Meteen the female-card ophoudenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Een vrouw meteen persoonlijk aanvallen.
Vreselijk mens. Vind bij haar vooral het innerlijk lelijk, wat weer uitstraalt naar buiten. Het had beter kunnen zijn maar ter vergeefs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:23 schreef Gewas het volgende:
[ afbeelding ]
dit vind ik ook een mooie vrouw
Ik het innerlijk en uiterlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:09 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Vind bij haar vooral het innerlijk lelijk
Hm, zo ervaar ik dat niet met trainen. Ik heb juist meer ronde en stevige billen gekregen dmv squats. Dat het genetisch bepaald is kan waarschijnlijk wel waar zijn..quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dit denken mensen vaak door misleidende plaatje op het internet van "vrouwen" die veel hebben gesquat. De realiteit is dat je van trainen alleen een gespierdere, strakkere kont krijgt. Grote, ronde billen bestaan eigenlijk uit vet op de juiste plekken, niet uit veel trainen.. Grote, ronde billen hebben of niet is dan ook genetisch bepaald, zo zie je ze vaak dan ook terug bij vrouwen uit bepaalde (donkere) landen.
ik vind haar niet mager, ze ziet er niet uit als van die graatmagere catwalkmodelletjes ofzo. maarja t is ook een kwestie van smaak natuurlijk, sommigen houden van de chick uit de OP en sommige van de chick die je erna postte. ik vind die juist weer een beetje aan de dikke kant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik lette nu even vooral op het lichaam.
Maar leg mij nou eens uit wat lustopwekkend zou moeten zijn aan de dame in de OP? Er zit toch gewoon helemaal niks. Ze heeft geen heupen, ze heeft geen kont, ze heeft geen borsten... Waar zou je in hemelsnaam de fun uit moeten halen???
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:41 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Ik vind dat vrouwen mooie ronde vormen moeten hebben. Een kont en heupen dus, en een boezem. Om het af te maken dan een relatief smal middel maar niet op een manier dat er sprake is van ondervoeding.
Voor mannen geldt naar mijn idee dat ze breed gebouwd moeten zijn. Kracht uitstralen. Arnold Schwarzenegger's postuur is dan ook een perfect voorbeeld van het streven.
Saai en nietszeggend. ''Kijk mij een lief meisje zijn'' typje. Lekker ''onschuldig'' enzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef KreKkeR het volgende:
Westers...
Tijd om dit topic te 'vervuilen' met Oost-Europees uit een niet nader te noemen beroepsgroep![]()
(Waarbij Oost-Europees natuurlijk qua uiterlijk v/d vrouwen vrij westers is en misschien nog veel meer aan het westers schoonheidsideaal voldoet dan de vrouwen uit 'het westen')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch krijgt de onderste de leukste chicksquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Livyatan het volgende:
En deze kop kan ik een stuk meer waarderen voor een reclame van een mannenproduct;
[ afbeelding ]
Dan deze kop:
[ afbeelding ]
Ook los van de reclame.
Oh sorryquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Livyatan het volgende:
[..]
Saai en nietszeggend. ''Kijk mij een lief meisje zijn'' typje. Lekker ''onschuldig'' enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |