Of gewoon je dikke grotkwakker laten wegen bij de groente-afdeling en vragen waarom de computer een tros bananen aangeeft.quote:
Welkomquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
We zijn weggepest door 2Happy4U en A_A
Wij willen ook gewoon terug naar onze eigen reeks. Laat het vooral even weten in de feedback zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:51 schreef badboynova het volgende:
en weer een topic naar de klote geholpen
Toch zeker niet om spelerstats te filteren he (database)?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
To be honest, ik gebruik alleen de squad builder.Die vind ik briljant.
Voor de rest ben ik aan futhead gewend + de comments en reviews zijn handig.
Nee, ik heb wel iets beters te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Had je die veranderd? Ik dacht dat dat gewoon hun manier was om die vage O met / te doen
Kan je niet die webapp fixen bij EA ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch zeker niet om spelerstats te filteren he (database)?
Een actie van een nieuw modje dat even zijn geur wil afgeven.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Welkom![]()
Maar is dit weer zo'n actie van eerst doen en dan nadenken over de mogelijke consequenties? GAM is al jaren een SC forum en nu opeens mag het niet meer?
Zal wel loslopen. FUT-topic is echt al jarenlang een SC, maar nu kan dat niet meer want er "is maar één SC in GAM"quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Welkom![]()
Maar is dit weer zo'n actie van eerst doen en dan nadenken over de mogelijke consequenties? GAM is al jaren een SC forum en nu opeens mag het niet meer?
jawelquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toch zeker niet om spelerstats te filteren he (database)?
We bagger al 3 jaar lang zo'n 3000 topics vol in het FUT-topic, maar sinds vandaag mag het alleen nog over Fifa gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Welkom![]()
Ongetwijfeld. Is ook niets persoonlijks ofzo, maar het is gewoon beetje vreemd hoe van het ene op het andere moment het allemaal niet meer mochtquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:53 schreef Pheno het volgende:
Iets zegt me dat het vast weer goed komt
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ben je gewoon niet helemaal lekker
Het fifatopic loopt ook zo goed hè.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
We bagger al 3 jaar lang zo'n 3000 topics vol in het FUT-topic, maar sinds vandaag mag het alleen nog over Fifa gaan.
Verdomde onhandig..FUT shit post ik nu in het FUT topic, maar soms toch hier. En soms dubbel.quote:
Paas eens die OP, ik heb niet voor niks nog een keer de topic gekaapt.quote:
o nvm, dacht dat dit een anti-Ajax post wasquote:
Agh als ik maar bij jou ben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verdomde onhandig..FUT shit post ik nu in het FUT topic, maar soms toch hier. En soms dubbel.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |