Dat valt wel mee. Ik vond dit specifieke concept gewoon vreemd. Het trok me gewoon niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, als je zo naar sci-fi/fantasy films e.d. gaat kijken kun je alles wel afschieten.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel. En als het dadelijk uitkomt dan denk je van fuck waarom heb ik niet meer ingezet.
Als je een film wil die trekt, moet je toch echt een ander genre opzoekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik vond dit specifieke concept gewoon vreemd. Het trok me gewoon niet.
Prima.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Ik vond dit specifieke concept gewoon vreemd. Het trok me gewoon niet.
Normaliter trekt dat genre me welquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als je een film wil die trekt, moet je toch echt een ander genre opzoeken
quote:Rampspoed daalt neer op de modebewuste mannen in Noord-Korea. De mannelijke inwoners van het land zijn voortaan immers bij wet verplicht om het kapsel van hun grote leider Kim Jong Un te dragen. Reacties op deze beslissing zijn er, behalve de juichende in de officiële staatsmedia, uiteraard niet.
Ik wil een verlenging.quote:
Fixedquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
sPECtaculaire blunder van Gentenaar NECt team van Anton Janssen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |