Ga jij maar gewoon verder met coole interviews regelen voor de weblog.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon verder met coole interviews regelen voor de weblog.
het is nooit te vroegquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Soberso, maar wel beetje vroeg.
uh ja klopt XD maar weten er wel meer dat ik uit zeeland komquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
weet niet meer even denken
jij kwam toch uit klein plaatsje linksonder in de Nederland?
Nu je het zegt, ik moet nog een interview voor zondag regelen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga jij maar gewoon verder met coole interviews regelen voor de weblog.
deze begint anders nog niet te vervelenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef GZ1000 het volgende:
Zometeen maar eens een andere mevrouw zoeken. Afwisseling doet de mens goed zeggen ze.
ALANAH REAquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef GZ1000 het volgende:
Zometeen maar eens een andere mevrouw zoeken. Afwisseling doet de mens goed zeggen ze.
Is nog een prototype. Hier en daar wat kinderziektes. Wordt aan gewerkt.quote:
plastic zak van de aldi over de kop en er een leuke kop op dat je uitgeprint hebtquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:28 schreef GZ1000 het volgende:
Jij weet die dingenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
plastic zak van de aldi over de kop en er een leuke kop op dat je uitgeprint hebt
Holst ofzo toch? Nu ben ik wel beetje stalkerquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:29 schreef AMangold het volgende:
[..]
uh ja klopt XD maar weten er wel meer dat ik uit zeeland kom
Nee ik kom niet uit hulst, heb daar alleen gecarnavalt XDquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Holst ofzo toch? Nu ben ik wel beetje stalker
ah oke dat was wat ik me herinnerdequote:Op donderdag 27 maart 2014 20:30 schreef AMangold het volgende:
[..]
Nee ik kom niet uit hulst, heb daar alleen gecarnavalt XD
Ja.quote:
wie gaan we vanavond bedreigen?quote:
flikker op dikke pedoquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:31 schreef AMangold het volgende:
Het onweert hier, ik word gek van onze hond die bij onweer trilt alsof hij een vibo is -.-
duw je kut tegen hem aanquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:31 schreef AMangold het volgende:
Het onweert hier, ik word gek van onze hond die bij onweer trilt alsof hij een vibo is -.-
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:31 schreef AMangold het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
nigga pls ga eerst maar je moeder optillen en kom dan terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |