Tegen jezelf praten is een teken van klinische dissociatie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
Wedden dat Sander gewoon een kloon is van Schuimpjes
Nee, tuurlijk nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:58 schreef d4v1d het volgende:
Wedden dat Sander gewoon een kloon is van Schuimpjes
Volgens mij kan dat niet bij ons, maar wij hebben ook een nieuwe gekregen toen de oude steeds kapot bleef gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:03 schreef d4v1d het volgende:
Vanmiddag een collega dje de kartonpers leegt, heft die de rolly's te hoog op, ging die toen aan de hefwagen trekken trekt die de hele kartonpers naar voren
Iets met "vanmiddag hefte een collega de rolly's van de kartonpers te ver op om vervolgens de hele kartonpers naar voren te trekken"quote:
Ja hoi.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Iets met "vanmiddag hefte een collega de rolly's van de kartonpers te ver op om vervolgens de hele kartonpers naar voren te trekken"
Jawel, de wereld verging.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zolang je het stopcontact niet van de muur aftrekt is er toch niets aan de hand?
De waterslang eruit trekken is ook niet handig.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:08 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zolang je het stopcontact niet van de muur aftrekt is er toch niets aan de hand?
Dan loopt je hele magazijn zeker onderquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De waterslang eruit trekken is ook niet handig.
Oh ja, die hebben wij niet meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zorf vooral dat jullie niet genoeg hebben om te splitsen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef sanderGS het volgende:
[..]
En ik moest verder nog zoveel mogelijk rolly's mee terug sturen begreep ik?
Ik denk dat je dolly's bedoeltquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef sanderGS het volgende:
[..]
En ik moest verder nog zoveel mogelijk rolly's mee terug sturen begreep ik?
Containers?quote:
Die blauwe bedoel ik!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Containers?![]()
Je weet toch wel hoe dat heet... Dolly
En dat ze daar dan fusten met dagrestanten wijn op zettenquote:
Die hebben zijwieltjes.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:19 schreef sanderGS het volgende:
[..]
Hebben die ook vier wielen? Ben in de war nu.
Niet gelezenquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja ik toch gessct dat ik dolly's nodig had...
Niet gelezen?
2quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:25 schreef d4v1d het volgende:
Hoeveel wielen telt de zamboni?stuur die maar terug.
Ik was aan het denken hoe dat ding dan zijn evenwicht houdt en niet voorover of achterover hangt...quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik was aan het denken hoe dat ding dan zijn evenwicht houdt en niet voorover of achterover hangt...
... ik ga maar eens slapen misschien![]()
ben niet zo helder meer.
Ik vond het al rustig hierquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:04 schreef Broccolitaartje het volgende:
Ik heb jullie een grote gunst gedaan, vandaag besloten om te gaan hardlopen VOOR dat ik hier weer gezellig op dit topic kwam kletsen..
Zit er een waterslang in een kartonpers?quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je mist me gewoon Schuimpjes!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:12 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ik wist het wel, je mist me gewoon Schuimpjes!
Maakt niet uit hoor, ik heb jou ook erg gemist..
Oh jee...quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]![]()
SanderGS en ik hebben het vandaag nog even over je gehad
Ik hoorde van Sander dat Schuimpjes verliefd op je is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
Oh jee...
Is dat een goed teken?
YESquote:Op donderdag 27 maart 2014 23:18 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik hoorde van Sander dat Schuimpjes verliefd op je is.
Je bent beroemd in aholdland!quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:16 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oh jee...
Is dat een goed teken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |