Regel 2: zwart pak alleen als je ober bent of naar een begrafenis gaat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Regel 1: Er mogen geen ruitjes in zitten.
Blauwe schoenen bij een antracietkleurig pakquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:10 schreef ADQ het volgende:
Regel twee: draag bijpassende schoenen! Dus niet die lichtbruine schoenen bij een donkerblauw pak.
Kan natuurlijk, maar ik zou het niet doen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Blauwe schoenen bij een antracietkleurig pak
Oh nee wacht, ik heb antracietkleurige schoenen en een donkergrijs pakquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:17 schreef ADQ het volgende:
[..]
Kan natuurlijk, maar ik zou het niet doen...
Snap ik, maar het gaat om het colbert.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:00 schreef mega-worstje het volgende:
onderste knoopje vest altijd open laten
Open is de etiquette volgens mij, wordt tegenwoordig van afgeweken door sommigenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Snap ik, maar het gaat om het colbert.
Ja gewoon alle knoopjes dicht, je hebt ervoor betaald toggg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:49 schreef Dunnevandale het volgende:
Wat een leven heb je dan,om je druk te maken om zoiets pffffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |