SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Nou ik vond je positieve benadering wel verhelderend!quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wacht, het wennen ging niet zo goedIk lees maar half door die stomme telefoon
Moest ze erg huilen Limone?
Hier. Met nog steeds een niet al te blije baby. Over op ander voer. Dat was twee dagen leuk. Nu weer terug bij af.quote:
Oke! Fijn om te horen.. stom dat het me ineens niet lekker kan zitten!quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:21 schreef Moppert het volgende:
Ja hoor mijnes bleef ook wel lang geel.
Hij had ook echt borstvoedingsgeelheid.
Bij mijn midi was het rond de 2 manden weg en bij mijn mini is het nu ook wel weg denk ik.
Aaahhhh je was erbij!! Ja als mama er is wil ze natuurlijk het liefst mama. Morgen gaat vast beter, maar neem er lekker de tijd voorquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:03 schreef Limone het volgende:
[..]
Nou ik vond je positieve benadering wel verhelderend!![]()
![]()
Ze moest een beetje huilen (en gillen) omdat ze het gehad had geloof ik.Maar vandaag was ik er nog bij, morgen in haar eentje. Dan gaat het vast beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |