quote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mooie tt.
Maar witte bonen met mayo? That's it?
Die mot in je OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:27 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Neequote:
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar nietquote:
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Zijn dat gewoon eieren? Maar dan met een ander smaakje ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:21 schreef Soury het volgende:
Welkom in de SC
[..]
[ afbeelding ]
Creme de la creme
[ afbeelding ]
Kroket met witte bonen en mayoquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het niet hoor, het was soury *wijst naar de muis.
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:32 schreef Disana het volgende:
Heeft hier serieus iemand witte bonen met mayonaise gegeten?
Zeg me dat het niet waar is.
Ik kan me er niets bij voorstellen. Vies kind ben je ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik Marrije zei ooit "Is het oorlog" Het is gewoon lekker
Hou jij je mosterd in de vriezer ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel lopen scharrelen in mijn vriezer. Maar ik had nog kroketten maar geen mosterd. Dan maar niet
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kroket met witte bonen en mayo![]()
Ook zonder de kroket lijkt het me niets.
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet. De muis doet aan culinaire hoogstandjes.
Nu ik van die bonen weet, vind ik niet dat je dat moet willen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Jij zit te wachten op een uitnodiging voor witte binen en mayo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoop ooit dat ze me een keer uitnodigt ..
Met haar neus in de bonen. Bam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury is daarom ook van haar culinaire voetstuk gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |