Idd. In pakweg 95% van de gevallen heb je 95% gewoon aan jezelf te danken. Positief of negatief.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom hang je nou weer de moral high ground ridder uit? Al het slechte is pech en al het goede is geluk, wat een simplistische kutredenatie zeg. Tering.
Goh echt? Na al die tijd wordt voor de zoveelste keer herhaald dat men deze schijnconstructies eindelijk aanpakt, prachtig. Uiteraard is het nog maar de vraag wanneer het stadium van lullen gepasseerd is en er echt wat gedaan wordt, en of het deze keer wel lukt helemaal of dat er gewoon weer iets anders wordt bedacht, net als de vorige keren. Hoe dan ook, vertel, hoe zijn resultaten die hopelijk ergens in de nabije toekomst behaald worden van invloed op de situatie van nu?quote:Op donderdag 27 maart 2014 06:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
De schijnconstructies worden aangepakt en toch blijven mensen hier gewoon doorgaan met zeuren.
Vertel eens, hoe is t nou om vooral passief te blijven toekijken naar een situatie ipv die tijd en energie in jezelf te steken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:46 schreef moussie het volgende:
[..]
Goh echt? Na al die tijd wordt voor de zoveelste keer herhaald dat men deze schijnconstructies eindelijk aangepakt, prachtig. Uiteraard is het nog maar de vraag wanneer het stadium van lullen gepasseerd is en er echt wat gedaan wordt, en of het deze keer wel lukt helemaal of dat er gewoon weer iets anders wordt bedacht, net als de vorige keren. Hoe dan ook, vertel, hoe zijn resultaten die hopelijk ergens in de nabije toekomst behaald worden van invloed op de situatie van nu?
Ach gut, nog zo'n broekie 'kan mij noot gebeuren' die de arbeidsgehandicapte 50+ wil wijs maken dat het toch echt allemaal aan hem/haarzelf ligt. Ik begrijp dat ik vanzelf jonger wordt en misschien zelfs gezond als ik tijd in mezelf ga steken?quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe is t nou om vooral passief te blijven toekijken naar een situatie ipv die tijd en energie in jezelf te steken?
Je kunt wel jaren op je gat blijven zitten en roepen dat t allemaal kut is, maar vertel eens, hoe gaat dat van invloed zijn op je situatie van nu?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:30 schreef Richestorags het volgende:
Ik herhaal mijn stelling maar weer: niemand houdt de verwende Nederlander tegen om zelf buiten de landsgrenzen te zoeken en daar hun geluk te beproeven.
Zouden Polen ook niet fietsen naar een sollicitatie omdat ze dan bezweet aankomen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doen de MOE-landers ook. Nederlanders zijn wat dat betreft beter vergelijkbaar met Grieken en Spanjaarden.
Weet ik niet of mij dat kan gebeuren. Gezien de gemiddelde pool alleen maar werk doet waar je nauwelijks opleiding voor nodig hebt, denk ik zomaar dat t nog wel een hele poos gaat duren voor ik last krijg van dit issue, als ik er al last van ga krijgen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:31 schreef moussie het volgende:
[..]
Ach gut, nog zo'n broekie 'kan mij noot gebeuren' die de arbeidsgehandicapte 50+ wil wijs maken dat het toch echt allemaal aan hem/haarzelf ligt. Ik begrijp dat ik vanzelf jonger wordt en misschien zelfs gezond als ik tijd in mezelf ga steken?
Geen idee wat je overkomen is. Zal vast iets heel ernstigs zijn, dus daar zou ik niet mee durven spotten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:31 schreef moussie het volgende:
[..]
Ach gut, nog zo'n broekie 'kan mij noot gebeuren' die de arbeidsgehandicapte 50+ wil wijs maken dat het toch echt allemaal aan hem/haarzelf ligt. Ik begrijp dat ik vanzelf jonger wordt en misschien zelfs gezond als ik tijd in mezelf ga steken?
Je dacht dat je in de IT niet verdrongen kan worden door de jeugd? Hell, zelfs Steve Jobs hebben ze eruit weten te werken ..quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
Weet ik niet of mij dat kan gebeuren. Gezien de gemiddelde pool alleen maar werk doet waar je nauwelijks opleiding voor nodig hebt, denk ik zomaar dat t nog wel een hele poos gaat duren voor ik last krijg van dit issue, als ik er al last van ga krijgen.
Lol, en alweer zie je maar een piepklein gedeelte van het hele plaatje .. nog helemaal nooit iets meegemaakt/tegengekomen waaraan je helemaal niets kon doen? Denk eerlijk gezegd van niet, gezien je arrogantie.quote:Voor de rest, laat ik nou redelijk ervaren zijn met het concept dat als je iets echt heel graag wil, je vooral niet teveel klaagt want daar heb je dan geen tijd voor.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zouden Polen ook niet fietsen naar een sollicitatie omdat ze dan bezweet aankomen?
hoezo?quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Doen de MOE-landers ook. Nederlanders zijn wat dat betreft beter vergelijkbaar met Grieken en Spanjaarden.
Meer dan jij denkt. Maar ik ga daar dan niet over zitten klagen want dat zet 0 zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:58 schreef moussie het volgende:
[..]
Je dacht dat je in de IT niet verdrongen kan worden door de jeugd? Hell, zelfs Steve Jobs hebben ze eruit weten te werken ..
[..]
Lol, en alweer zie je maar een piepklein gedeelte van het hele plaatje .. nog helemaal nooit iets meegemaakt/tegengekomen waaraan je helemaal niets kon doen? Denk eerlijk gezegd van niet, gezien je arrogantie.
Lekker in eigen land blijven klagen en zichzelf wijsmaken dat het allemaal aan anderen ligt en vooral niet aan zichzelf....quote:
Rare opmerking.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker in eigen land blijven klagen en zichzelf wijsmaken dat het allemaal aan anderen ligt en vooral niet aan zichzelf....
oh? Geen Spaanse jongeren die naar Marokko en Zuid-Amerika gaan voor werk?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lekker in eigen land blijven klagen en zichzelf wijsmaken dat het allemaal aan anderen ligt en vooral niet aan zichzelf....
Paar voorbeelden maar geen aantallen. Verder haalt het de argumenten die jij en andere bijstandslobbyisten voortdurend geven, behoorlijk onderuit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Rare opmerking.
http://napnieuws.nl/2012/(...)s-het-banenparadijs/
Grieken zijn ook naar Nederland gekomen, 15.000 ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar voorbeelden maar geen aantallen. Verder haalt het de argumenten die jij en andere bijstandslobbyisten voortdurend geven, behoorlijk onderuit.
Ook weer weinig cijfers.... en vraag me af waarom Nederlanders dan niet vertrekken naar die landen...quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:29 schreef poemojn het volgende:
[..]
oh? Geen Spaanse jongeren die naar Marokko en Zuid-Amerika gaan voor werk?
Of Grieken die naar bijv Duitsland vertrekken? En naar Australie. http://www.refdag.nl/nieu(...)hun_koffers_1_592993
Dat er voor hen betere opties zijn dan bij jou een kamer huren betekent niet dat ze de hele dag klagend in hun eigen land blijven rondhangen.
De economische groei in NL blijft achter. Dan trek je minder hoogopgeleide, kansrijke jongeren uit andere landen aan, en meer MOE-landers blijkbaar.
Je begrijpt het woord massaal niet ? Dan zijn er geen 10.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Paar voorbeelden maar geen aantallen. Verder haalt het de argumenten die jij en andere bijstandslobbyisten voortdurend geven, behoorlijk onderuit.
20.000 en dat terwijl ze al eerder dan de Roemenen en Polen makkelijk binnen konden komen. Wat een aantallen zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
Grieken zijn ook naar Nederland gekomen, 15.000 ofzo.
Of eet je nooit Grieks.
Aantal Spanjolen iets van 20.000. En die gaan ook eerder naar andere landen.
Google is your friend.
Massaal is erg subjectief....quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je begrijpt het woord massaal niet ? Dan zijn er geen 10.
Omdat er daar helemaal geen banen zijn. Daarom gaan ze daar weg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook weer weinig cijfers.... en vraag me af waarom Nederlanders dan niet vertrekken naar die landen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |