Ik heb geen zin om al die posts door google translate te halen hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe.
Ik zag toevallig iemand de pagina liken op facebook, de Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde NL woord.
Ik tracht nu eloquenter te zijn en mijn aanzienlijke idioom aan te spreken gedurende conversaties.
Als jij daar gelukkig van wordt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe.
Ik zag toevallig iemand de pagina liken op facebook, de Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde NL woord.
Ik tracht nu eloquenter te zijn en mijn aanzienlijke idioom aan te spreken gedurende conversaties.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om de FOK!roddels Fax, het gaat me om jou. Mocht je iets kwijt willen, dan mag je best een DM sturen.Maar het hoeft niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe.
Sorryquote:
Shit. Even zoeken dan. Anders bewijs ik je in dat topic ongelijk. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Ik post net: Flips komt langs in 3, 2, 1... in een ander topic.
Dit is geen toeval meer
Mensenkennis, ik hou ervan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Ik dm ook vaak met Feer over m'n problemen. Ze zegt dan meestal dat ik een zeiksnol ben en m'n jankerige bek eens moet dichthouden.
Je houdt wel van dirty talk?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Ik dm ook vaak met Feer over m'n problemen. Ze zegt dan meestal dat ik een zeiksnol ben en m'n jankerige bek eens moet dichthouden.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Je bent een zeiksnol met een jankerige bek?quote:
Siewosie.quote:
Geile boi.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind jij mijn UI niet spannender
En dat terwijl jij hier de enige bent die wel weet waar ik het over heb.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutje, ik wilde net de grap maken.
Die is inmiddels wel wat ouder toch? Waarom weet ik dit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet nog eten. Op een vage manier krijg ik hier honger van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |