Robin ja, zou mooi zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:38 schreef Paxcon het volgende:
Zou wel lachen zijn als een voortijdig wordt weggestuurd
Ik vind Robin hier wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses die Robin. Weet niet wie ik erger vind, Robin of Rienk.
Dat toontje zo als ze Rienk dan door gaat zagenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh jasses die Robin. Weet niet wie ik erger vind, Robin of Rienk.
Ze kan goed zuigen. Dat wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind Robin hier wel grappig eigenlijk
Ik zou er niet eens op reagerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Dat toontje zo als ze Rienk dan door gaat zagen
Het punt is natuurlijk wel dat de gemiddelde dochter van 9 dat gedrag vertoont en een volwassen kerel zelden tot nooitquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:44 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Zo praat je tegen je dochter van 9, niet tegen een volwassen kerel.
Rienk doet als een kind. Handen voor de oren en nee schudden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk wel dat de gemiddelde dochter van 9 dat gedrag vertoont en een volwassen kerel zelden tot nooit
Een volwassen kerel maakt ook geen hartjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Het punt is natuurlijk wel dat de gemiddelde dochter van 9 dat gedrag vertoont en een volwassen kerel zelden tot nooit
Iets zegt me dat ze dit stukje niet op TV laten zien.quote:
lol...daarom post ik hem nog evenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ze dit stukje niet op TV laten zien.
Zeker slim, want hoe moet ze zich er uit kletsen over Andrea.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:54 schreef Urb het volgende:
Wel slim trouwens hoe Robin dit deed, ze gaat meteen naar degene die ze wegstemd zodat ze helemaal niets over de 2 anderen hoeft te zeggen.
Psies, niet dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeker slim, want hoe moet ze zich er uit kletsen over Andrea.
Iemand postte in de cos al letterlijk wat ze zou gaan zeggen voordat ze het zei, te voorspelbaar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
Ze heeft het echt ontzettend moeilijk gehad bij d'r beslissing
Ze hoefde er zelf ook niet over na te denken, dat had de redactie al gedaan voor d'rquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Iemand postte in de cos al letterlijk wat ze zou gaan zeggen voordat ze het zei, te voorspelbaar.
Huub kwam ook terug omdat het onterecht was, we moeten een actie startenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
Jimmy, wat een held. Zal gemist worden in Utopia en bij veel kijkers.
Als het bikkels zijn dan laten ze het zien want dat hoort gewoon op stream te hebben gestaan natuurlijk.quote:
Zou heeeel goed kunnenquote:
Ja, vond ik ook al vreemdquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het bikkels zijn dan laten ze het zien want dat hoort gewoon op stream te hebben gestaan natuurlijk.
Laura had Vanessa haar "klanten" smerige gore tering lijers genoemd..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Urnotindangr het volgende:
wat had laura nou schijnbaar gezegd en over wie, kon t niet zosnel volgen.
"Ik ben blij dat ie opgerot is"quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Urnotindangr het volgende:
Er was een beller die op stream had gezien dat Laura een van de eters aan het afkraken was toen ze was vertrokken. Die beller zou ook nog komen eten en belde met die reden nu af.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef Urnotindangr het volgende:
Isa heeft een compleet pleidooi gehouden 's ochtends toen ze samen met Robin in de stal was waarom ze Jim er niet uit moest sturen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef Anouk1980 het volgende:
Emil werd wel zwart neergezet in het gesprek met Robin voor de stemming. Hij heeft in dat gesprek ook duidelijk gezegd dat hij in haar schoenen Andrea naar huis zou sturen. Knippen en plakken bewust ten nadele van bewoners vind ik zo niet mijn utopia!
Ja, dat is waar. Dat is alleen niet uitgezonden, maar al was dat wel uitgezonden, dan was het prima voor Isabel. Niets mis mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Isa heeft een compleet pleidooi gehouden 's ochtends toen ze samen met Robin in de stal was waarom ze Jim er niet uit moest sturen!
Ja dat vraag ik me ook nog steeds af, was het Lot of toch die pot?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:39 schreef Vlinder1974 het volgende:
Als laura het niet gezegd heeft, wie dan wel? (Vraag voor de speurneuzen onder ons)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |