De BB'ers duurden korter, 3 maanden. DGK duurde ook erg lang en was eigenlijk net zo "saai" op de "tv-momenten" na. Je kan onmogelijk een jaar lang intensieve rls-beelden uitzenden, wat dat betreft komt dit dichterbij de werkelijkheid dan 3 maanden rls bij elkaar gepropt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef RodeVos het volgende:
Dit is mijn eerste RLS die ik op deze manier volg. (Dus met streams, en een forum om gal te spuien af en toe). Wat ik me nu afvraag.. Ik vind dit eigenlijk best een beetje eh.. Sneu. Die personen zijn eigenlijk volstrekt oninteressant; en worden interessant 'gemaakt' door intriges en gore gebeurtenissen. En degene die nog wat inhoud hadden, zoals Nico worden de nek omgedraaid door weer zo'n nitwit.
Hoe was dat nou bij eerdere RLS? Zoals BB1 tm weet-ik-veel, DGK en zo ? Ongeveer hetzelfde ? Ik heb echt niks tegen intriges en zo, mits een beetje intelligent uitgevoerd. En een beetje goed zieken ok, maar is dit allemaal niet erg simpel van opzet? Slechte cast?
Ik weet het niet. .
Ik baal er zelfs van dat ze pogingen doen ze interessant te maken.... ik vind het heerlijk om wat mensen gewoon te kunnen volgen, maar ik heb niet de illusie dat de hele wereld een veel interessanter leven heeft dan ik, dus ik zie het wel gewoon graag saai zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef RodeVos het volgende:
Dit is mijn eerste RLS die ik op deze manier volg. (Dus met streams, en een forum om gal te spuien af en toe). Wat ik me nu afvraag.. Ik vind dit eigenlijk best een beetje eh.. Sneu. Die personen zijn eigenlijk volstrekt oninteressant; en worden interessant 'gemaakt' door intriges en gore gebeurtenissen. En degene die nog wat inhoud hadden, zoals Nico worden de nek omgedraaid door weer zo'n nitwit.
Hoe was dat nou bij eerdere RLS? Zoals BB1 tm weet-ik-veel, DGK en zo ? Ongeveer hetzelfde ? Ik heb echt niks tegen intriges en zo, mits een beetje intelligent uitgevoerd. En een beetje goed zieken ok, maar is dit allemaal niet erg simpel van opzet? Slechte cast?
Ik weet het niet. .
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten. Die zie ik momenteel alleen bij Nico (al wordt dat gewoon de nek omgedraaid door een rasdebiel), misschien Isabella, Aike een beetje en tsja... Rienk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
De BB'ers duurden korter, 3 maanden. DGK duurde ook erg lang en was eigenlijk net zo "saai" op de "tv-momenten" na. Je kan onmogelijk een jaar lang intensieve rls-beelden uitzenden, wat dat betreft komt dit dichterbij de werkelijkheid dan 3 maanden rls bij elkaar gepropt.
Ehm......ja........hopelijk begrijp je wat ik probeer onder woorden te brengen
Terror Jaap was zelf de koning van de aartsluiheid, die zat de hele dag te schaken en pakte nu en dan zijn momentjes. Duurzaamheid staat op zeker niet in zijn woordenboek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten. Die zie ik momenteel alleen bij Nico (al wordt dat gewoon de nek omgedraaid door een rasdebiel), misschien Isabella, Aike een beetje en tsja... Rienk.
De rest presenteert zich als aartsluie profiterende asocialen - met misschien een enkele goede die ik vergeten ben te noemen. Dit gaat toch meer in de richting van DGK denk ik.. Maar denk dat er daar veel slimmere mensen in zaten van wat ik gehoord heb. Een terror Jaap zou gehakt hebben gemaakt van iedereen die nu in Utopia zit.
Dat duurzame heeft men hier verzonnen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:50 schreef RodeVos het volgende:
Ja, ik begrijp je wel, maar ik bedoel meer het niveau van de deelnemers. Als je toch een RLS in de markt met met een topic als "duurzaam" en met sponsors als Willem&Drees dan zou je toch tenminste *iets* diepgang mogen verwachten.
Waarschijnlijk op basis van het feit dat ze back to basic moesten....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat duurzame heeft men hier verzonnen.
Utopia is Barbie met spruitjes. Ik blijf me verbazen dat ze zo'n verzameling 'gewone ongetalenteerde mensjes met een afwijking' hebben kunnen vinden. Verder verbaas ik me erover dat het bijna elke dag feest is; DGK was er saai bij vergeleken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:52 schreef Leandra het volgende:
Als het een programma bij de VPRO was geweest, met Rienk, Nicoline en nog een paar van dat soort types dan was het compleet anders geweest.
Maar voor de meute niet interessant genoeg, want die zien liever niveau Barbie & Michael.
Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Utopia is Barbie met spruitjes. Ik blijf me verbazen dat ze zo'n verzameling 'gewone ongetalenteerde mensjes met een afwijking' hebben kunnen vinden. Verder verbaas ik me erover dat het bijna elke dag feest is; DGK was er saai bij vergeleken.
Dat zou wel uniek zijn op de Nederlandse TV....quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:17 schreef JenHermes het volgende:
Is dit programma nou nog bezig?Man, ik zou zelfmoord plegen als ik nog in dit programma te zien zou zijn!
Zou dit dan echt de best pick zijn? Zo'n Billy, zo'n Ruud? Ik kan het me bijna niet voorstellen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een behoorlijk beperkte groep volwassenen die überhaupt potentieel een jaar weg kunnen zijn....
Er is een overschot aan burgerluchtvaartpiloten, dus ze hadden best wat harder kunnen zoeken. Maar ik denk dat jullie gelijk hebben, alleen blijft voor mij overeind dat dit wel héél grote idioten zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:22 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat de spoeling stukken dunner was dan dat ze ons en zichzelf wilden doen laten geloven.
Welke F16-piloot of chirurg kan er een jaar tussenuit? Enkel gesjeesde levenskunstenaars en beroepsnietsnutters.
Ik zou er geen jaar kunnen zitten, dan zou ik de band met m'n kind kwijt zijn (al even afgezien van het feit dat ik ook niet een van de normaalsten ben), N is wel heel normaal, maar ik denk niet dat z'n werkgever zegt van "Joh, een jaartje er tussenuit? Prima, zie je wel weer verschijnen", en we hebben zijn inkomen toch echt nodig om de hypotheek te betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou dit dan echt de best pick zijn? Zo'n Billy, zo'n Ruud? Ik kan het me bijna niet voorstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |