Die blauwe bedoel ik!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Containers?![]()
Je weet toch wel hoe dat heet... Dolly
En dat ze daar dan fusten met dagrestanten wijn op zettenquote:
Die hebben zijwieltjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:19 schreef sanderGS het volgende:
[..]
Hebben die ook vier wielen? Ben in de war nu.
Niet gelezenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja ik toch gessct dat ik dolly's nodig had...
Niet gelezen?
2quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel wielen telt de zamboni?stuur die maar terug.
Ik was aan het denken hoe dat ding dan zijn evenwicht houdt en niet voorover of achterover hangt...quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was aan het denken hoe dat ding dan zijn evenwicht houdt en niet voorover of achterover hangt...
... ik ga maar eens slapen misschien![]()
ben niet zo helder meer.
Ik vond het al rustig hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik heb jullie een grote gunst gedaan, vandaag besloten om te gaan hardlopen VOOR dat ik hier weer gezellig op dit topic kwam kletsen..
Zit er een waterslang in een kartonpers?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De waterslang eruit trekken is ook niet handig.
Ik wist het wel, je mist me gewoon Schuimpjes!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je mist me gewoon Schuimpjes!
Maakt niet uit hoor, ik heb jou ook erg gemist..
Oh jee...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]![]()
SanderGS en ik hebben het vandaag nog even over je gehad
Ik hoorde van Sander dat Schuimpjes verliefd op je is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
Oh jee...
Is dat een goed teken?
YESquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik hoorde van Sander dat Schuimpjes verliefd op je is.
Je bent beroemd in aholdland!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh jee...
Is dat een goed teken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |