Water? Dubbelvla, gewoon hete teer. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:13 schreef beun.bv het volgende:
zet een emmertje water bij de deur/raam voor als ze terug komen
of dubbelvla
terechte klacht
Heb altijd een emmertje hete teer staan voor dit soort spoedgevallen, dat en pek en veren. Ben van alle markten thuisquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Water? Dubbelvla, gewoon hete teer. Dat zal ze leren!
Oke, dat trapje doet me denken aan een paar huizen in de Tuinbouwstraat. Wel irritant, dat soort kinders.quote:
Ja TS, doe eens sociaal. Kinderen een beetje laten verkleumen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:23 schreef voederbietel het volgende:
Had ze uitgenodigd om lekker warm binnen bij je te blowen.
Dat gaat toch klonten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:35 schreef gargamelnl het volgende:
Supersoaker kopen. Vullen met karnemelk, paar dagen laten staan en dan over die gastjes heen sproeien.
Kokend water of tabasco is ook leuk, en dan op ogen richten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat gaat toch klonten.Beter gebruik je azijn. Ik vulde mijn waterpistolen daar namelijk altijd mee als wij een door school georganiseerd watergevecht hielden.
Of de Tuinstraat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:21 schreef Ruif het volgende:
[..]
Oke, dat trapje doet me denken aan een paar huizen in de Tuinbouwstraat. Wel irritant, dat soort kinders.
Hmm TS dit is wel een leuk idee, maar dan geen muziek maar zon verschrikkelijk irritante toon.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef Salatrel het volgende:
hang een klein speakertje op met daardoorheen klassieke muziek.
No police brotherquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:31 schreef Spinosaurus het volgende:
Waarom klappen ze midden in een woonwijk een jonko dan? Zijn wel eckte badboys...
Wij moesten altijd uitkijken voor de snitches en hun vrienden de popoquote:
Zet dan een koraalbewerking voor orgel van Feike Asma op ofzo. Dan zijn ze zo weg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:02 schreef dexamfetamine het volgende:
[..]
Ik zou dan juist blijven staan. Mooi stuk van Rachmaninov of Debussy, kun je goed op spacen.
Ben een keer bijna gepakt door popo als 15 jarig kneusje, stonden die wouten daar met zaklampen in onze ogen te schijnen vragen of we stoned waren. Scheet toen echt bijna in mn broekquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Wij moesten altijd uitkijken voor de snitches en hun vrienden de popo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |