speel eerst 1 is uit jijquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk echt overtuigd om de PC-versie te nemen.
En ja, ik heb de Dualshock 3 controller. Die werkt prima op PC.
Het enige nadeel vind ik dat mijn ouders het altijd erg leuk vinden om mee te kijken als ik speel. Dit is dan natuurlijk niet meer het geval als ik het op mijn PC speel in mijn kamertje in plaats van in de woonkamer. Een ander nadeel is dat mijn zusje ook erg graag speelt en dat die dus niet snel even voor haarzelf kan spelen (want mijn PC gebruik ik natuurlijk ook gewoon om andere dingen te doen dan gamen en zit ik best vaak achter).
Van naam en reputatie uiteraard wel, maar helaas nog niet gespeeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:52 schreef 2dope het volgende:
[..]
Agreed, deel één deed dat ook prima.
Ik weet niet of je Demon's Souls ook kent? Die had ook een epische intro (geluid hard):
Faraam Set, Drangleic Castle.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Welke helm en armour is dit eigenlijk, en waar vind ik die?
Klopt, ik ga ze (hopelijk) allemaal reviewen hier op FOK!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:04 schreef StateOfMind het volgende:
Over 2 weken komt de 2e DLC uit, gevolgd door de laatste in september:
http://darksouls2.wiki.fe(...)t%20Crowns%20trilogy
Bazensetquote:
Verrek, ik zie nu pas dat jij crew bent.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, ik ga ze (hopelijk) allemaal reviewen hier op FOK!
De eerste review is zga klaar
Nice.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, ik ga ze (hopelijk) allemaal reviewen hier op FOK!
De eerste review is zga klaar
Duurt waarschijnlijk nog wel ff jaquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermoed echter dat die area nog wel een eind van mijn huidige (Huntsman Corpse) af ligt.
Hij is wel klaar, moet nog ff bijschaven en hij moet even door de controlemolen.quote:Verrek, ik zie nu pas dat jij crew bent.
Wanneer komt de eerste review (van de Sunken King-dlc) van jou online?
Black Gulch kán je zo zijn, alleen het is nogal een.. vreemde richting. Je kan er volgens mij zelfs als eerste naartoequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk overigens niet dat ik de 3e DLC ga kopen.
De 1e heb ik wel alvast gekocht, en ik ben nog lang niet bij de Black Gulch volgens mij.
26 Augustus ben ik ook nog wel volop bezig met de game, dus de 2e DLC koop ik ook wel.
Echter vermoed ik dat ik eind september al lang en breed klaar ben met DaSo2 en als ik eenmaal een game uitgespeeld heb, dan ben ik er voorlopig klaar mee (ook mede door de backlog die ik bij wil werken). Wellicht áls ik over een hele lange tijd met NG+ begin dat ik hem dan alsnog aanschaf.
Overigens koop ik eigenlijk nóóit losse DLC's. De enige uitzonderingen die ik daarop ooit gemaakt heb zijn de Mass Effect games en nu dus DaSo2 (van deel 1 heb ik de Prepare to Die versie, waar de dlc al bij zit).
Ik hem hen net gelezenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Black Gulch kán je zo zijn, alleen het is nogal een.. vreemde richting. Je kan er volgens mij zelfs als eerste naartoe
Btw, review eerste DLC / Crown of the Sunken King
/spam![]()
Iemand anders had helaas dibs op de volgende twee delen van de trilogie.
Yeah, ook gelezen. Snap niet zo goed waar ze dat vandaan halen. Andere FOK!ker zei dat hij als Hexer juist een ongeschikte build had. Ik heb 'm ook doorgespeeld als Tank op NG+ (maar wel met een vet lompe bow en een paar duizend arrows, dat is wel verdomde handig). 'Blows exchangen'/Close quarter combat was prima te doen, al hebben sommige enemies een specifieke aanpak nodig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hem hen net gelezen![]()
Ik kom het vanzelf wel tegen, de Black Gulch. Eerst maar eens verder met mijn huidige area's (Huntsman Corpse en verder).
Ik kwam vanmiddag de Crown of the Sunken King review van Gamekings tegen, en daar zeiden ze dat het voor melee-builds wat minder geschikt was (en laat ik dat nou net zijn).
Haha, laat ik 't zo zeggen, je kan met de crown uit de DLC via een area uit de main game naar een andere, optionele DLC-locatie. Verder wat meer dialogue enzo met die 'King' maar daar kom je nog achterquote:Ook hadden ze er over dat je later op een gegeven moment een King tegen komt met een Ring, en als je dan die Crown op zet dan gebeurt er ook iets. Of zo.
Wordt dat vanzelf duidelijk welke area dat is en welke King dat is of kun je dat missen (want je hebt King Vendrick en de Old Iron King, voorzover ik begrepen heb)?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yeah, ook gelezen. Snap niet zo goed waar ze dat vandaan halen. Andere FOK!ker zei dat hij als Hexer juist een ongeschikte build had. Ik heb 'm ook doorgespeeld als Tank op NG+ (maar wel met een vet lompe bow en een paar duizend arrows, dat is wel verdomde handig). 'Blows exchangen'/Close quarter combat was prima te doen, al hebben sommige enemies een specifieke aanpak nodig.
[..]
Haha, laat ik 't zo zeggen, je kan met de crown uit de DLC via een area uit de main game naar een andere, optionele DLC-locatie. Verder wat meer dialogue enzo met die 'King' maar daar kom je nog achter
Nee, dat wordt zeker niet vanzelf duidelijk, ik ben er ook niet uit mezelf achtergekomen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 23:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wordt dat vanzelf duidelijk welke area dat is en welke King dat is of kun je dat missen (want je hebt King Vendrick en de Old Iron King, voorzover ik begrepen heb)?
Ik wil niet te veel weten, maar zeker ook niet te weinig omdat ik anders bang ben iets te missen.
Beter kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 15:53 schreef StateOfMind het volgende:
Skeleton Lords verslagen, en ik zag daar verder geen doorgang tot een andere area
Om de een of andere reden laat ik de cleric altijd links liggen als ik een nieuw character maakquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:06 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ] cleric had in het begin wat problemen
mar nu met met mijn falchion +5. ben ik wat overpowerd
VGRquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ik weet even niet zo goed waar ik me nu het beste op kan gaan richten qua levelen.
Ik ben een melee/tank build en heb momenteel de volgende stats:
VGR 15
END 24
VIT 14
ATN 5
STR 30
DEX 27
ADP 13
INT 5
FTH 5
Soullevel 85
Is een goede optie natuurlijk, naast END.quote:
SPOILER ALERTquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:15 schreef StateOfMind het volgende:
Vandaag een eind opgeschoten. Heb Huntsman Corpse helemaal gehad (de Skeleton Lords had ik van de week al gepakt), Undead Purgatory, Harvest Village en een groot gedeelte van Earthen Peak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |