Het penetrerend vermogen van een afwasborstel!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:24 schreef nosmo_king het volgende:
ehm...waarop moet ik mijn mening baseren?
okee...momentje, ben zo terug met de uitslagquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:25 schreef dude232 het volgende:
[..]
Het penetrerend vermogen van een afwasborstel!
Ook hier moest ik het eerst opzoeken maar was te lui:Pquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik mis de eckte eckte aandachtshoeren (m/v) in het lijstje
Niet als ik er jouw gheyness mee bestrijd!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:35 schreef dude232 het volgende:
[..]
Internet is haram stemmen voor een vrouw ook!
Jihad is verboden in Nederlandquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet als ik er jouw gheyness mee bestrijd!
Is dat zo? Vertel eens meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:41 schreef dude232 het volgende:
[..]
Neemaar alle ongelovige moeten dood!
Koebel of Stenigen met hamlappen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd vertel me meer over hoe alle ongelovigen dood moeten.
Heb me vergist, hij is wel chill.quote:
Dat zei je zusje ook ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Ik had ook het idee dat er meer users waren dan dit...quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik mis de eckte eckte aandachtshoeren (m/v) in het lijstje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |