quote:Op woensdag 16 april 2014 12:43 schreef Fendy het volgende:
[..]
Na de laatste update niet meer, voor de update wel.
Ga je stiekem foto´s maken?quote:
Nou soms is het wel handig om geluid uit te hebbenquote:Op woensdag 16 april 2014 12:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ga je stiekem foto´s maken?
Silent Camera uit de appstore een optie?
dat is niet het geval aangezien het een nieuwe batterij isquote:Op woensdag 16 april 2014 11:27 schreef Mirel het volgende:
Denk dat je batterij gewoon verkloot is, koop een nieuwe.
Nieuwe batterijen kunnen ook gewoon niet goed zijn he? (fabrieksfouten)quote:Op woensdag 16 april 2014 12:51 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
[..]
dat is niet het geval aangezien het een nieuwe batterij is
heb inmiddels al een redelijke oplossing gevonden gelukkig.
althans tot nu toe loopt die minder snel leeg, dus even afwachten hoe dit verder gaat!
instellingen -> wifi -> menu -> geavanceerd -> dan even kijken of autom.netwerkwissel aangevinkt staat. Indien ja, uitzettenquote:Op maandag 28 april 2014 11:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb weer iets uitgezet en geen idee hoe ik het weer aan krijg.. Ik heb p.o ingeschakeld dat de wifi uitgaat als de verbinding slecht is. Ik wil dat ongedaan maken, hoe doe ik dat?
Tof!quote:Op maandag 28 april 2014 12:22 schreef Fendy het volgende:
[..]
instellingen -> wifi -> menu -> geavanceerd -> dan even kijken of autom.netwerkwissel aangevinkt staat. Indien ja, uitzetten
Das wel jammer ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef St3fan het volgende:
Dat wordt geen update voor de Samsung Galaxy S3.
Samsung annuleert update Android 4.4 KitKat voor Samsung Galaxy S3
En daarom:quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef St3fan het volgende:
Puur omdat we de s5 moeten kopen ofc. En dan ligt de s3 nog steeds in de winkel. Belachelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef St3fan het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef St3fan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |