Yup, ben bij de laatste bossfight nu. Zitten een paar behoorlijk pittige stukjes inquote:Op dinsdag 29 juli 2014 23:00 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nog niet, heb hier zo'n kaart klaarliggen om de season pass te halen, maar nog geen tijd voor gehad.
Jij wel?
Ik zit nu op 55 STR / 45 DEX / 65 END / 40 VIT / 25 ADPquote:Op woensdag 30 juli 2014 10:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In DaSo 1 was ik een pyromancer knight.
Wat voor skills moet ik (in deel 2) eigenlijk levelen voor een pure tank build?
Da's aardig hoog allemaalquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zit nu op 55 STR / 45 DEX / 65 END / 40 VIT / 25 ADP
Vigor weet ik zo niet, volgens mij 25 oid
De rest 5
Best hoog inderdaad!quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik zit nu op 55 STR / 45 DEX / 65 END / 40 VIT / 25 ADP
Vigor weet ik zo niet, volgens mij 25 oid
De rest 5
Ik ben sowieso niet zo van het multiplayeren. En al die Convenants heb ik deel 1 ook niks mee gedaan, maar dat andere players helpen en tegelijkertijd souls verdienen is zo tussendoor wel leuk.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:50 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb altijd het idee dat DaSo 2 niet voor multiplayer bedoeld is
Ha jij speelde deel 1 precies zoals ik het deed. Had ook niets met covenants en invaden. Vond de SP al leuk en uitdagend genoeg. En dat invaden deed me denken aan Gank-syndroom in WoWquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van het multiplayeren. En al die Convenants heb ik deel 1 ook niks mee gedaan, maar dat andere players helpen en tegelijkertijd souls verdienen is zo tussendoor wel leuk.
Alleen dat geïnvade worden komt echt áltijd op verkeerde momenten
In deel 1 kan je ook warpen, maar dan moet je wel eerst ff Smough & Ornstein doodgemaakt hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
Op zich wel fijn, dat warpen, al had het in deel 1 ook wel zijn charme om persé alles lopend af te leggen, en onderweg wat souls te pakken.
Multiplayer is tof, maar niet voor een eerste run imo. Ik vind deels de charme van Dark Souls dat je shit moet uitzoeken wat soms verdomde lastig is. Als je online speelt, wordt op iedere hoek gespoiled wat je moet doen. Dan blijft de uitdaging van vijanden nog wel, maar ik vind 't vrij lame als alles zo voorgekauwd wordt.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 09:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van het multiplayeren.
Bij die 2 Schoften vond ik mijn Waterlooquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 18:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
In deel 1 kan je ook warpen, maar dan moet je wel eerst ff Smough & Ornstein doodgemaakt hebben
[..]
Multiplayer is tof, maar niet voor een eerste run imo. Ik vind deels de charme van Dark Souls dat je shit moet uitzoeken wat soms verdomde lastig is. Als je online speelt, wordt op iedere hoek gespoiled wat je moet doen. Dan blijft de uitdaging van vijanden nog wel, maar ik vind 't vrij lame als alles zo voorgekauwd wordt.
Ghehe. Waar had je nu de grootste moeite mee dan? Ik vermoed 'Überstein' nadat je Smough hebt doodgemaakt?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 19:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij die 2 Schoften vond ik mijn Waterloo![]()
Zeker doen. Voor DeSo heb ik speciaal ergens een PS3 weten te regelen voor 'n prikkiequote:Maar nu ik deel 2 aan het spelen ben, heb ik de smaak weer te pakken gekregen en ga ik daarna weer verder met deel 1. En Demon's Souls.
In je eentje wel..quote:Die 3 Ruin Sentinals in Lost Bastille zijn ook best kut by the way.
Het is mij nooit gelukt ook maar één van hen (O&S) te doden. Ook niet na dagen en dagen achter elkaar. Daarom ben ik er toendertijd mee gestopt. Voorlopigquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 21:55 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ghehe. Waar had je nu de grootste moeite mee dan? Ik vermoed 'Überstein' nadat je Smough hebt doodgemaakt?
In mijn eerste playthrough vond ik die ook lastig en toen heb ik als eerste Ornstein afgemaakt. Dat gevecht (tegen 'Über-smough') is een stuk eenvoudiger.
[..]
Zeker doen. Voor DeSo heb ik speciaal ergens een PS3 weten te regelen voor 'n prikkie
[..]
In je eentje wel..
Dat zijn petrified statues, humans/creatures die versteend zijn. Wordt later in de game wel duidelijk, je zal op een gegeven moment een item vinden om ze te on-petrifiën.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
In Lost Bastille, na het gevecht met de 3 Ruin Sentinals, is er op een gegeven moment ergens bovenin een bonfire in een cel, met een standbeeld ervoor.
Hoe krijg ik dat standbeeld uit de weg?
En als je van In Betwixt naar Majula loopt, kom je op een gegeven moment en grot tegen met een NPC met een lichtblauw zwaard. Vlak daarbij is ook een standbeeld dat voor een hendel staat. Hoe krijg ik die weg?
Irritant ja. Ze zijn wel te backstabben trouwens.quote:Op zondag 10 augustus 2014 15:26 schreef StateOfMind het volgende:
Die beesten daaronder in het water in Sinners Rise
Ah okee, ik had al van alles geprobeerd om die statues te slopen of te verplaatsen, maar dat komt dus nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat zijn petrified statues, humans/creatures die versteend zijn. Wordt later in de game wel duidelijk, je zal op een gegeven moment een item vinden om ze te on-petrifiën.
[..]
Irritant ja. Ze zijn wel te backstabben trouwens.
Deel 1 was het ook wel errug makkelijk hoor, eerste beste parry en je kon er omheen dansen. Of ze waren zo sloom.... dat je alsNOG er omheen kon dansenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah okee, ik had al van alles geprobeerd om die statues te slopen of te verplaatsen, maar dat komt dus nog.
Ik vind sowieso backstabben stúkken lastiger dan in DaSo 1. Sterker nog: ik heb tot nu toe nog helaal niemand kunnen backstabben. Terwijl dat in deel 1 toch een eitje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |