abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138216366
nou zeg :{w :(
pi_138216379

mienie mienie mienie
pi_138216381
quintet
  donderdag 27 maart 2014 @ 07:36:21 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138216851
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 01:20 schreef Joezi het volgende:

[..]

Waar staat gif eigenlijk voor?
Dat je er ziek van wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138216885
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 07:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat je er ziek van wordt.
:D
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:12:37 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138227233
Topic weer kwijt... maar goed, gelukkig hebben we nog een ctrl+F functie :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:17:33 #257
424251 RodeVos
Luctor et submerge
pi_138227360
Dit is mijn eerste RLS die ik op deze manier volg. (Dus met streams, en een forum om gal te spuien af en toe). Wat ik me nu afvraag.. Ik vind dit eigenlijk best een beetje eh.. Sneu. Die personen zijn eigenlijk volstrekt oninteressant; en worden interessant 'gemaakt' door intriges en gore gebeurtenissen. En degene die nog wat inhoud hadden, zoals Nico worden de nek omgedraaid door weer zo'n nitwit.

Hoe was dat nou bij eerdere RLS? Zoals BB1 tm weet-ik-veel, DGK en zo ? Ongeveer hetzelfde ? Ik heb echt niks tegen intriges en zo, mits een beetje intelligent uitgevoerd. En een beetje goed zieken ok, maar is dit allemaal niet erg simpel van opzet? Slechte cast?

Ik weet het niet. .
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:18:20 #258
424251 RodeVos
Luctor et submerge
pi_138227389
** bad edit ** :)
You were caught in the crossfire of childhood and stardom, blown on the steel breeze.
Come on you target for faraway laughter, come on you stranger, you legend, you martyr, and shine!
pi_138227692
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef RodeVos het volgende:
Dit is mijn eerste RLS die ik op deze manier volg. (Dus met streams, en een forum om gal te spuien af en toe). Wat ik me nu afvraag.. Ik vind dit eigenlijk best een beetje eh.. Sneu. Die personen zijn eigenlijk volstrekt oninteressant; en worden interessant 'gemaakt' door intriges en gore gebeurtenissen. En degene die nog wat inhoud hadden, zoals Nico worden de nek omgedraaid door weer zo'n nitwit.

Hoe was dat nou bij eerdere RLS? Zoals BB1 tm weet-ik-veel, DGK en zo ? Ongeveer hetzelfde ? Ik heb echt niks tegen intriges en zo, mits een beetje intelligent uitgevoerd. En een beetje goed zieken ok, maar is dit allemaal niet erg simpel van opzet? Slechte cast?

Ik weet het niet. .
De BB'ers duurden korter, 3 maanden. DGK duurde ook erg lang en was eigenlijk net zo "saai" op de "tv-momenten" na. Je kan onmogelijk een jaar lang intensieve rls-beelden uitzenden, wat dat betreft komt dit dichterbij de werkelijkheid dan 3 maanden rls bij elkaar gepropt.

Ehm......ja........hopelijk begrijp je wat ik probeer onder woorden te brengen :s)
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:47:38 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138228290
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef RodeVos het volgende:

Ik weet het niet. .
Ik baal er zelfs van dat ze pogingen doen ze interessant te maken.... ik vind het heerlijk om wat mensen gewoon te kunnen volgen, maar ik heb niet de illusie dat de hele wereld een veel interessanter leven heeft dan ik, dus ik zie het wel gewoon graag saai zijn.

Het punt dat men allerlei kunstgrepen gaat uithalen om mensen interessanter te laten worden, zoals hij DKG na een paar maanden gebeurde; het moest knallen, is voor mij juist een afknapper, maar ik hoor daarmee kennelijk tot een minderheid, want de meerderheid heeft schijnbaar het liefst zoveel mogelijk rellen, ruzie en andere ellende.

Ik had graag een groep mensen gevolgd die van vrijwel niets iets self-supporting moesten maken, maar binnen een paar uur stond de eerste bezorgbus van de supermarkt al op het terrein, en was de suggestie om de koeien te verkopen al gevallen.

Je hebt land, koeien, kippen en een dak boven je hoofd... waar heb je in godsnaam de buitenwereld dan nog voor nodig?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:50:55 #261
424251 RodeVos
Luctor et submerge
pi_138228401
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Parlay het volgende:

[..]

De BB'ers duurden korter, 3 maanden. DGK duurde ook erg lang en was eigenlijk net zo "saai" op de "tv-momenten" na. Je kan onmogelijk een jaar lang intensieve rls-beelden uitzenden, wat dat betreft komt dit dichterbij de werkelijkheid dan 3 maanden rls bij elkaar gepropt.

Ehm......ja........hopelijk begrijp je wat ik probeer onder woorden te brengen :s)
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten. Die zie ik momenteel alleen bij Nico (al wordt dat gewoon de nek omgedraaid door een rasdebiel), misschien Isabella, Aike een beetje en tsja... Rienk.
De rest presenteert zich als aartsluie profiterende asocialen - met misschien een enkele goede die ik vergeten ben te noemen. Dit gaat toch meer in de richting van DGK denk ik.. Maar denk dat er daar veel slimmere mensen in zaten van wat ik gehoord heb. Een terror Jaap zou gehakt hebben gemaakt van iedereen die nu in Utopia zit.
  donderdag 27 maart 2014 @ 15:52:29 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138228454
Als het een programma bij de VPRO was geweest, met Rienk, Nicoline en nog een paar van dat soort types dan was het compleet anders geweest.

Maar voor de meute niet interessant genoeg, want die zien liever niveau Barbie & Michael.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_138228846
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef RodeVos het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten. Die zie ik momenteel alleen bij Nico (al wordt dat gewoon de nek omgedraaid door een rasdebiel), misschien Isabella, Aike een beetje en tsja... Rienk.
De rest presenteert zich als aartsluie profiterende asocialen - met misschien een enkele goede die ik vergeten ben te noemen. Dit gaat toch meer in de richting van DGK denk ik.. Maar denk dat er daar veel slimmere mensen in zaten van wat ik gehoord heb. Een terror Jaap zou gehakt hebben gemaakt van iedereen die nu in Utopia zit.
Terror Jaap was zelf de koning van de aartsluiheid, die zat de hele dag te schaken en pakte nu en dan zijn momentjes. Duurzaamheid staat op zeker niet in zijn woordenboek.

Mi moeten ze dat hele concept van duurzaamheid laten varen, dat is gewoon niet haalbaar op zo'n korte termijn. Iets meer niveau zou leuk zijn alleen ik denk dat er weinig mensen zijn die zich aanmelden voor zoiets behalve dan om zichzelf te promoten (Emil, Robin oa).

Het blijft lastig om het ideale concept te vinden als je te maken hebt met 15 personen en dat maakt het op zich ook wel leuker. Maar ze moeten er wel op letten dat de balans niet doorslaat naar de kant van het ordinaire. Mijn mening dan.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:04:27 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138228875
quote:
6s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef RodeVos het volgende:

Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten.
Dat duurzame heeft men hier verzonnen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:05:04 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138228902
En het blijft natuurlijk SBS. En RLS.
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:11:12 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138229138
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat duurzame heeft men hier verzonnen.
Waarschijnlijk op basis van het feit dat ze back to basic moesten....
Als je alleen maar een dak boven je hoofd, een paar koeien, kippen en wat land hebt dan kun je bijna niet anders dan "duurzaam" want als je binnen een week een koe en het gros van je kippen slacht om te eten, en het dak boven je hoofd sloopt om in het vuur te gooien, dan ben je na een maand klaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2014 @ 16:13:11 #267
137949 Disana
pi_138229209
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 15:52 schreef Leandra het volgende:
Als het een programma bij de VPRO was geweest, met Rienk, Nicoline en nog een paar van dat soort types dan was het compleet anders geweest.

Maar voor de meute niet interessant genoeg, want die zien liever niveau Barbie & Michael.
Utopia is Barbie met spruitjes. Ik blijf me verbazen dat ze zo'n verzameling 'gewone ongetalenteerde mensjes met een afwijking' hebben kunnen vinden. Verder verbaas ik me erover dat het bijna elke dag feest is; DGK was er saai bij vergeleken.
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:13:51 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138229235
En vervolgens heeft het duurzame idee hier een enorme vlucht genomen. Terwijl het puur ging om het experiment om samen een nieuwe samenleving te beginnen. Hoe kwam dat eruit te zien? Paradijs of dictatuur. Of een zooi.

Maar groen en ecologisch en verantwoord was nooit per se de bedoeling.
pi_138229339
Is dit programma nou nog bezig? :') Man, ik zou zelfmoord plegen als ik nog in dit programma te zien zou zijn!
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:18:18 #270
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138229372
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:13 schreef Disana het volgende:

[..]

Utopia is Barbie met spruitjes. Ik blijf me verbazen dat ze zo'n verzameling 'gewone ongetalenteerde mensjes met een afwijking' hebben kunnen vinden. Verder verbaas ik me erover dat het bijna elke dag feest is; DGK was er saai bij vergeleken.
Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:19:02 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138229397
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:17 schreef JenHermes het volgende:
Is dit programma nou nog bezig? :') Man, ik zou zelfmoord plegen als ik nog in dit programma te zien zou zijn!
Dat zou wel uniek zijn op de Nederlandse TV....
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2014 @ 16:19:32 #272
137949 Disana
pi_138229421
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....
Zou dit dan echt de best pick zijn? Zo'n Billy, zo'n Ruud? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:22:25 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_138229524
Ik denk dat de spoeling stukken dunner was dan dat ze ons en zichzelf wilden doen laten geloven.
Welke F16-piloot of chirurg kan er een jaar tussenuit? Enkel gesjeesde levenskunstenaars en beroepsnietsnutters.
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2014 @ 16:26:01 #274
137949 Disana
pi_138229648
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:22 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de spoeling stukken dunner was dan dat ze ons en zichzelf wilden doen laten geloven.
Welke F16-piloot of chirurg kan er een jaar tussenuit? Enkel gesjeesde levenskunstenaars en beroepsnietsnutters.
Er is een overschot aan burgerluchtvaartpiloten, dus ze hadden best wat harder kunnen zoeken. Maar ik denk dat jullie gelijk hebben, alleen blijft voor mij overeind dat dit wel héél grote idioten zijn.
  donderdag 27 maart 2014 @ 16:35:42 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138230026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Zou dit dan echt de best pick zijn? Zo'n Billy, zo'n Ruud? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Ik zou er geen jaar kunnen zitten, dan zou ik de band met m'n kind kwijt zijn (al even afgezien van het feit dat ik ook niet een van de normaalsten ben), N is wel heel normaal, maar ik denk niet dat z'n werkgever zegt van "Joh, een jaartje er tussenuit? Prima, zie je wel weer verschijnen", en we hebben zijn inkomen toch echt nodig om de hypotheek te betalen.

Ik vraag me bij mensen als Paul dan ook af hoe ze dat wel in gedachten hadden, want het mag dan malaise in de bouw zijn, maar hij had dit alleen maar kunnen doen als en zijn inkomen gegarandeerd was, en hij zeker wist dat hij er werk aan zou overhouden na Utopia.
En de laatste weken zag dat er al beter uit, maar samen met Hakim in de firma "Kost geen drol" was Paul nou niet iemand waarvan ik straks zou denken "Goh, die is wel geschikt om m'n huis te verbouwen".
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')