Oh, handig.quote:
Kan alleen als je nominaal loopt en dan nog moet je motivatiebrieven en weet ik wat schrijven en dan nog is het hopen dat je mag gaan. Dat moest ook al maanden geleden, maar komt als het goed is nog een voorlichting over minors in NL.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, handig.Maar je kan je minor toch ook in het buitenland doen, of niet?
Best wel lastig dus, een minor in het buitenland. Denk dat ik dat wel kan vergeten dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kan alleen als je nominaal loopt en dan nog moet je motivatiebrieven en weet ik wat schrijven en dan nog is het hopen dat je mag gaan. Dat moest ook al maanden geleden, maar komt als het goed is nog een voorlichting over minors in NL.
Doe eens niet haten op Vergiel.quote:
Hoezo zou je uberhaupt een minor in t buitenland willen?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Best wel lastig dus, een minor in het buitenland. Denk dat ik dat wel kan vergeten dus.
Voor de ervaringquote:Op maandag 31 maart 2014 21:34 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hoezo zou je uberhaupt een minor in t buitenland willen?
Dat kanquote:Op maandag 31 maart 2014 21:41 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Denk dat ik echt een van de enige ben die denkt dat t echt geen toffe ervaring is
Enig idee waar naartoe? Werk of PhD? Ik zit er ook over na te denken.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat kanKans is groot dat ik na m'n studie al dan niet tijdelijk ga emigreren.
Nee, geen idee nogquote:Op maandag 31 maart 2014 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Enig idee waar naartoe? Werk of PhD? Ik zit er ook over na te denken.
Niet geheel raar als Lr persoon (toch)?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat kanKans is groot dat ik na m'n studie al dan niet tijdelijk ga emigreren.
Als je in die branche wil blijven zeker niet (bijna een must zelfs), maar weet niet goed of ik dat wel wil...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:06 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Niet geheel raar als Lr persoon (toch)?
Hoezo twijfels of je in die branche wilt blijven?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Als je in die branche wil blijven zeker niet (bijna een must zelfs), maar weet niet goed of ik dat wel wil...
De wereld bestaat uit meer dan vliegtuigen en satellieten.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:11 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hoezo twijfels of je in die branche wilt blijven?
1ejaarsquote:Op maandag 31 maart 2014 22:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoeveelste jaars ben je eigenlijk?
Eh, gewoon een toffe ervaring? Weer eens wat anders.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:34 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Hoezo zou je uberhaupt een minor in t buitenland willen?
Weg uit dit kutlandquote:Op maandag 31 maart 2014 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, gewoon een toffe ervaring? Weer eens wat anders.
Ik heb ook wat organische chemie bestudeerd, ik ben het er mee eens dat het best wel saaie materie is. Nuttig is het wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef De-Haas het volgende:
Als scheikunde student zou ik organische chemie afraden als keuzevak. Alleen maar mechanismes uit je hoofd leren, beter iets interessants doen, beetje kwantummechanica enzo.
Ook leuk voor de studenten die verlenging krijgen, zal je zien dat de docent zich ineens niet meer houdt aan die verlengingsregel.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:44 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Mocht je hierdoor zakken dan is dit reden genoeg om een éxtra herkansing aan te vragen bij de examencommissie.. Dit mag namelijk niet.(Ik zou alleen niet zo ver gaan om het tentamen ongeldig te laten verklaren, anders fuck je de anderen)
Ja, als je geïnteresseerd bent in farmacie of biochemie is het zeer nuttig. Maar ik kan er zelf niet echt door gefascineerd raken wat ik met sommige andere onderwerpen wel heb.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb ook wat organische chemie bestudeerd, ik ben het er mee eens dat het best wel saaie materie is. Nuttig is het wel.
Dat begrijp ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 00:37 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Ja, als je geïnteresseerd bent in farmacie of biochemie is het zeer nuttig. Maar ik kan er zelf niet echt door gefascineerd raken wat ik met sommige andere onderwerpen wel heb.
Biochemie interesseert me zeerquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:15 schreef De-Haas het volgende:
Als scheikunde student zou ik organische chemie afraden als keuzevak. Alleen maar mechanismes uit je hoofd leren, beter iets interessants doen, beetje kwantummechanica enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |