Wet van Ohm denk ik?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef Mitsu het volgende:
Is er toevallig hier ook iemand die goed is in electronica, en mij uit kan leggen hoe je dit het beste aan kan pakken om tot de stroom in I1 te komen?
[ afbeelding ]
Oei. Nou veel verder dan mijn middelbare school kennis aan vervangingsweerstanden en parallel/serie dingen kom ik ook niet denk ikquote:
Ik denk dat je hiervoor de wetten van Kirchhoff nodig hebt.quote:Op zondag 30 maart 2014 14:29 schreef Mitsu het volgende:
Is er toevallig hier ook iemand die goed is in electronica, en mij uit kan leggen hoe je dit het beste aan kan pakken om tot de stroom in I1 te komen?
[ afbeelding ]
Dat weet ik wel vrij zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik denk dat je hiervoor de wetten van Kirchhoff nodig hebt.
Is voor mij alweer een jaar geleden en mijn kennis wat dat betreft is verwaterd, maar anders had ik een poging gedaan het zelf even uit te rekenenquote:
Ah, wat tof, nog nooit van gehoord, maar leuke zondagse kost!quote:
Psychologie zeker?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef SiIk het volgende:
Ik vind mijn studie alfa, maar valt wel onder de natuurwetenschappen, en krijg als ik klaar ben ook gewoon een Bsc/Msc. Nu wat?
TB?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:44 schreef SiIk het volgende:
Ik vind mijn studie alfa, maar valt wel onder de natuurwetenschappen, en krijg als ik klaar ben ook gewoon een Bsc/Msc. Nu wat?
Wat?quote:
Nou ja, is van de TUD en de EUR, dus een twijfelgeval.quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:47 schreef Valid het volgende:
Typisch. Een topic voor studenten die een bèta-studie doen waarin vooral veel gediscussieerd wordt over welke studie wel of net niet bèta genoeg is.
quote:Op maandag 31 maart 2014 13:48 schreef Rezania het volgende:
[..]Terechte klacht.
Meer bèta, minder gezeik.
noobquote:Op maandag 31 maart 2014 14:14 schreef Rezania het volgende:
Mijn calculus dan maar? Moest de massa van een bak water berekenen, kwam op nul uit zonder tijd over om de fout te vinden.![]()
Zo kut als dat gebeurt.
9 opgaven, 40 deelvragen.quote:
weggaan als je te weinig tijd hebtquote:Op maandag 31 maart 2014 14:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
9 opgaven, 40 deelvragen.De docent gaf op het einde ook een half uur extra omdat er nog zo veel mensen bezig waren, maar ik was toen net weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |