abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138245059
http://www.volkskrant.nl/(...)nde-shopmoeder.dhtml

Strekking stukje: Ouders zouden hun kinderen te weinig aandacht geven, en teveel hun eigen leventje willen houden. Ze zouden dingen zonder kinderen, zoals stappen ook leuk vinden (foei!). Ze zouden en zelfs hun eigen hobby's willen houden (dubbel foei!) Ze zouden het idee hebben dat ze best veel op hebben moeten geven voor hun kinderen, en dat vinden ze niet altijd even leuk (hoe dúrven ze!).

Je eigen leven hebben als ouders, dat mag kennelijk niet meer. Althans niet volgens de schrijfster en de reaguurders. En ik zie om me heen ook steeds meer dat ouders hun hele leven om hun prinsjes en prinsesjes laten draaien. Terwijl dat vroeger ook heus niet gedaan werd.

Nu worden verjaardagen bijvoorbeeld middags gehouden 'want Storm heeft 'savonds zijn vaste bedritueel nodig'. :') Toen ik kleiner was, niks bedritueel, als kind ging je gewoon mee naar een verjaardag. Je sliep dan boven terwijl de ouders beneden zaten. En overdag kon je als volwassene ook een volwassen gesprek houden. Kinderen moesten zoet in een hoekje spelen. Nu is er geen normaal gesprek meer mogelijk als er kinderen beneden zijn, ieder boertje wordt uitgebreid bewonderd.

Wie niet meedoet aan die gekte wordt in dit stukje weggezet als een gore egoïst.
Wat een onzin zeg. :{w

Klacht: Zuur stukje uit de Volkskrant, dat suggereert dat ouders die niet hun hele leven om hun kind heen laten draaien slechte ouders zijn. Wat een overdreven gedoe om die kinderen tegenwoordig. :r
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:24:03 #2
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_138245110
Goede uitgebreide klacht mijn complimenten gr en een fijne avond
040
pi_138245227
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:24 schreef Internepper het volgende:
Goede uitgebreide klacht mijn complimenten gr en een fijne avond
:)
pi_138245268
Kinderen :')
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:27:16 #5
395200 deadprez
One more rail
pi_138245304
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef deprimist het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_138245352
Kinderen O+ en soms })
Hyperende ouders :')
pi_138245484
Tegenwoordig zo'n peuter met pvda /sp ouders dat midden in de kamer gaat poepen...

"Goed zo!! Dat is een grote hoop, schatje!!!!
Jij komt er wel in deze maatschappij!
pi_138245510
Dat soort ouders zijn juist het resultaat doordat ze vroeger te veel verwend werden. Het is een vicieuze cirkel zo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_138245550
quote:
Waz met jou!
pi_138245647
Het is ook mode om op een grote mensen verjaardag je baby, peuter, kleuter s,avonds mee te nemen en de hele avond op te houden.
Vroeger schakelde je de buren in en ging pa of ma op tijd naar huis.
pi_138245686
Terechte klacht. Spastisch gedoe. Mensen die hele levens opgeven en zelfs al beginnen te plannen 'wat ze nog echt willen doen in t leven' voordat ze aan kids beginnen. Alsof ze dood gaan.

Verbaast mij ook niks dat zoiets in de (immer sjagrijnige) Volkskrant staat.
pi_138245694
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Sorella het volgende:
Het is ook mode om op een grote mensen verjaardag je baby, peuter, kleuter s,avonds mee te nemen en de hele avond op te houden.
Of je sliep gewoon boven als kind, niks mis mee.
pi_138245701
Volwassen mensen die nog hun verjaardag vieren zijn toch ook gewoon nog mentale kinderen?
pi_138245734
Tja ik zeg altijd mijn dochter is een deel van mijn leven, niet mijn hele leven, mag graag ook wat tijd voor mezelf hebben.
pi_138245788
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Dingflofbips het volgende:
Mensen die hele levens opgeven en zelfs al beginnen te plannen 'wat ze nog echt willen doen in t leven' voordat ze aan kids beginnen. Alsof ze dood gaan.
Ja, idd. Het leven gaat gewoon door, ook als je kinderen hebt. Er zijn zelfs ouders die hun kind mee nemen op wereldreis! (hadden de mijne dat maar gedaan, was vet geweest)
pi_138245895
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef LittleLady het volgende:
Tja ik zeg altijd mijn dochter is een deel van mijn leven, niet mijn hele leven, mag graag ook wat tijd voor mezelf hebben.
Laat het de Volkskrant maar niet horen, driedubbel foei!!!!
pi_138245978
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:37 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Laat het de Volkskrant maar niet horen, driedubbel foei!!!!
Mijn dochter komt niets tekort, daarbij heeft zij er baat bij dat ik me gelukkig voel, want als ik gelukkig ben heb ik ook meer zin om ook dingen met haar te ondernemen
pi_138245982
Storm zijn vaste avondritueel. :') En Maan en Bloem hun middagritueel dan?
pi_138246169
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:38 schreef Chai het volgende:
Storm zijn vaste avondritueel. :') En Maan en Bloem hun middagritueel dan?
Mama is nog in verwachting van Maan en Bloem, als die er eenmaal zijn komen die ouders helemaal nergens meer. :{

Bonusklacht: Vrouwwezens die posten met het onderschrift 'Flower (insert andere generieke mutsen-naam) mama van Sterre (4) en Bloem (1)'
:')
pi_138246285
Terechte klacht. Wij werden bij een verjaardag gewoon boven op de slaapkamer gezet als we moe werden en dan kwamen we er zelf wel weer uit als we wakker werden.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:46:11 #21
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_138246378
Mensen die ooit kinderen zijn geweest :')
pi_138246512
quote:
ja heel irritant idd, vooral als die ouders niks zeggen wanneer die kinderen maar lopen te schreeuwen en rondjes lopen te rennen om de tafel omdat t kind zijn vrijheid moet hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2014 22:49:37 ]
pi_138246541
Moeders die hun kind claimen zijn ook zo erg.
  donderdag 27 maart 2014 @ 22:50:11 #24
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_138246563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja heel irritant idd, vooral als die ouders niks zeggen wanneer die kinderen maar lopen te schreeuwen en rondjes lopen te rennen om de tafel omdat t kind zijn vrijheid moet hebben
Dit, ouders die hun kinderen niet kunnen opvoeden :r.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_138246668
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Moeders die hun kind claimen zijn ook zo erg.
Vaak hangt dat samen, als alles om je kind draait, wordt het erg stil als hij zij op kamers is. Ik ken een moeder die zich helemaal op een stel cavia's heeft gestort nadat de kinderen uit huis waren.
pi_138246690
Om nog maar te zwijgen over de driehonderdduizend foto's die elke dag op je facebook etc. verschijnen. Bij werkelijk ALLES wat dat kind in kwestie doet moet er een uitgebreide fotoshoot gemaakt worden.

Ik vind kinderen wel leuk, maar de meeste ouders niet. Irritante overdreven aandachtsgeile hoeren met hun 'kijk eens hoe geweldig mijn kind is' gezeik.
pi_138247274
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:46 schreef Ambicioso het volgende:
Mensen die ooit kinderen zijn geweest :')
Dit dus, gewoon als 18-jarige uit die kut komen ja tog
  donderdag 27 maart 2014 @ 23:05:16 #28
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_138247373
quote:
14s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:

[..]

Dit dus, gewoon als 18-jarige uit die kut komen ja tog
pi_138248676
quote:
Op donderdag 27 maart 2014 22:26 schreef deprimist het volgende:
Dit dus.
Blij dat ik ze niet meer heb.
pi_138249887
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:52 schreef LizzyYAY het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de driehonderdduizend foto's die elke dag op je facebook etc. verschijnen. Bij werkelijk ALLES wat dat kind in kwestie doet moet er een uitgebreide fotoshoot gemaakt worden.

Dit dus.
Alles draait om 'de kids' :')
pi_138253726
quote:

[..]

Wel eens gelezen hier op Fok!.. Dat soort ouders schept altijd op over hoe vóór hun kind wel niet is, maar als je ze aanspreekt op het gedrag van hun wurm, dán is zo'n wurm ineens ineens nog te klein om te snappen dat dat irritant is.. :')
pi_138253798
Ik ben het volkomen met je eens, ts. Als ik mijn hele leven om de kinderen van vrienden en familie heen had willen plannen, had ik verdomme zelf wel kinderen kunnen nemen ja :( (ja ja, kinderen krijg je niet enzovoorts, I know.)
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138253978
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:58 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik ben het volkomen met je eens, ts. Als ik mijn hele leven om de kinderen van vrienden en familie heen had willen plannen, had ik verdomme zelf wel kinderen kunnen nemen ja :( (ja ja, kinderen krijg je niet enzovoorts, I know.)
Ja, sommige vrienden verdwijnen zelfs 'off the map' als ze kinderen krijgen. Geen tijd meer want ze hebben kinderen? Mijn ouders hadden tijd voor horden kennissen, ook toen wij er waren, dus die vlieger gaat niet op..
pi_138254017
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:08 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Ja, sommige vrienden verdwijnen zelfs 'off the map' als ze kinderen krijgen. Geen tijd meer want ze hebben kinderen? Mijn ouders hadden tijd voor horden kennissen, ook toen wij er waren, dus die vlieger gaat niet op..
Ik herken vooral het dingen als verjaardagen en bijvoorbeeld iets oubolligs als sinterklaas, dat we bij ons in de familie nog steeds vieren, volledig rondom de kinderen heen plannen heel erg ;(
En je kan er zo weinig over zeggen, want ja, het gaat over kinderen he, dus dan moet je sowieso al voorzichtig zijn met wat je zegt.
pi_138254024
Ik vraag me af wat voor etterbakken die koters later gaan worden.
pi_138254118
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:10 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik herken vooral het dingen als verjaardagen en bijvoorbeeld iets oubolligs als sinterklaas, dat we bij ons in de familie nog steeds vieren, volledig rondom de kinderen heen plannen heel erg ;(
En je kan er zo weinig over zeggen, want ja, het gaat over kinderen he, dus dan moet je sowieso al voorzichtig zijn met wat je zegt.
Ja, inderdaad!

Vroeger werd een verjaardag gevierd op de dag dat iemand jarig was. De kinderen gingen in het kielzog van de ouders mee, en op een campingbedje wanneer ze moe waren. Nu is er zo'n gedoe om de kinderen, ouders zijn helemaal niet flexibel meer.
pi_138254206
quote:
15s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:11 schreef Pulzzar het volgende:
Ik vraag me af wat voor etterbakken die koters later gaan worden.
Die krijgen van jongs af aan ingeprent dat ze heel bijzonder zijn. Krijgen op hun 25ste een burnout als blijkt dat ze geen Zeer Bijzondere Schrijver, DJ of Singer-Songwriter gaan worden.

Worden van die types die met gillende sirenes naar mindfulness-training afgevoerd moeten worden als ze een keer een 7 halen in plaats van een acht, omdat hun zelfbeeld helemaal aan diggelen ligt.
pi_138254556
Ik moest altijd overal mee met mijn ouders, hoe laat het ook werd. Als ik het zat was ging ik gewoon in de andere kamer slapen. Als ik nu terugkijk vind ik dat veel beter dan als mijn ouders nooit ergens naartoe waren gegaan vanwege mij. :D
pi_138255323
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:20 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Die krijgen van jongs af aan ingeprent dat ze heel bijzonder zijn. Krijgen op hun 25ste een burnout als blijkt dat ze geen Zeer Bijzondere Schrijver, DJ of Singer-Songwriter gaan worden.

Worden van die types die met gillende sirenes naar mindfulness-training afgevoerd moeten worden als ze een keer een 7 halen in plaats van een acht, omdat hun zelfbeeld helemaal aan diggelen ligt.
Een vriend van mijn werkt op een universiteit, en hij vertelde laatst dat hij een duidelijke mentaliteitsverandering merkt bij de jongere studenten, dat ze veel meer iets hebben van: de universiteit moet alles voor mij regelen, in plaats van dat ze zelf wat moeite doen ofzo.
Maar misschien zijn wij alletwee gewoon verzuurd, dat kan natuurlijk ook :P
pi_138255351
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:08 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Een vriend van mijn werkt op een universiteit, en hij vertelde laatst dat hij een duidelijke mentaliteitsverandering merkt bij de jongere studenten, dat ze veel meer iets hebben van: de universiteit moet alles voor mij regelen, in plaats van dat ze zelf wat moeite doen ofzo.
Lullig van die ouders, dan leer je het wel erg laat.
pi_138255447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Lullig van die ouders, dan leer je het wel erg laat.
En als je dan op je 20e ofzo erachter komt dat de wereld inderdaad niet om jou draait, zal dat best moeilijk te verkroppen zijn denk ik.
pi_138264234
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 10:08 schreef HaywoodJablome het volgende:

.
Misschien. Merk je ook dat je al die moderne muziek tegenwoordig maar niks vindt? Da's een teken aan de wand :P
  vrijdag 28 maart 2014 @ 15:31:30 #43
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138264579
quote:
Of je viel gewoon in 'n hoekje waar je niemand in de weg lag in slaap rond 'n uur of 1's nachts. (dit was bij mij altijd 't geval) Heb er niks van geleden en klacht is zeer terecht vind ik. :Y Was laatst bij 'n kennis van me die had z'n nichtje op bezoek en opeens mochten we geen "grote mensen gesprek" meer houden terwijl dat kind gewoon aan het kleuren was en ik ook tegen d'r zei dat ze daar maar lekker mee verder moest gaan in de hoek omdat haar oom en ik 't even over iets anders wilden hebben. Maar nee dat kon blijkbaar allemaal niet. :')
Hallon!
pi_138265126
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Of je viel gewoon in 'n hoekje waar je niemand in de weg lag in slaap rond 'n uur of 1's nachts. (dit was bij mij altijd 't geval) Heb er niks van geleden en klacht is zeer terecht vind ik. :Y Was laatst bij 'n kennis van me die had z'n nichtje op bezoek en opeens mochten we geen "grote mensen gesprek" meer houden terwijl dat kind gewoon aan het kleuren was en ik ook tegen d'r zei dat ze daar maar lekker mee verder moest gaan in de hoek omdat haar oom en ik 't even over iets anders wilden hebben. Maar nee dat kon blijkbaar allemaal niet. :')
Dafuq? :{

Echt, sommige ouders tegenwoordig! :')
  vrijdag 28 maart 2014 @ 16:16:23 #45
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_138265883
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:23 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Zuur stukje uit de Volkskrant
Verbaast je dat nou?

Het is wel zo dat er excessen uit zijn voortgekomen, maar over het algemeen heeft dergelijk gedrag alleen maar geleid tot goed opgevoede, zelfstandige kinderen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138265967
Zeer terechte klacht!!! Ook irritant zijn elke keer die plaatjes met tekst, zogenaamd grappig, op Facebook waarbij dan wordt omschreven wat een offers er gebracht worden om een supermoeder te zijn. En dan altijd van die 'zo herkenbaar!' reacties er onder. Al die moeders hebben het 'zo zwaar' en 'zo druk!' Joh, dat is je eigen keuze hoor! Er zijn tegenwoordig gewoon pilletjes voor als je geen kinderen wilt.
pi_138265986
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 15:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

RAAAAGE :(
pi_138267214
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:19 schreef Mieshka het volgende:
Ook irritant zijn elke keer die plaatjes met tekst, zogenaamd grappig, op Facebook waarbij dan wordt omschreven wat een offers er gebracht worden om een supermoeder te zijn.
Ik ben verpleegster/lerares/politieagent/conflictbemiddelaar/schoonmaakster/voedingsdeskundige/sportcoach
kortom, ik ben MOEDER. :')

Vooral gepost door die types die niet werken en wel willen doen voorkomen of ze heel druk en belangrijk zijn. _O-

Niks mis met thuisblijven hoor, maar probeer dan niet over te doen komen alsof je net zo druk bent als iemand met een drukke baan :{w
pi_138267236
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Verbaast je dat nou?

nee, niet echt. Wordt ook niet voor niks de Azijnbode genoemd :P
pi_138267549
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Niks mis met thuisblijven hoor, maar probeer dan niet over te doen komen alsof je net zo druk bent als iemand met een drukke baan :{w
Ja en dan doen alsof je fulltime werk hebt aan het huishouden, wat werkende menschen gewoon tussendoor 'erbij' doen. Nu heb ik zelf wel 'n poetshulp maar dan nog naast je werk toch gewoon koken en de was doen enzo. Huishouden wordt ook een heel drama van gemaakt.
pi_138268093
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Mieshka het volgende:

[..]

Ja en dan doen alsof je fulltime werk hebt aan het huishouden, wat werkende menschen gewoon tussendoor 'erbij' doen. Nu heb ik zelf wel 'n poetshulp maar dan nog naast je werk toch gewoon koken en de was doen enzo. Huishouden wordt ook een heel drama van gemaakt.
Idd. :Y Wees gewoon eerlijk erover: dat het relaxter is en je meer tijd voor je kindjes hebt. Maar kennelijk wil men toch belangrijk lijken.

Pensionado's verkondigen toch ook niet dat ze het oh zo druk hebben? (behalve met leuke dingen doen dan).
pi_138268218
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:19 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]
kennelijk wil men toch belangrijk lijken.

Dit is waar de schoen wringt. Onze sociale codes hebben een vreemde invulling van het woord 'belangrijk'. Wat is belangrijk? Ik ben bang, iig bij 'ons' westerlingen, wat de ander van je vindt. Nu zal sociale status best wel wat voldoening geven, maar het is doorgeslagen naar een soort slavernij; 50u per week werken, kids nemen (krijgen) voor je 30 plus daarna je leven hiervoor op te geven...in elk geval dit beeld ophouden.. omdat men het van je verwacht?
pi_138268603
Wat mij stoort is dat veel ouders denken dat hun lieve kindjes niet gewoon kutkinderen zijn.
pi_138270258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:22 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dit is waar de schoen wringt. Onze sociale codes hebben een vreemde invulling van het woord 'belangrijk'. Wat is belangrijk?
Men wil een levensinvulling hebben, denk ik. En als je levensinvulling iets is wat anderen, naast hun baan 'erbij doen' dan schaadt dat het ego of zoiets? Vandaar dat sommigen het zo opblazen.

Mijn schoonmoeder is er ook zo een. Omdat ze voor het werk van mijn schoonvader vaak moesten verhuizen kon ze nooit een baan houden. Toen is ze maar Moeder geworden (ze had al kinderen, maar ze ging vanaf toen bij een gebrek aan bezigheden zich compleet op de kinderen richten. Ze roept ook altijd hoe druk het wel niet is en hoe belangrijk je wel niet bent..
pi_138270280
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:34 schreef Gewas het volgende:
Wat mij stoort is dat veel ouders denken dat hun lieve kindjes niet gewoon kutkinderen zijn.
mwoah, ik zou mijn eigen kind niet meteen bij voorbaat als kutkind zien... ook niet gezond, denk ik.
pi_138278031
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:29 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Men wil een levensinvulling hebben, denk ik. En als je levensinvulling iets is wat anderen, naast hun baan 'erbij doen' dan schaadt dat het ego of zoiets? Vandaar dat sommigen het zo opblazen.
Waarom schaadt dat dan ego's? Ik denk omdat er kennelijk een bepaalde status hangt aan 'druk' of 'zinnig' bezig zijn. Mensen schamen zich vaak als ze niks bijzonders te doen hebben en gaan t dan inkleden met 'lekker' op de bank of bijkomen van 'de drukke week'. Lui zijn of vervelen mag niet ofzo.. Terwijl veel mensen t zijn / doen.
quote:
Mijn schoonmoeder is er ook zo een. Omdat ze voor het werk van mijn schoonvader vaak moesten verhuizen kon ze nooit een baan houden. Toen is ze maar Moeder geworden (ze had al kinderen, maar ze ging vanaf toen bij een gebrek aan bezigheden zich compleet op de kinderen richten. Ze roept ook altijd hoe druk het wel niet is en hoe belangrijk je wel niet bent..
Mooi voorbeeld
pi_138278264
Kinderen van tegenwoordig zijn allemaal mietjes.
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_138281805
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 09:10 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Zo raar is het toch niet om een feest als Sinterklaas, wat toch vooral een kinderfeest is, om de kinderen heen te plannen? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_138284375
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik denk omdat er kennelijk een bepaalde status hangt aan 'druk' of 'zinnig' bezig zijn. Mensen schamen zich vaak als ze niks bijzonders te doen hebben en gaan t dan inkleden met 'lekker' op de bank of bijkomen van 'de drukke week'. Lui zijn of vervelen mag niet ofzo.. Terwijl veel mensen t zijn / doen.
Daarom leggen mensen zichzelf heel veel 'klusjes' op. Als het eens mooi weer is op mijn vrije dag, zie ik allerlei huisvrouwen buiten druk in de weer ramen lappen, wasjes ophangen, dingen te luchten hangen, dingen uitkloppen... Ik lig dan gerust uren buiten op mijn loungebank geen reet uit te vreten en geef dat ook gewoon toe. Veel fijner toch? Maar huisvrouwen 'hebben het daar veeeeel te druk voor!' Dat 'altijd in de weer zijn' wordt naar mijn idee veel te veel verheerlijkt.
pi_138287685
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef Mieshka het volgende:
g naast je werk toch ge
Ik doe dat ook alleen naast mijn werk, en ik heb niet eens een kelder vol slaven die dat voor me doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_138289771
Sowieso het hebben van kinderen in Nederland anno 2014 :') De wereld is veel te overbevolkt maar Sjonnie en Anita uit Winterswijk moeten toch echt een kleine Jayden creëren omdat hun leven anders geen enkel nut heeft :')
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_138326664
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef gargamelnl het volgende:
Tegenwoordig zo'n peuter met pvda /sp ouders dat midden in de kamer gaat poepen...

"Goed zo!! Dat is een grote hoop, schatje!!!!
Jij komt er wel in deze maatschappij!
Of D66-ouders....

"Ons kind heeft drie mensen beroofd, vijf mensen opgelicht en een gemolesteerd. Maar je mag hem niet straffen".
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_138337024
quote:

[..]

Het allerergste daaraan is nog dat je bijna gekruisigd word door dat lopende soa'tje zijn/haar "ouders" als je er dan wat van zegt.

Diezelfde ouders staan machteloos en met hun mond vol tanden als Jayden later 15 is en zijn moeder een mep geeft voor hij op een pleintje oma's gaat verkrachten(of iets dergelijks).
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_138462501
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:31 schreef Mieshka het volgende:

wasjes ophangen, dingen te luchten hangen, dingen uitkloppen...
Haha, ja, dat doe ik dus ook nooit. En nog niet dood gegaan aan een tetanusinfectie Hoe 'nodig' is het dan vraag ik me af. M'n schoonmoeder maakt 3x per week het héle huis schoon.
pi_138462693
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 22:40 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Zo raar is het toch niet om een feest als Sinterklaas, wat toch vooral een kinderfeest is, om de kinderen heen te plannen? Of hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik zie dit nu pas, maar je hebt gelijk, het klinkt een beetje dom. Ik kom uit een nogal groot gezin, en vroegah was het zo dat eerst Sinterklaas voor de kinderen gevierd werd, daarna werden die in bed gepleurd en vierden de volwassenen Sinterklaas, dat gaat er meestal toch anders aan toe. Nu kan dat niet meer, want 'het is niet leuk voor de kinderen als zij naar bed moeten terwijl wij nog bezig zijn'.
Dus nu krijgen alleen de kinderen nog maar een surprise ;(
pi_138462787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:27 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Ik zie dit nu pas, maar je hebt gelijk, het klinkt een beetje dom. Ik kom uit een nogal groot gezin, en vroegah was het zo dat eerst Sinterklaas voor de kinderen gevierd werd, daarna werden die in bed gepleurd en vierden de volwassenen Sinterklaas, dat gaat er meestal toch anders aan toe. Nu kan dat niet meer, want 'het is niet leuk voor de kinderen als zij naar bed moeten terwijl wij nog bezig zijn'.

Werkelijk? Dan moet ik welhaast een jeugdtrauma hebben, want vroeger werden wij gewoon naar bed gebounjourd als het tijd was, ongeacht of er feest was beneden.

Misschien een apart iets organiseren bij een kinderloos familielid in huis?
pi_138462797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:32 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Werkelijk? Dan moet ik welhaast een jeugdtrauma hebben, want vroeger werden wij gewoon naar bed gebounjourd als het tijd was, ongeacht of er feest was beneden.

Nee, dat is niet te doen, het gezin is zo groot inmiddels dat het al een wonder is dat we uberhaupt ieder jaar nog een dag weten te prikken waarop we allemaal kunnen :P
  donderdag 3 april 2014 @ 09:42:09 #68
409815 spambot31
#deadprez4mod
pi_138462952
Storm is ook zo'n belachelijke naam, wat doe je zo'n kind aan :')
pi_138463229
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:33 schreef HaywoodJablome het volgende:

[..]

Nee, dat is niet te doen, het gezin is zo groot inmiddels dat het al een wonder is dat we uberhaupt ieder jaar nog een dag weten te prikken waarop we allemaal kunnen :P
Dan doe je het alleen met de allerleukste exemplaren :D
pi_138463428
quote:
17s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:42 schreef spambot31 het volgende:
Storm is ook zo'n belachelijke naam, wat doe je zo'n kind aan :')
Niets tegen Storm!

Verder een geheel terechte klacht TS,
  donderdag 3 april 2014 @ 10:14:03 #71
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_138463666
Het moet veel te soft allemaal tegenwoordig.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  donderdag 3 april 2014 @ 12:38:47 #72
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138467424
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als ik ooit vader word keert de corrigerende tik gewoon terug _O_ En als iemand niet luistert krijgt ie gewoon een draai om de oren _O_
pi_138467947
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 07:41 schreef Triptamine2 het volgende:
Sowieso het hebben van kinderen in Nederland anno 2014 :') De wereld is veel te overbevolkt maar Sjonnie en Anita uit Winterswijk moeten toch echt een kleine Jayden creëren omdat hun leven anders geen enkel nut heeft :')
onzin de wereld is vergrijsd en daardoor zijn er binnenkort juist te weinig jonge mensem want de oudjes gaan ooit dood
pi_138467979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:57 schreef mapima het volgende:

[..]

onzin de wereld is vergrijsd en daardoor zijn er binnenkort juist te weinig jonge mensem want de oudjes gaan ooit dood
Nederland en veel westerse landen zijn vergrijsd. De wereld echt niet
pi_138468055
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:15 schreef ZuidKardinaal het volgende:
Haha, ja, dat doe ik dus ook nooit. En nog niet dood gegaan aan een tetanusinfectie Hoe 'nodig' is het dan vraag ik me af.
Dat bedoel ik. :) Ik doe dat uiteraard ook nooit. Zonde van mijn tijd en energie natuurlijk.
pi_138468148
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Nederland en veel westerse landen zijn vergrijsd. De wereld echt niet
het totaal is wel te weinig de jappaners sterven als eerste uit door o.a. anticonxeptie
pi_138468173
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:05 schreef mapima het volgende:

[..]

het totaal is wel te weinig de jappaners sterven als eerste uit door o.a. anticonxeptie
Het totaal is te weinig? :D Vertel dat eens tegen de Indiërs en Chinezen om te beginnen
pi_138468255
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:

[..]

Het totaal is te weinig? :D Vertel dat eens tegen de Indiërs en Chinezen om te beginnen
in nl ook hoor maar in bv china nwwmt men te weinig kinderen
pi_138468317
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:08 schreef mapima het volgende:

[..]

Ja, daarom is daar de zogenaamde een kind politiek :')
pi_138469406
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:01 schreef Mieshka het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. :) Ik doe dat uiteraard ook nooit. Zonde van mijn tijd en energie natuurlijk.
Betere dingen te doen :)
pi_138473150
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 09:32 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Ik mocht altijd opblijven omdat m'n ouders te dronken werden om nog echt op te letten of ik naar bed ging of niet. *O* Bovendien was ik absoluut niet vervelend, kon toen al met 'n minimale hoeveelheid slaap toe.
Hallon!
pi_138500751
quote:
14s.gif Op donderdag 3 april 2014 16:05 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik mocht altijd opblijven omdat m'n ouders te dronken werden om nog echt op te letten of ik naar bed ging of niet. *O* Bovendien was ik absoluut niet vervelend, kon toen al met 'n minimale hoeveelheid slaap toe.
Ik kon ook met weinig slaap toe, maar helaas pindakaas, naar bed is naar bed, en dan kon ik horen hoe het beneden écht gezellig werd. ;(

Ach ja, nu snap ik dat wel, de sfeer is toch anders als er kinderen bij zijn.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 april 2014 @ 14:18:20 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_138505041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als ik ooit vader word keert de corrigerende tik gewoon terug _O_ En als iemand niet luistert krijgt ie gewoon een draai om de oren _O_
^O^
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_138505302
quote:

[..]

pi_138505308
Wat ik nu weer lees. :')
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/226005

Een kinderdagverblijf heeft een peutertje met een driftbui even buiten gezet om af te koelen. Meteen massale verontwaardiging op facebook. Want oh jee, het prinsesje moet ff 10 minuutjes buiten staan omdat ze heur zin niet krijgt. Dát wordt tegenwoordig al kindermishandeling genoemd.

Geen wonder dat ouders hun kinderen niet meer netjes kunnen opvoeden. Netjes opvoeden heet tegenwoordig kindermishandeling. 8)7

(owja, die corrigerende tik, dat is onderzocht, en dat blijkt weer niet goed te zijn voor kinderen, kinderen die wel eens een corrigerende tik kregen hadden beduidend meer problemen later.)
pi_138505423
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:28 schreef ZuidKardinaal het volgende:
(owja, die corrigerende tik, dat is onderzocht, en dat blijkt weer niet goed te zijn voor kinderen, kinderen die wel eens een corrigerende tik kregen hadden beduidend meer problemen later.)
maar die kinderen kregen die tik omdat ze onhandelbaar waren en zijn misschien wel veel beter terecht gekomen dan als ze geen tik hadden gehad

dat wordt dan weer niet onderzocht :')
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 april 2014 @ 14:34:49 #87
Rawr
pi_138505494
quote:

Een kinderdagverblijf heeft een peutertje met een driftbui even buiten gezet om af te koelen. Meteen massale verontwaardiging op facebook. Want oh jee, het prinsesje moet ff 10 minuutjes buiten staan omdat ze heur zin niet krijgt. Dát wordt tegenwoordig al kindermishandeling genoemd.

Geen wonder dat ouders hun kinderen niet meer netjes kunnen opvoeden. Netjes opvoeden heet tegenwoordig kindermishandeling. 8)7

Godsamme, al die moedertjes weer woest omdat Sterre even buiten wordt gezet :') Bij zulke reacties (als de wereld te klein is omdat een prinsje/prinsesje z'n zin niet krijgt of op enige manier op een voor ons bekende manier gecorrigeerd wordt) heb ik na een tijdje zoiets van AAAAARGHHHH :r :')
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_138506274
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:32 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dit dus.
Blij dat ik ze niet meer heb.
Je hebt ze vermoord :?
Children of the night. What music they make.
pi_138506334
quote:
Op vrijdag 4 april 2014 15:00 schreef DeHovenier het volgende:
Je hebt ze vermoord :?
Nee, weg moeten doen.
De kat was allergisch.
pi_138506511
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:02 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Nee, weg moeten doen.
De kat was allergisch.
:D

Goede beslissing. Hoeveel kreeg je ervoor?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:45:29 #91
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138507481
quote:

Corrigerende tik? Check. Wel eens voorgekomen, toegegeven meer uit onmacht van m'n moeder dan dat ze er echt over nagedacht had maar goed. :P

Op de gang/buiten gezet worden om af te koelen? Check. Werkte altijd goed. ^O^
Hallon!
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:47:07 #92
244933 trovey
Nachtoele
pi_138507524
En toen zat je hier TS, wat ging er mis? ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:51:07 #93
244933 trovey
Nachtoele
pi_138507656
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:45 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Corrigerende tik? Check. Wel eens voorgekomen, toegegeven meer uit onmacht van m'n moeder dan dat ze er echt over nagedacht had maar goed. :P

Op de gang/buiten gezet worden om af te koelen? Check. Werkte altijd goed. ^O^
Ook wel eens een mep gehad...en ik wist altijd waarvoor. :P Niet rennen door de kamer heen want lamp....wel doen, lamp kapot....mep. :')

Waar ik me nog het meest aan erger zijn ouders die dreigen maar dan het niet uitvoeren: "Storm als je niet niet stop met blèren gaan we de winkel uit en krijg je niets"...Storm blèrt door en ouder herhaalt bedreiging nog 10 keer :|W ....toen ben ik maar weggegaan want ik kon het niet meer verdragen. ;(
Optimist tot in de kist
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:52:36 #94
244933 trovey
Nachtoele
pi_138507695
quote:
1s.gif Op donderdag 3 april 2014 13:08 schreef mapima het volgende:

[..]

Ze moeten wel hè want regering. :P
Optimist tot in de kist
pi_138507753
Ik woon al een paar jaar in een nette buurt en bij ons wordt de straat bijna dagelijks omgetoverd tot kinderspeelplaats, zandbakken en aanverwante kkzooi incluis.

Alle uitgelubberde types tezamen met hun koters erbij. Effectief heeft men de straat opgeëist.

Dat dit feitelijk asociaal is (mij best verder hoor) zal bij die mensen nooit opkomen. Zij zijn immers niet asociaal :')
You wear your smile like it was going out of fashion...
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:02:05 #96
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_138507928
Trouwens bij dat artikel van dat kdv vind ik het eigenlijk wel slecht dat die kinderen die dan buiten staan om af te koelen totaal geen toezicht lijken te hebben. Er zal maar wat gebeuren...nou weet ik niet hoe onveilig die binnentuin is maar jullie begrijpen mijn punt. Daar zou ik als ouder dan ook over aan de bel trekken, niet over 't feit dat Sterre moest afkoelen buiten de groep. :')
Hallon!
pi_138513561
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:02 schreef BlueMage het volgende:
Trouwens bij dat artikel van dat kdv vind ik het eigenlijk wel slecht dat die kinderen die dan buiten staan om af te koelen totaal geen toezicht lijken te hebben. Er zal maar wat gebeuren...nou weet ik niet hoe onveilig die binnentuin is maar jullie begrijpen mijn punt. Daar zou ik als ouder dan ook over aan de bel trekken, niet over 't feit dat Sterre moest afkoelen buiten de groep. :')
Het was een binnentuin. mij lijkt het niet dat een kindje dan weg kan lopen of zo iets.
pi_138513640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Godsamme, al die moedertjes weer woest omdat Sterre even buiten wordt gezet :') Bij zulke reacties (als de wereld te klein is omdat een prinsje/prinsesje z'n zin niet krijgt of op enige manier op een voor ons bekende manier gecorrigeerd wordt) heb ik na een tijdje zoiets van AAAAARGHHHH :r :')
Daar komen al die onopgevoede blagen in restaurants ook van. Of die types die een burnout krijgen als blijkt dat ze geen Beroemde Schrijver of DJ zullen worden. :')
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:23:26 #99
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138513906
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Ik ben verpleegster/lerares/politieagent/conflictbemiddelaar/schoonmaakster/voedingsdeskundige/sportcoach
kortom, ik ben MOEDER. :')

Vooral gepost door die types die niet werken en wel willen doen voorkomen of ze heel druk en belangrijk zijn. _O-

Als je kinderen hebt, hoor je thuis te blijven om je kinderen op te voeden.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:29:21 #100
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138514170
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 10:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
Precies. Gaan ze met een kind van 5 of 6 een complete dialoog aan waarom iets niet mag :') Kijk, slaan is ook nergens voor nodig, maar even stevig beetpakken is niks mis mee.

Over opvoeden gesproken: zag laatst een stukje op geenstijl staan, leraren hebben ook al geen ruggegraat meer:
welkom in het land waar daders uiteindelijk altijd de slachtoffers blijken te zijn. Een dappere docent van de OBS West in Capelle aan de IJssel spoedde zich naar buiten toen hij zag dat vier leerlingen van acht en negen jaar gepest werden door twaalf groep achters. De docent sprak de groep pestkoppen boos toe en greep er ook eentje bij zijn arm. Ja, dat mag dus niet. De docent is voor deze actie direct op non-actief gezet en moest van het schoolbestuur zijn excuses maken aan de ouders van de zielige pestkop. Altijd fijn, als je als docent weet dat je schoolbestuur achter je staat. Verdomme, waarom gaat het nou toch altijd zo, in dit land. Gisteren iedereen nog overstuur dat een gepest meisje van twaalf zichzelf voor de trein werpt, vandaag horen we dat docenten die hardhandig pestkoppen op hun plek zetten direct geschorst worden. Klinkt als een eclatante overwinning voor de pesters, deze week. Jammer dat het schoolbestuur niet gewoon zegt: "wij tolereren pestgedrag in geen geval. Hoewel we het niet aanmoedigen, is het soms onvermijdbaar dat pestkoppen door docenten met lichte fysieke dwang bij gepeste kinderen weggehouden moeten worden om een pestsituatie stop te zetten." Zoiets. Maar nee. Die groep van twaalf ongetwijfeld onwijs stoere kinderen met een grote muil is nu het slachtoffer. Lekker bezig, OBS West. Dat is precies het signaal dat we de wereld in moeten sturen wat betreft pesten: pestkoppen zijn ongenaakbaar.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:30:48 #101
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138514234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 april 2014 12:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

^O^
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:33:50 #102
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138514367
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Zie je vaak bij carrièrekutjes die naast hun baan een kind hebben. Dat gaat nou eenmaal niet samen. Maarja, rammelende eierstokken hé ;(
pi_138515846
quote:
Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef DeHovenier het volgende:
:D

Goede beslissing. Hoeveel kreeg je ervoor?
Rust aan m'n kop.
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:22:15 #104
320318 amst3l
Lurker deluxe
pi_138516392
quote:
  vrijdag 4 april 2014 @ 20:23:52 #105
349797 deprimist
optimalist
pi_138516449
pi_138523908
omg het was zelfs op het 8 uur journaal! :o

Kindjes buiten laten uitrazen is nu officieel kindermishandeling. Ik ga mijn ouders ook aangeven, ik moest vroeger ook wel eens op de gang.
pi_138526870
Ik zet wel een zero-tolerance kinderdagverblijf op. Met isoleercellen enzo. Gat in de markt, zo te zien hier.

"Bij kinderdagverblijf Skint krijgt uw kind een lel als die het verdi(e)nt."
pi_138526914
quote:
pi_138527179
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:33 schreef cvboer het volgende:

[..]

Zie je vaak bij carrièrekutjes die naast hun baan een kind hebben. Dat gaat nou eenmaal niet samen. Maarja, rammelende eierstokken hé ;(
En de carrierelulletjes dan?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 april 2014 @ 01:53:20 #110
Rawr
pi_138530796
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Die snijden op zondag het vlees.
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:03:52 #111
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138533045
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Die zijn aan het werk. Ik ben daar heel duidelijk in. Of je gaat als vrouw zijnde aan het werk, of je zorgt voor je kind. Ik doel dat op de periode vanaf de geboorte tot aan de basisschool. Daarna kan je kind naar de naschoolse opvang. Je kind 4 of 5 dagen naar een kdv vind ik pas kindermishandeling, begin dan niet aan kinderen. Je kunt prima van 1 inkomen rondkomen.
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:25:15 #112
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138533300
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:03 schreef cvboer het volgende:

[..]

Die zijn aan het werk. Ik ben daar heel duidelijk in. Of je gaat als vrouw zijnde aan het werk, of je zorgt voor je kind. Ik doel dat op de periode vanaf de geboorte tot aan de basisschool. Daarna kan je kind naar de naschoolse opvang. Je kind 4 of 5 dagen naar een kdv vind ik pas kindermishandeling, begin dan niet aan kinderen. Je kunt prima van 1 inkomen rondkomen.
Op zich kan een man ook huisman worden. alleen is dat wat minder geaccepteerd.
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:51:05 #113
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138533685
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Als man zijnde zou ik daar niet afwijzend tegenover staan. De hoogte van het inkomen is de bepalende factor.
  zaterdag 5 april 2014 @ 10:55:20 #114
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138533769
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:51 schreef cvboer het volgende:

[..]

Als man zijnde zou ik daar niet afwijzend tegenover staan. De hoogte van het inkomen is de bepalende factor.
Inderdaad. Alleen zijn die carrierevrouwen ook wel vaak type Rita Verdonk of Neelie Kroes :r
  zaterdag 5 april 2014 @ 11:01:10 #115
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_138533856
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Inderdaad. Alleen zijn die carrierevrouwen ook wel vaak type Rita Verdonk of Neelie Kroes :r
Van die geëmancipeerde exemplaren ;(
pi_138545844
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 10:25 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Dat inderdaad :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')