Zo rond de 12.000 km valt idd mee dan ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:19 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, bij 120.000km.
Dat was in 2011 aldus mijn man.
Sindsdien dus niet heel veel mee gereden.
Doe er 75 bij en je mag 'm morgen halenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:26 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Zo rond de 12.000 km valt idd mee dan ja.
Bij deze 750 geboden.
Op dat soort auto's heb je nu eenmaal geen afschrijving meer en blijft de prijs min of meer hetzelfde, mn ouwe bakje kan ik nu ook nog steeds voor hetzelfde bedrag kwijt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het is een vraagprijs, dus er kan altijd nog wat vanaf. Maar het is inderdaad apart om te vermelden dat je er na een jaar in rijden nog hetzelfde voor wil als op het moment dat jij 'm zelf gekocht hebt.
Klopt. De afschrijving is nul omdat de economische waarde ook nul is. Dit is een geval (als zovele auto's) een geval van wat de gek ervoor geeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op dat soort auto's heb je nu eenmaal geen afschrijving meer en blijft de prijs min of meer hetzelfde, mn ouwe bakje kan ik nu ook nog steeds voor hetzelfde bedrag kwijt.
Ik speel je vragen door aan mijn man. Ik rijd er niet in dus ik weet't ook niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Regenerated het volgende:
[..]
Klopt. De afschrijving is nul omdat de economische waarde ook nul is. Dit is een geval (als zovele auto's) een geval van wat de gek ervoor geeft.
Als het niet via een gecertificeerde garage gaat zou ik er ook geen cent voor geven. Particuliere verkoop is zo risicovol dat ik er geen cent voor zou geven.
edit:
Banden zijn blijkbaar op. Dat is dus bij dit formaat 4x70 Euro extra. Of kan je aantonen dat deze nog meer dan 5mm diepte overhebben?
- Hoe zit het met de schijfjes voor? En de trommels achter? En met de remblokken?
- Hoe zit het met de roest in de wielkasten?
- Hoe zit het met het olieverbruik momenteel?
- En vooral: Hoe zit het met de uitlaat in z'n geheel?
Een vriend van mij zou nog interesse tonen mits je deze vragen beantwoordtl.
Succes met de verkoop derhalve!![]()
Ja, eh, geen idee?quote:Op donderdag 3 april 2014 13:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
Vind het verbruik nogal hoog voor zo´n klein auto´tje. Had toch eerder 1 op 16 verwacht op zn minst?
Ik ook niet echt, dus als je wacht tot ik een paar honderd euro omlaag ga kun je lang wachtenquote:Op woensdag 2 april 2014 23:18 schreef aijumu het volgende:
Wat zielig weer allemaal, leuk karretje ga het even in de gaten houden, heb namelijk totaal geen haast
Prijs is wel redelijk daar niet van hoorquote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, dus als je wacht tot ik een paar honderd euro omlaag ga kun je lang wachten![]()
Nou kopen danquote:Op donderdag 3 april 2014 21:07 schreef aijumu het volgende:
[..]
Prijs is wel redelijk daar niet van hoor
automaten zorgen voor een hoger verbruik. En veel stadswerk helpt ook niet.quote:Op donderdag 3 april 2014 21:02 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja, eh, geen idee?(ik eerlijk gezegd ook, maar ik speel ook alleen maar de info van meneer door)
Nog best veel van die ouwe bakjes zijn wel gewild dus hebben nog echt wel een waarde.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Regenerated het volgende:
[..]
Klopt. De afschrijving is nul omdat de economische waarde ook nul is. Dit is een geval (als zovele auto's) een geval van wat de gek ervoor geeft.
Als het niet via een gecertificeerde garage gaat zou ik er ook geen cent voor geven. Particuliere verkoop is zo risicovol dat ik er geen cent voor zou geven.
edit:
Banden zijn blijkbaar op. Dat is dus bij dit formaat 4x70 Euro extra. Of kan je aantonen dat deze nog meer dan 5mm diepte overhebben?
- Hoe zit het met de schijfjes voor? En de trommels achter? En met de remblokken?
- Hoe zit het met de roest in de wielkasten?
- Hoe zit het met het olieverbruik momenteel?
- En vooral: Hoe zit het met de uitlaat in z'n geheel?
Een vriend van mij zou nog interesse tonen mits je deze vragen beantwoordtl.
Succes met de verkoop derhalve!![]()
Laat die vragen ook maar zitten, iemand die beweert dat vier bandjes 280,- kosten geeft hiermee al aan dat hij niet in de buurt van jouw prijs zal willen komen naar mijn idee.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:20 schreef innepin het volgende:
Oh crap, vergeten al die vragen te stellen aan meneer. Ik denk trouwens dat we niet overal antwoord op kunnen geven, ik ben en heb geen garage en dus ook geen brug, dat inspecteert wel lastig. Je kunt natuurlijk altijd even komen kijken.
En verder; schopschop!
Ach ja, hij geeft twee keer aan dat ie er zelf geen cent voor zou geven.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:53 schreef hottentot het volgende:
[..]
Laat die vragen ook maar zitten, iemand die beweert dat vier bandjes 280,- kosten geeft hiermee al aan dat hij niet in de buurt van jouw prijs zal willen komen naar mijn idee.
En zo hoort het natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Ach ja, hij geeft twee keer aan dat ie er zelf geen cent voor zou geven.Maar goed, ik probeer mijn auto te verkopen en ik wil wel graag netjes / serieus antwoorden aan elke potentiële klant.
Zeiken om te zeiken. Daar zijn Nederlanders goed inquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:16 schreef Merkie het volgende:
Wat zit iedereen te zeuren over deze auto. Energielabel, afschrijving, reden verkoop, garage waar hij onderhouden is, vraagprijs...
. Koop hem of koop hem niet. Alsof TS iets heel geks vraagt of verkoopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |