abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138227036
N.a.v. de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

En!! De uitsmijter, speciaal voor Limone *;
Sarcasme. Herken het.
pi_138227053
Spam ik toch zo het hele topic vol in mijn eentje *O*
Sarcasme. Herken het.
pi_138227192
Zeg waar zijn jullie allemaal?? :(
Sarcasme. Herken het.
pi_138227306
Het gesprek is ontzettend goed gegaan. En ik ben eigenlijk al voor 80% aangenomen. Vanaf zijn kant hing het nu op de referentie die hij meteen ging bellen. En vanaf mijn kant uiteraard het salaris. Want daar heeft hij het nog niet over gehad.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_138227430
Nou Tally, wat goed! *O* Lekker hoor! :s)
pi_138227498
Baby vond het wennen maar een half uur leuk. :P
pi_138227696
Alvast ddn beetje gefeliciteerd Tally!
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:32:47 #8
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_138227779
Ik kom hier voorzichtig om het hoekje kijken met mijn verse jongetje T.homas. Vorige week vrijdag geboren en na een lastige start sinds gister eindelijk thuis. Eerste kennismaking heeft ons geleerd dat het een baby met pit is, dus ik ben benieuwd wat de komende tijd ons gaat brengen :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
pi_138227815
O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_138228024
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!

zucht

O+
pi_138228145
MUS!!! O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_138228333
Jaaaaa Tally!!! Supergoed!! *O*

Limone, wat fijn dat het wennen goed ging!! Niet gek opkijken als M vandaag en morgen heel veel slaapt ;)

Oohhh T, wat een heerlijk kereltje Mus O+
Sarcasme. Herken het.
pi_138228369
Oh wacht, het wennen ging niet zo goed :') Ik lees maar half door die stomme telefoon :( Moest ze erg huilen Limone?
Sarcasme. Herken het.
pi_138228564
O+ ! Twee jongetjes Mus. Hoe gaaf! Hoe vindt T. z'n grote broer het?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:57:53 #15
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138228637
jaaaaaa Tally *O* *O*
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138228845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wacht, het wennen ging niet zo goed :') Ik lees maar half door die stomme telefoon :( Moest ze erg huilen Limone?
Nou ik vond je positieve benadering wel verhelderend! :D ;)

Ze moest een beetje huilen (en gillen) omdat ze het gehad had geloof ik. :@ Maar vandaag was ik er nog bij, morgen in haar eentje. Dan gaat het vast beter. :)
pi_138228941
MUS O+! Welkom

Tally *O*!

Limone! beter een half uur dan helemaal niet :+. En idd wie weet is het beter als je er niet bij bent! Spannende dag dus morgen :)

Ah mijn mini is niet in zijn hummetje.. Spruw aanwezig waardoor hij of spuugt of misselijk is/boer dwars zit. Daarbij ook heerlijke darmkrampjes :(.
Mama is een beetje op.. Maar mini geloof ik ook!
Vind het zo sneu om te zien een spugende misselijke baby! -O-
♥ J & S
pi_138229134
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:10 schreef Spirit82 het volgende:
Zeg waar zijn jullie allemaal?? :(
Hier. Met nog steeds een niet al te blije baby. Over op ander voer. Dat was twee dagen leuk. Nu weer terug bij af.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_138229141
Ohhh mus watmooi!!
pi_138229306
Wat een knapperd mus. Hij lijkt op Sjaak als baby! Die keek ook zo wijs met van die kraaloogjes.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_138229389
oh trouwens.. J ziet nog steeds geel. Hij is inmiddels 4 en een halve week oud. Poept, plast en drinkt goed. Is alert wanneer hij wakker is dus maak me niet erg zorgen maar dat geel zien zit me gewoon niet lekker. Ik geef borstvoeding en dat kan er mee te maken hebben maar maar... :?

Iemand ervaring met een lange tijd geel zien bij een baby?
♥ J & S
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:21:15 #22
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_138229483
Ja hoor mijnes bleef ook wel lang geel.
Hij had ook echt borstvoedingsgeelheid.
Bij mijn midi was het rond de 2 manden weg en bij mijn mini is het nu ook wel weg denk ik.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_138229630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:21 schreef Moppert het volgende:
Ja hoor mijnes bleef ook wel lang geel.
Hij had ook echt borstvoedingsgeelheid.
Bij mijn midi was het rond de 2 manden weg en bij mijn mini is het nu ook wel weg denk ik.
Oke! Fijn om te horen.. stom dat het me ineens niet lekker kan zitten!
♥ J & S
pi_138229689
quote:
10s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:03 schreef Limone het volgende:

[..]

Nou ik vond je positieve benadering wel verhelderend! :D ;)

Ze moest een beetje huilen (en gillen) omdat ze het gehad had geloof ik. :@ Maar vandaag was ik er nog bij, morgen in haar eentje. Dan gaat het vast beter. :)
Aaahhhh je was erbij!! Ja als mama er is wil ze natuurlijk het liefst mama. Morgen gaat vast beter, maar neem er lekker de tijd voor :) En je bent vlakbij morgen he, dus als er iets is ben je er zo en je mag ze ook altijd bellen! Ze vindt het vast leuk!!
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:27:08 #25
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_138229698
Yep, klap! Nora heeft ook best lang wat geel gezien .. Niet knalgeel oO< Maar wel dat mensen met 6 weken geloof ik nog zeiden dat ze 'al zo'n mooi bruin kleurtje had'. Maar hier was echt (zoals de dokter zei) maar een 'zweempje' geel en daarom vonden ze bloedonderzoek niet nodig. Maar het kan denk ik nooit kwaad om even info te vragen bij de dokter als het je toch een beetje dwars zit?

Mus! Wat een schatje O+

En Tally, wat goed! *O*

Oh L-E, groeispurt, niet eens aan gedacht! Haar maat 68 broeken zijn wel ineens te kort :P
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')