Smoesjes schuimpjes, smoesjesquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van in bed liggen met laptop
Wellicht heb je nog leuke aanvullingen voor de Dikke van DAHle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:04 schreef ikbenschipper het volgende:
Dham vriend over de vloer gehad en gewoon 1,5 topic moeten bij lezen
die had ik nog langs zien komen maar zal hem effe checken als ik een deze dagen tijd heb zo weer lekker poolen. Lekker zo'n vrije dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 14:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wellicht heb je nog leuke aanvullingen voor de Dikke van DAHle.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:10 schreef ikbenschipper het volgende:
Gisteren een klant aan de lijn. Ja ik heb een pannenkoekenpan gekocht bij jullie. Toen ik vandaag kwam voor nog een zij de dame bij de balie dat als ze daar niet stonden ze op waren.
Maar de manager haalde hem de vorige keer van achter voor me. Ja die man.
(Ik dus)
Ik zo van als hij daar niet meer stond hebben we hem niet meer is op=op hoek.
Had maar die man haalde hem van achter. U bedoelt mij, maar ik weet niet waar u het over heeft. Ja u heeft me vorige week geholpen.... Ja euh net als 500 andere klanten....
Maar u heeft hem dus niet meer, nee mevrouw als hij daar niet stond niet. Ohw jammer zo'n fijne pan.....
Heb je een all-in loon?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:07 schreef monsterd. het volgende:
130 euro belast over 360 euro winstuitkering
Ja all in. Ik heb 2 koppen heffingen staan. Volgens mij wordt er loonheffing ingehouden als je meer dan 550 euro loon krijgt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb je een all-in loon?
Ik betaal nu ook opeens 62 euro loonheffingIs dat over de winstuitkering dan?, nvm. Zoveel winstuitkering heb ik geeneens gehad
Heb wel 95 uur gewerkt, ipv de 36-40 uur die ik normaal werkte
Ah, maar hoe zit dat dan in combinatie met all-in loon? Schipper/Janneke? Of gewoon niks van aantrekken zeker en gewoon volgend jaarterugvragen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja all in. Ik heb 2 koppen heffingen staan. Volgens mij wordt er loonheffing ingehouden als je meer dan 550 euro loon krijgt.
Ook bij all-in loon is het bij ongeveer 550eur. Als je andere maanden minder werkt, krijg je wat terug.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
Ah, maar hoe zit dat dan in combinatie met all-in loon? Schipper/Janneke? Of gewoon niks van aantrekken zeker en gewoon volgend jaarterugvragen?
Je kan inderdaad alles terugvragen, zolang je jaarloon voor de loonbelasting maar niet hoger is dan ¤6600(?) Dat is namelijk de grens tot waar je belastingvrij inkomen geniet, en dus alleen je eigen premies betaalt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, maar hoe zit dat dan in combinatie met all-in loon? Schipper/Janneke? Of gewoon niks van aantrekken zeker en gewoon volgend jaarterugvragen?
En dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je kan inderdaad alles terugvragen, zolang je jaarloon voor de loonbelasting maar niet hoger is dan ¤6600(?)
Wat, en dan? Gewoon de jaarlijkse aangifte invullen en je krijg je (teveel betaalde) loonheffing terug.quote:
Wat als het hoger is dan die ¤6600, of welk bedrag het precies mag zijnquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wat, en dan? Gewoon de jaarlijkse aangifte invullen en je krijg je (teveel betaalde) loonheffing terug.
Dan krijg je dus niet alles terug, tenzij je nog bepaalde kosten (collegegeld, boekengeld etc.) af mag trekken waardoor je belastbaar loon onder die grens komt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat als het hoger is dan die ¤6600, of welk bedrag het precies mag zijn
David gaat voor de carrière bij de AH, dus collegegeld hoeft hij sws niet te betalen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dan krijg je dus niet alles terug, tenzij je nog bepaalde kosten (collegegeld, boekengeld etc.) af mag trekken waardoor je belastbaar loon onder die grens komt.
Hij zou met de belastingdienst in overleg kunnen treden of frikandelbroodjes ook aftrekbaar zijn...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef exelletor het volgende:
[..]
David gaat voor de carrière bij de AH, dus collegegeld hoeft hij sws niet te betalen.
Nice!quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
1300 bruto
En dat met een contractje van 12u per week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |