Past niet. (helaas)quote:
Een laag Ampère lader laadt een hoog Ampère-uur accu zonder probleem op...quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:54 schreef ukga het volgende:
Let ook even op welk amperage je lader aan kan
euh, welke DS14DSFL heb je TS, met steekaccu's of met schuifaccu's?quote:
Ik heb het model met schuifaccu's. En wil bereiken dat de accu langer meegaat. Ik had volgens mij een accu gelinkt van 3 Ah. (Je maakt me aan het twijfelen)quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
euh, welke DS14DSFL heb je TS, met steekaccu's of met schuifaccu's?
En daarbij als je huidige accu 1,5Ah is, wat is dan zwaarder aan een andere 1,5Ah?
Je machine word sterker van meer voltage, en gaat langer mee door meer Ah.
Welk effect wil je bereiken?
Nee, jij hebt het correct. Wij hebben een berg hitachi's op het werk waaronder het oude model met steekaccu's waar ik net een aantal van bijbesteld had vandaar dat ik gelijk daaraan dacht en niet aan de jongere versie met schuifaccu's.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef faston het volgende:
[..]
Ik heb het model met schuifaccu's. En wil bereiken dat de accu langer meegaat. Ik had volgens mij een accu gelinkt van 3 Ah. (Je maakt me aan het twijfelen)
Waarom denk je dat?quote:
Hij linke naar een 3AH accuquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
euh, welke DS14DSFL heb je TS, met steekaccu's of met schuifaccu's?
[/quote']
Hoeveel versie's van een DS14DSFL zijn er dan? Ik kom er geen tegen met "steekaccu's"...
[quote]
En daarbij als je huidige accu 1,5Ah is, wat is dan zwaarder aan een andere 1,5Ah?
Klopt!quote:Je machine word sterker van meer voltage, en gaat langer mee door meer Ah.
't Is maar hoe je het bekijkt hequote:Op woensdag 26 maart 2014 21:52 schreef Ou-Tannu het volgende:
meer voltage zou eerder einde oefening betekenen ipv meer kracht
Gaat gewoon passen! Geen probleem.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:53 schreef faston het volgende:
[..]
Ik heb het model met schuifaccu's. En wil bereiken dat de accu langer meegaat. Ik had volgens mij een accu gelinkt van 3 Ah. (Je maakt me aan het twijfelen)
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het correct. Wij hebben een berg Hitachi's op het werk waaronder het oude model met steekaccu's waar ik net een aantal van bijbesteld had vandaar dat ik gelijk daaraan dacht en niet aan de jongere versie met schuifaccu's.
En je hoeft niet te twijfelen, de accu waar jij naar linkt is een 3.0Ah, maar daar word je machine niet sterker van, maar hij gaat wel langer mee.
Ach, noch steeds ga je minder de mist in dan ik hierquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach, noch steeds ga je minder de mist in dan ik hier
Dat was ik inderdaad nog vergeten: wtf idd: hoe duur is dat ding? En dan voor "maar" 3AH....quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef Gieliovd het volgende:
ZO DUUR!!
Dan kocht ik wel een tweede Hitach boormachine erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |