bouten onder de pot aan (laten) draaien en opnieuw kitten dus.quote:
Zie OP.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb enkele nietszeggende reacties verwijderd; en ene typo uit titel gehaald.
Is het een huurhuis of een koophuis ?
Je zou dit kunnen laten herstellen door een loodgieter. Die haalt de oude kitnaad eruit en kit hem opnieuw af.quote:
Deze draait ook de schroeven aan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef cvboer het volgende:
Je zou dit kunnen laten herstellen door een loodgieter. Die haalt de oude kitnaad eruit en kit hem opnieuw af.
Ligt er maar net aan hoe het contract is opgesteld. Komt wel meer voor dat je kleine gebreken voor eigen rekening dient te nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Gieliovd het volgende:
Alsof particulier huren betekent dat de verhuurder geen onderhoudsverplichting zou hebben!
Die scheur zit er niet sinds jij het huurt me dunkt.
Verhuurder bellen en laten repareren.
Jahoor.quote:
Juist wel dat de verhuurder een onderhoudsverplichting heeft maar niet op alles. Dit is ontstaan sinds ik hier woon en word alleen maar erger als we erop gaan zitten. Dit valt helaas voor eigen rekening.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Gieliovd het volgende:
Alsof particulier huren betekent dat de verhuurder geen onderhoudsverplichting zou hebben!Die scheur zit er niet sinds jij het huurt me dunkt.Verhuurder bellen en laten repareren.
Bedankt, morgen even op internet kijken voor iemand in de buurt. Veel te bang dat hij eraf valt hahaquote:
Zal ergens in de orde van 5 tientjes liggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:56 schreef missiem het volgende:
[..]
Bedankt, morgen even op internet kijken voor iemand in de buurt. Veel te bang dat hij eraf valt haha
Wat zijn de gemiddelde kosten hiervoor
Die bouten zijn verbonden met het inbouwframe wat er achter zit. Zijn gewoon draadstangen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef BartNH het volgende:
Dit kan werkelijk elk klusbedrijf of loodgieter prima voor je oplossen. Meer dan een uur werk zal het niet zijn. Wel even laten controleren waarom het loskomt. Als de bouten uit de muur komen dan wel de huisbaas er voor laten opdraaien want dat is flink verbouwen.
Jij hebt er meer verstand van dan ik. Kan het niet zo zijn dat de opstelling er achter slecht verzonnen of slecht uitgevoerd is? Ik heb zelf in ieder geval loctite op die draadeinden gedaan aan de framezijde.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die bouten zijn verbonden met het inbouwframe wat er achter zit. Zijn gewoon draadstangen.
Maar zit hier spoed achter? het word wel steeds erger en erger. Heb zelf het gevoel dat het vandaag of morgen echt er van af valt als we erop zitten of als we het toilet willen bezoeken dat hij al op de grond gevallen is:squote:Op donderdag 27 maart 2014 21:02 schreef cvboer het volgende:
Die bouten zijn verbonden met het inbouwframe wat er achter zit. Zijn gewoon draadstangen.
Als je een goedkoop frame bij een bouwmarkt koopt, kan dit ontstaan, die dingen zijn gammel. Vaak is ook de constructie waar de tegels op zitten slecht uitgevoerd, waardoor er beweging kan ontstaan. Gebruik hier nooit gips voor, maar altijd 18 mm watervast multiplex.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:07 schreef BartNH het volgende:
[..]
Jij hebt er meer verstand van dan ik. Kan het niet zo zijn dat de opstelling er achter slecht verzonnen of slecht uitgevoerd is? Ik heb zelf in ieder geval loctite op die draadeinden gedaan aan de framezijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |