abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:22:16 #1
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138227488

:W Van harte welkom in de nieuwe Relatie SC :W

:? Wat is er gebeurd met de oude SC's? :?
Wel, er waren iets te veel slowchat topics, dus het mes is er in gegaan. Nu zijn er nog maar twee, maar deze is het allergezelligst. Die andere mag je dus vergeten! :7

*O* Okéééé tof, en nu? *O*
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel een date door te squatten, wees ripped door te squatten, kots je ex uit na het squatten, alles mag! Zolang je je maar natuurlijk een beetje aan de regels houdt ;).

SC is niet meer bij te houden, dus gewoon beginnen met posten en accepteren dat als je even niet kijkt, we 2 delen verder zijn! ;)

:D Heel veel plezier :D

Hieronder wat informatie over meets of andere zaken, dit verandert vrij regelmatig, dus hou het goed in de gaten! ;)

Ja.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel regelmatig....
oke, wie gaat er mee op zijn kont zitten in Snowworld :?

A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_138227575
Ineens rustig hier?
pi_138227587
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef Fera het volgende:

[..]

Is niet nodig. Ik heb op eerdere voorlichtingsdagen ook ouders meegenomen. De reden dat ik het nu niet doe is omdat ik niet meer beïnvloed wil worden. Vooral m'n vader is soms een beetje irritant, omdat hij twijfelt aan alles wat ik kies en eigenlijk alleen de nadelen ziet. :')
Dat is dan wel vervelend inderdaad. Dat soort zaken hoor je liever niet als je naar zulke dagen toe gaat.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:29:20 #4
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138227688
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat is dan wel vervelend inderdaad. Dat soort zaken hoor je liever niet als je naar zulke dagen toe gaat.
M'n vader kijkt eigenlijk ook meer naar waar het geld zit. Vast met goede bedoelingen, hij wil dat ik goed terecht kom, maar meestal liggen dat soort dingen me gewoon niet. Onze interesses en belangen zijn heel erg verschillend. Ik hoef geen flitsende carrière of een dikke auto onder m'n kont. Als ik er maar van kan leven en het ook naar m'n zin heb.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_138227729
Op zich vond ik het altijd wel fijn. Vooral inderdaad omdat ze aan dingen dachten die ik vergat. Al hield ik mezelf wel voor dat ook al herinnerde zij mij aan punten, dat mijn mening over diezelfde punten leidend bleef.

Maar tof dat je door wil leren Flips!
pi_138227837
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Fera het volgende:

[..]

M'n vader kijkt eigenlijk ook meer naar waar het geld zit. Vast met goede bedoelingen, hij wil dat ik goed terecht kom, maar meestal liggen dat soort dingen me gewoon niet. Onze interesses en belangen zijn heel erg verschillend. Ik hoef geen flitsende carrière of een dikke auto onder m'n kont. Als ik er maar van kan leven en het ook naar m'n zin heb.
Opzich werd het bij mij ook altijd best wel gepushed, van kree ga nou doorleren.
Ok toch HBO gaan doen, nu spijt want heb hard gefaald.

Had beter kunnen gaan werken na het MBO, maargoed.

Als er 1 tip is die waar is, ga altijd wat doen wat je echt echt leuk vindt.
Ik hoor het die gozer waarmee ik stage liep op het MBO nog zeggen (deed elektro werk) "Ga nou maar doen wat je leuk lijkt"
Ok we hadden beetje kletspraatje ed omdat ik best wel muzikaal ben, had toen nog twijfels of conservatorium gaan doen of verder in de Elektrotechniek waar ik al vanaf het VBO mee bezig was en ik ook wel leuk vond.
Had de aanmeldformulieren liggen zelfs.
Maargoed oei oei, heb er best wel spijt van nu, had liever conservatorium gedaan toch.
maarja achteraf is het makkelijk lullen.
Do what you love, love what you do!
pi_138227960
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:

[..]

Opzich werd het bij mij ook altijd best wel gepushed, van kree ga nou doorleren.

Ik hoor het die gozer waarmee ik stage liep op het MBO nog zeggen (deed elektro werk) "Ga nou maar doen wat je leuk lijkt"
Ok we hadden beetje kletspraatje ed omdat ik best wel muzikaal ben, had toen nog twijfels of conservatorium gaan doen of verder in de Elektrotechniek waar ik al vanaf het VBO mee bezig was en ik ook wel leuk vond.
Maargoed oei oei, heb er best wel spijt van nu, had liever conservatorium gedaan toch.
Bij mij was het andersom, HBO doen was de beste beslissing ooit. Ik was redelijk verlegen en schuw en door dat HBO, waar ik veel moest doen en mij niet kon verschuilen kroop ik uit mijn schulp en nam mijn zelfvertrouwen gigantisch toe.
pi_138227987
wat wil je ongeveer gaan doen flip? of heb je nog helemaal geen idee? en hbo, uni .. ?
pi_138228014
:*
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:41:05 #10
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138228044
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef kree het volgende:

[..]

Goed advies. Zelf probeer ik eigenlijk een soort gulden middenweg te vinden, maar dat is er bijna niet. Ik ben wat dat betreft een beetje apart en ga niet voor de standaard studies. Dat interesseert me namelijk helemaal geen ruk. Ik heb er wel een paar gedaan, maar ik voelde me daar gewoon niet op mijn plek.
pi_138228073
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:38 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Bij mij was het andersom, HBO doen was de beste beslissing ooit. Ik was redelijk verlegen en schuw en door dat HBO, waar ik veel moest doen en mij niet kon verschuilen kroop ik uit mijn schulp en nam mijn zelfvertrouwen gigantisch toe.
Het HBO opzich was ook wel gezellig en met name de eerste jaren, beetje jammer alleen dat ik geen diploma heb gehaald :')
Maar was het op een gegeven moment zo zat met fusies etc en achterlopen etc noem maar op.
Werd er niet vrolijk meer van gewoon en toen heb ik de knoop maar doorgehakt en gekapt.

Wat voor opleiding heb jij gedaan?
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:42:52 #12
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138228098
Ons eerst oud noemen en dat advies vragen. Neenee Flippers, zo werkt het niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_138228143
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Goed advies. Zelf probeer ik eigenlijk een soort gulden middenweg te vinden, maar dat is er bijna niet. Ik ben wat dat betreft een beetje apart en ga niet voor de standaard studies. Dat interesseert me namelijk helemaal geen ruk. Ik heb er wel een paar gedaan, maar ik voelde me daar gewoon niet op mijn plek.
Wat wil je nu gaan doen dan?
pi_138228182
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef kree het volgende:

[..]

Het HBO opzich was ook wel gezellig en met name de eerste jaren, beetje jammer alleen dat ik geen diploma heb gehaald :')
Maar was het op een gegeven moment zo zat met fusies etc en achterlopen etc noem maar op.
Werd er niet vrolijk meer van gewoon en toen heb ik de knoop maar doorgehakt en gekapt.

Wat voor opleiding heb jij gedaan?
Management, Economie & Recht (MER)
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:45:00 #15
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138228190
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gelukkig ben ik niet oud. *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:43 schreef kree het volgende:

[..]

Wat wil je nu gaan doen dan?
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zowel Bos- en Natuurbeheer als Voeding en Diëtetiek spreken me aan. :)
pi_138228314
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef Fera het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik niet oud. *O*

[..]

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar zowel Bos- en Natuurbeheer als Voeding en Diëtetiek spreken me aan. :)
Volgens mij is m'n zusje nog met Bos- en natuurbeheer begonnen, maar die is er vrij snel mee gestopt.
Weet eigenlijk nou effe niet meer wat daar nou de reden van was.

Cultuur en maatschappelijke vorming heeft ze daarna gedaan (en afgemaakt) maar werk erbij vinden is een groter probleem.

Maar ok kans op een goeie baan die had ik ook in m'n gedachte toen ik verder ging in de elektro.
Toch spijt van :)
pi_138228527
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat een wereld van verschil jullie instelling. :D Ik begrijp je vader inderdaad, maar jouw instelling is helemaal niet verkeerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:30 schreef xFriendx het volgende:
Op zich vond ik het altijd wel fijn. Vooral inderdaad omdat ze aan dingen dachten die ik vergat. Al hield ik mezelf wel voor dat ook al herinnerde zij mij aan punten, dat mijn mening over diezelfde punten leidend bleef.

Maar tof dat je door wil leren Flips!
Nou ik vind meerdere inzichten altijd fijn. Ik draaf zelf af en toe door in mijn enthousiasme en moet af en toe afgeremd worden. Uiteindelijk is mijn mening leidend inderdaad.

Thanks!
quote:
19s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef perro. het volgende:
wat wil je ongeveer gaan doen flip? of heb je nog helemaal geen idee? en hbo, uni .. ?
HBO bijna klaar, dus uni. :P
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stiekem noem ik jullie in gedachte jonge goden, maar telkens jullie ego opkrikken is natuurlijk niet goed.
pi_138228814
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:01 schreef Flippiee het volgende:

Dag muhahaha. Vertel dan maar iets over relaties :@
Relatie is leuk. O+
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:02:32 #19
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138228816
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Stiekem noem ik jullie in gedachte jonge goden, maar telkens jullie ego opkrikken is natuurlijk niet goed.
Dank je, dit doet mij goed.
pi_138228832
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dank je, dit doet mij goed.
met een bitch smiley. :D
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Relatie is leuk. O+
Jeeeuj. O+ Goed om te horen.
pi_138228936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:02 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Relatie is leuk. O+
Wrijf het er maar in ;(
pi_138228945
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in ;(
Ik heb je willen helpen ;(
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:08:34 #23
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_138229037
quote:
2s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:03 schreef Flippiee het volgende:

[..]

met een bitch smiley. :D

:*
pi_138232136
Leuke relaties doen aan topickill.
pi_138232484
Met nat haar is ze heet. Waarom is dat eigenlijk?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')