Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vriendenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat niet weg als je erop drukt?
Stalker? STALKER?quote:
Dat is waarquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Stalker? STALKER?
We zitten allebei op fok! Er is een grote statistische kans dat ik jouw post per toeval tegen kom
Vreemd. Ik ben net Wizard of Oz gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vrienden
Aldus QuizUp
Komt wel goed die vriendschap.. CC me ff inquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en iedere keer als ik op jouw profiel druk dan vraagt hij of ik je vriendschapsverzoek wil accepteren........ en je hebt 0 vrienden
Aldus QuizUp
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha geweldig. Iedereen zijn eigenaardigheden
Ik dacht dat je op witte bonen had gegoogeldquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar in dit geval was het inderdaad stalking.
Nee, ik las het hier en klikte op je linkje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op witte bonen had gegoogeld
Dat klinkt rete lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.
Gesneden ui fruiten, pot witte bonen in tomatensaus erbij, in plakjes gesneden rookworst erbij, op smaak brengen met flink wat ketjap manis en peper, gebakken aardappelschijfjes erbij en klaar is Klara!
Oh silly mequote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik las het hier en klikte op je linkje.
Dat is het ook, al vind ik het zelf een nogal rare combi, ik kan het zeker aanraden.quote:
Is dat bijzonder.. ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien komt mijn recept van Westernhap ook wel in aanmerking, recept stond 15 jaar geleden in zo'n magazine van C1000, maar iedereen hier vindt het lekker.
Gesneden ui fruiten, pot witte bonen in tomatensaus erbij, in plakjes gesneden rookworst erbij, op smaak brengen met flink wat ketjap manis en peper, gebakken aardappelschijfjes erbij en klaar is Klara!
I'm waiting for a response ...quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:59 schreef Leandra het volgende:
Maar daag mij even uit dan.... misschien dat het dan goedkomt
Het is lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bijzonder.. ?
Met witte bonen is vast wel iets meer te doen... Een heerlijke Fabada of zo ...
Gaat lekker! Daar ben je!quote:
Ja tuinbonen zijn ook lekker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat bijzonder.. ?
Met witte bonen is vast wel iets meer te doen... Een heerlijke Fabada of zo ...
En nu daar verderquote:
Jij bent wat dat betreft wel iemand die alles lust. Dat is echt fijn. Ik ken mensen die geen kaas lustenquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan mag je het een keertje komen maken ..
Ik zeg ook niet dat ik het niet ga lusten
Dank jequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb gewoon op je knopje gedrukt, hihaho
Nee!quote:
quote:
Ik heb Leandra net verslagen. Okay, neuslengte. Jou lust ik ook als rauwe bonen.quote:
Beterquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Leandra net verslagen. Okay, neuslengte. Jou lust ik ook als rauwe bonen.
Ben ik nu wel een vriendje van je?quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:06 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof dat ik m'n telefoon maar even moet herstarten... beetje vreemd zo.
Ja, ik speel niet heel stabiel hoewel m'n gemiddelde puntental nog acceptabel is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb Leandra net verslagen. Okay, neuslengte. Jou lust ik ook als rauwe bonen.
Eindelijk een vriendjequote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik nu wel een vriendje van je?
Ja ik geloof het wel, want ik zag wat je gespeeld had, maar als ik op je naam en je plaatje klik dan zegt hij nog 0 vriendjes...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben ik nu wel een vriendje van je?
Bij mij is-ie flink naar beneden gegaan omdat ik met een half oog stom ging spelen in hiphop en movie classics.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik speel niet heel stabiel hoewel m'n gemiddelde puntental nog acceptabel is.
Daar heb je de Biostabiel voor schatquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik speel niet heel stabiel hoewel m'n gemiddelde puntental nog acceptabel is.
Story of my life ... Ik denk dat er een vriendschap opbloeit, zij denken daar anders over.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:09 schreef Leandra het volgende:
Ja ik geloof het wel, want ik zag wat je gespeeld had, maar als ik op je naam en je plaatje klik dan zegt hij nog 0 vriendjes...
Het is ook zo gezelligquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Story of my life ... Ik denk dat er een vriendschap opbloeit, zij denken daar anders over.
Er zit er hier eentje naast me op de bank die geen kaas lustquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent wat dat betreft wel iemand die alles lust. Dat is echt fijn. Ik ken mensen die geen kaas lusten
Ik snap dat echt niet he? Ja sommige stinken (die vind ik dan weer extra lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zit er hier eentje naast me op de bank die geen kaas lust![]()
Ik vind alle kazen heerlijk, we waren zondag bij vrienden en die hadden allerlei soorten Franse kaas, mmm lekker met een glaasje wijn,
quote:
Die stinkkazen kan ik me ook wel voorstellen, al lust ik die zelf wel, zo'n stukje pittige stinkkaas op een stukje vijgenbrood, heerlijk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet he? Ja sommige stinken (die vind ik dan weer extra lekker) maar er is zo veel ik zou niet zonder kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |