Helaas, de zekering kan niet aangepast worden. Deze draden maken onderdeel uit van een veel groter stuk dat de gehele verdieping rondgaat (wel zit dit redelijk aan het einde, mocht dat iets uitmaken). Op de hele verdieping zit nergens een wasmachine of droger op, maar wel een pc die af en toe aanstaat en soms ook wel eens een strijkijzer. Dit betreffende stopcontact zal voorlopig nog niet gebruikt worden, maar het kan zijn dat op het inbouw stopcontact waar ik over sprak verderop in het stuk bvb een stalamp op wordt aangesloten. Ik neem aan dat het dan wel warmer wordt (ook al wordt het dichtstbijzijnde stopcontact niet gebruikt)?quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:33 schreef ludicrous_monk het volgende:
Als er geen stroom loopt worden de draden ook niet warm.
Maar tevens, als het normale installatiedraden zijn worden ze als het goed is sowieso niet heet, ook niet als je er continue 16 Ampere doorheen trekt. Desnoods zet je deze draden op een zekering met een lagere waarde dan normaal, bijv 10 A ipv 16 (bestaat vast wel), dan voorkom je dat je er per ongeluk nog steeds veel stroom doorheen gooit.
Die draden zullen sowieso niet warmer worden dan de draad waarmee het strijkijzer in het stopcontact zit, als dat het enige is dat op dat moment aan staatquote:Op donderdag 27 maart 2014 00:41 schreef MSH-klusser het volgende:
[..]
Helaas, de zekering kan niet aangepast worden. Deze draden maken onderdeel uit van een veel groter stuk dat de gehele verdieping rondgaat (wel zit dit redelijk aan het einde, mocht dat iets uitmaken). Op de hele verdieping zit nergens een wasmachine of droger op, maar wel een pc die af en toe aanstaat en soms ook wel eens een strijkijzer. Dit betreffende stopcontact zal voorlopig nog niet gebruikt worden, maar het kan zijn dat op het inbouw stopcontact waar ik over sprak verderop in het stuk bvb een stalamp op wordt aangesloten. Ik neem aan dat het dan wel warmer wordt (ook al wordt het dichtstbijzijnde stopcontact niet gebruikt)?
Die fotoquote:Op donderdag 27 maart 2014 09:11 schreef koffielepel het volgende:
Foto bekeken, "creatieve" oplossing.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe hoog je plint wordt maar ik zou proberen om onder je stopcontact nog een doos te maken en daar je draden in te splitsen.
Dit is niet hoe het hoort en je weet nooit wat er in de toekomst door jou of nieuwe bewoners wordt aangesloten.
Als je dit soort dingen maakt heb je een verantwoordelijkheid om het netjes en veilig af te werken
Ik zou een andere oplossing bedenken
Dat niet uitkering is nog tot daar aan toe, Dat er iets gebeurt met je kinderen vergeef je jezelf nooit weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:19 schreef tiho1 het volgende:
Wat kunnen mensen ook aanknoeien he. Houdt je aan de regels want als het gebeurt keert de verzekering dus helemaal niets uit.
Amen cvboer. Nog veel belangrijker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:41 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat niet uitkering is nog tot daar aan toe, Dat er iets gebeurt met je kinderen vergeef je jezelf nooit weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |