Een paar jaar?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Renesite het volgende:
Iets waar je een paar jaar goed op licht maar daarna...
Ja dat weet ik, maar ik twijfelde omdat er in deze aanbieding dus staat...quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:09 schreef Leandra het volgende:
[quote]Een goed matras kost dat al.... een goed eenpersoons matras.
Mja, was ik ook eigenlijk niet van plan totdat ik dit net in mijn mail zag....quote:Al even afgezien van het feit dat ik niet ongezien een bed zou kopen.
Ja, er staat ook niet héél veel informatie bij verder en met googelen kwam ik er ook niet echt achter,quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:22 schreef Renesite het volgende:
Ik heb ook al eens zo'n soortige bed gehad. Ik ben sceptisch. Maar mocht het écht zo zijn dat 1800 euro als oude prijs was, dan lig ik nu al vier jaar op zo'n matras en dan moet ik zeggen dat het bevalt.
Maar het matras op de foto lijkt mij vrij dun (verhoudingsgewijs) en ik verwacht/schat dat de onderkant van het bed (de bodem zeg maar) gewoon hout is. Ofwel: geen extra vering. Dat heeft mijn bed bijvoorbeeld ook.
Dan spaar ik beter even verderquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef CherryOnTop het volgende:
Onze dekmatras voor op de boxspring kostte al meer dan dat, dus ik vrees met grote vrezen dat dit geen lang leven heeft.
Was ook eigenlijk het plan hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:40 schreef CherryOnTop het volgende:
Sowieso zou ik naar een beddenzaak gaan en verschillende matrassen uitproberen, daar heeft je lichaam op de lange termijn veel meer plezier van!
Mja... 200 cm heb ik nu ook hoor, maar daar had ik de keuze en voor meneer is dat misschien welquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:18 schreef Leandra het volgende:
Als je toch voor dat bedrag een bed wilt hebben zou ik het eerder bij Ikea uitgeven, met als nadeel dat Ikea alleen nog maar een 200 cm lengtemaat heeft tegenwoordig
Als je toch de keuze hebt en de ruimte in de slaapkamer dan zou ik weer 220 kiezen... want 210 is de maat die het eerste zal vervallen qua "standaard" maten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mja... 200 cm heb ik nu ook hoor, maar daar had ik de keuze en voor meneer is dat misschien wel
prettiger, zelf pas ik al in een ledikantje
Is wel érrug lang hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je toch de keuze hebt en de ruimte in de slaapkamer dan zou ik weer 220 kiezen... want 210 is de maat die het eerste zal vervallen qua "standaard" maten.
Ik wéét ook wel dat ze een heleboel op de prijs gooien die ze zeggen dat het bed eigenlijk kostquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:55 schreef pkrussel het volgende:
Groupon vangt ruim de helft van het geld. Denk je serieus dat een leverancier voor ong 300 Euries een kwalitatief goede boxspring bij jou komt bezorgen en monteren?
En dat "van", "voor" geintje. Mijn bed mag je ook kopen voor 8.000,-. Euro. Gisteren bood ik het aan m'n buurman voor 50.000 Euro. Tel uit je winst...
ik ga het er eens over hebben hiero...quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:08 schreef Leandra het volgende:
Hier 180*220 trouwens... geen klachten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |