Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vriendenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat niet weg als je erop drukt?
Stalker? STALKER?quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Stalker? STALKER?
We zitten allebei op fok! Er is een grote statistische kans dat ik jouw post per toeval tegen kom
Vreemd. Ik ben net Wizard of Oz gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vrienden
Aldus QuizUp
Komt wel goed die vriendschap.. CC me ff inquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vrienden
Aldus QuizUp
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha geweldig. Iedereen zijn eigenaardigheden
Ik dacht dat je op witte bonen had gegoogeldquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het inderdaad stalking.
Nee, ik las het hier en klikte op je linkje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op witte bonen had gegoogeld
Dat klinkt rete lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.
Gesneden ui fruiten, pot witte bonen in tomatensaus erbij, in plakjes gesneden rookworst erbij, op smaak brengen met flink wat ketjap manis en peper, gebakken aardappelschijfjes erbij en klaar is Klara!
Oh silly mequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik las het hier en klikte op je linkje.
Dat is het ook, al vind ik het zelf een nogal rare combi, ik kan het zeker aanraden.quote:
Is dat bijzonder.. ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.
Gesneden ui fruiten, pot witte bonen in tomatensaus erbij, in plakjes gesneden rookworst erbij, op smaak brengen met flink wat ketjap manis en peper, gebakken aardappelschijfjes erbij en klaar is Klara!
I'm waiting for a response ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Leandra het volgende:
Maar daag mij even uit dan.... misschien dat het dan goedkomt
Het is lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bijzonder.. ?
Met witte bonen is vast wel iets meer te doen... Een heerlijke Fabada of zo ...
Gaat lekker! Daar ben je!quote:
Ja tuinbonen zijn ook lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bijzonder.. ?
Met witte bonen is vast wel iets meer te doen... Een heerlijke Fabada of zo ...
En nu daar verderquote:
Jij bent wat dat betreft wel iemand die alles lust. Dat is echt fijn. Ik ken mensen die geen kaas lustenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan mag je het een keertje komen maken ..
Ik zeg ook niet dat ik het niet ga lusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |