even later: 'Hier heb je een fooi en ik weet niet of je parkeerkosten kan declareren, maar hier heb je een kaartje'. Erg relaxte ventquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer twintig euro 'fooi' van een gestrande vakantieganger omdat ik op een vrijdagavond midden in de zomer nog bereid was om na acht uur 's avonds nog eens zijn vervangend vervoer te brengen op een camping in de middle of nowhere in de buurt van Emmen
Doet me denken aan M3, maar zal wel nietquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
420PK en 0-100 in 4.4s afgelopen maandag.
Dacht ik al. Als ik namelijk de plaatsnamen in 9292 intik dan is de reistijd 2 uur, i.p.v. >3 uur. Maar om van plaatsnaam b (een of ander klein dorpje) naar het adres te komen duurt een uur en een kwartier. Terwijl het met de auto 11 minuutjes isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Niet vaak, het is wel eens krap of veel te ruim gepland. Gewoon maandagochtend om 8.30 bellen, dan kunnen ze direct voor je kijken. Misschien zijn de tijden niet zo strikt en mag je hem alsnog doen.
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je rijdt zelf ook wel eens ritjes?
Wel nicewat voor bak was dat?
Je moet dit werk niet gaan doen om auto te rijden, want je zit >50% in het OVquote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:35 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Dacht ik al. Als ik namelijk de plaatsnamen in 9292 intik dan is de reistijd 2 uur, i.p.v. >3 uur. Maar om van plaatsnaam b (een of ander klein dorpje) naar het adres te komen duurt een uur en een kwartier. Terwijl het met de auto 11 minuutjes is
Ik doe dit werk om auto te rijden. Het liefst de mooiste BMW's en audi's!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:22 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je moet dit werk niet gaan doen om auto te rijden, want je zit >50% in het OV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu heeft EW de eerste 2 auto's al wel echt bepaald. Mijn collega krijgt de partner, ik de BWM 520i. Ik weet dus al wie er geen 6 schadeformulieren hoeft in te dienen maandagavond. Vorige maand mocht ik er 8 invoeren, op een carnavalsavond
![]()
Dan nog even gallen, m'n collega heeft geen whatsapp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |