SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Check die nieuwe htc one M8quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Wat een gedoe, een nieuwe telefoon. Ik twijfel tussen samsung S4 en google nexus 5
Neuh. Ik heb niets met htc.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Check die nieuwe htc one M8
http://tweakers.net/revie(...)-camera-gimmick.html
En nee, want dat is te duur. En ik had liever mijn S3 gehouden maar door dat toestellease shit kost dat echt te veel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef FL_Freak het volgende:
en als je voor samsung gaat zou ik persoonlijk wachten op de S5.
Lelijke achterkant. :Squote:Op woensdag 26 maart 2014 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Check die nieuwe htc one M8
http://tweakers.net/revie(...)-camera-gimmick.html
Dan kies de nexus 5quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb niets met htc.
[..]
En nee, want dat is te duur. En ik had liever mijn S3 gehouden maar door dat toestellease shit kost dat echt te veel.
Maar waarom? Ik ben beetje autistisch een gewoontedier en heb al 6 jaar een samsung. Waarom zou ik nu voor een google nexus gaan.quote:
Samsung is best wel crap, daarom.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik ben beetje autistisch en heb al 6 jaar een samsung. Waarom zou ik nu voor een google nexus gaan.
Omdat de iPhone waarschijnlijk ook te duur isquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik ben beetje autistisch een gewoontedier en heb al 6 jaar een samsung. Waarom zou ik nu voor een google nexus gaan.
Ik merk er niets crap aan. Dat zou kunnen omdat ik misschien niet zulke hoge eisen stel aan mijn telefoon.quote:
iPhone is ook te duur, ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat de iPhone waarschijnlijk ook te duur is
en anders Nexus
Dat is wel waar. Dat zijn mijn enige ergernissen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
Bij Samsung denk ik echt gelijk aan plastic en bloatware.
Iphone 5 is ook nog goed thoquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk er niets crap aan. Dat zou kunnen omdat ik misschien niet zulke hoge eisen stel aan mijn telefoon.
[..]
iPhone is ook te duur, ja.
[..]
Dat is wel waar. Dat zijn mijn enige ergernissen.
Maar eh, HTC One Mini een optie dan? Strak ontwerp, weinig bloatware (dat hebben ze allemaal tegenwoordigquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik merk er niets crap aan. Dat zou kunnen omdat ik misschien niet zulke hoge eisen stel aan mijn telefoon.
[..]
iPhone is ook te duur, ja.
[..]
Dat is wel waar. Dat zijn mijn enige ergernissen.
He klinkt als androidquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
Bij Samsung denk ik echt gelijk aan plastic en bloatware.
Prijs kwaliteit verhouding is de nexus 5 sneller dan de S4quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar waarom? Ik ben beetje autistisch een gewoontedier en heb al 6 jaar een samsung. Waarom zou ik nu voor een google nexus gaan.
En extra stevig door de bazen case die ik er omheen heb zittenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
Nexus 5 is ook een mooi ding. Weinig zooi, lekker stevig, mooi ontwerp.
Ik ontken niet dat een iPhone 5 niet goed is, maar qua prijsklasse komt de 4S in de buurt.quote:
Ik dacht dat de HTC One niet zo goed was ontvangen paar jaar terug?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar eh, HTC One Mini een optie dan? Strak ontwerp, weinig bloatware (dat hebben ze allemaal tegenwoordig![]()
), geen plastic.
Ik vind mijn S3 ook snel genoeg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Prijs kwaliteit verhouding is de nexus 5 sneller dan de S4
Dat is mijn motivatie voor dat ding, ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:24 schreef Rezania het volgende:
Nexus 5 is ook een mooi ding. Weinig zooi, lekker stevig, mooi ontwerp.
Ik zag hem ook in het rood.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:25 schreef Rezania het volgende:
Alleen wel echt een blok zwart, moet je van houden.
Overigens vind je het een probleem als de buttons nu geheel software matig zijn? Bij de S4 heb je nog de fysieke knop enz en bij nexus 5 dus helemaal niet.quote:
Dat weet ik nog niet. Ik wilde hem graag een keer fysiek zien, maar heb hem in geen enkele telefoonshop kunnen vinden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Overigens vind je het een probleem als de buttons nu geheel software matig zijn? Bij de S4 heb je nog de fysieke knop enz en bij nexus 5 dus helemaal niet.
IDK, ik ben in ieder geval meer dan tevreden met mijn HTC One Mini.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat een iPhone 5 niet goed is, maar qua prijsklasse komt de 4S in de buurt.
[..]
Ik dacht dat de HTC One niet zo goed was ontvangen paar jaar terug?Ik ben het beetje kwijt, met al die telefoons die jaarlijks uitkomen. (Fyi: Samsung S5 heeft volgens mij aluminium behuizing)
[..]
Ik vind mijn S3 ook snel genoeg.
[..]
Dat is mijn motivatie voor dat ding, ja.
[..]
Ik zag hem ook in het rood.
Dat is een case.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |