Even voor de goede orde.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:39 schreef GhpH het volgende:
Deze woensdagmiddag leek heel normaal te verlopen totdat TS een paar vrienden tegenkwam.
Jij niet dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
TS is in zijn bek gespoten door een paar vrienden![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ik al eens gespeeld. Voegt wel extra smaak en volume toe aan het geheel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:51 schreef Sauslepel het volgende:
Had je vrienden uitgenodigd voor een spelletje soggy biscuit.
Zeker opzettelijk verloren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:55 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb ik al eens gespeeld. Voegt wel extra smaak en volume toe aan het geheel.
Wat is dit voorn zieke theorie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet met je wijs- en ringvinger, net achter de ballen drukken. Dan heb je dat probleem niet.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet met je wijs- en ringvinger, net achter de ballen drukken. Dan heb je dat probleem niet.
jij zou het moeten wetenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Piye het volgende:
Ik hoor dat mannen veel beter kunnen pijpen dan vrouwen. Is dat waar?
Toen sliep ik en ik zie je nog wel in de rechtszaal!quote:
Mijn advocaat gaat de jouwe pakkie geven mattiequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen sliep ik en ik zie je nog wel in de rechtszaal!
Bij een beetje potente man schiet het er dan wel door de neus weer uit, ik vind het niks.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
sletquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Ja. Ja.:)quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Piye het volgende:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Toen sliep ik en ik zie je nog wel in de rechtszaal!
Spannend dit, ik zal live verslag doen op de FP.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn advocaat gaat de jouwe pakkie geven mattie
Gezien TS een praktiserend homoseksueel is, denk ik niet dat hij dit zo heel erg zou hebben gevonden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
Het was eerder de shock van het momentum, het niet weten wat mij overkwam.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezien TS een praktiserend homoseksueel is, denk ik niet dat hij dit zo heel erg zou hebben gevonden.
Kinky.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het was eerder de shock van het momentum, het niet weten wat mij overkwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
TS wordt volledig de tering in gepest en leeft in de waan dat de pesters zijn vrienden zijn.
kom eens hier dan laat ik je het verschil voelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Piye het volgende:
Doe het dan wel goed, niet dat hij nog moet twijfelen!quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kom eens hier dan laat ik je het verschil voelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |