abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138196814
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Fijn voor je. Ik lach eerder om zoveel onkunde van mensen die blijkbaar allemaal een topopleiding hebben genoten en een topbaan hebben.

En je dan zo druk maken over bijstandsgerechtigden....
Ah, ik zie dat de stromannen ook alweer gearriveerd zijn?
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 17:09:39 #27
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_138196827
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ehm nee, hoe jij die link legt is me ook een raadsel eigenlijk. :?
Waarom moet die quote over depressieve mensen die vaker zelfmoord plegen dan in jouw post?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_138196859
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ah, ik zie dat de stromannen ook alweer gearriveerd zijn?
Ja alleen Halcon ontbreekt nog aan jullie team.
pi_138196889
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Voor iemand die claimt boven van alles en nog wat te staan heb je het er maar druk mee. Wil je erover praten?
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:11:35 #30
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_138196895
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wij hebben broeder Halcon niet nodig om jouw onwaarheden neer te sabelen :W
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 17:11:43 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_138196902
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef macca728 het volgende:

[..]

Fijn voor je. Ik lach eerder om zoveel onkunde van mensen die blijkbaar allemaal een topopleiding hebben genoten en een topbaan hebben.

En je dan zo druk maken over bijstandsgerechtigden....
Tja, als je wil kan vanalles, maar als je vooral moeilijk wil doen zoals jij, tja, dan wordt t lastig ja.
pi_138196917
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor iemand die claimt boven van alles en nog wat te staan heb je het er maar druk mee. Wil je erover praten?
Doen we toch ? Ik sta er niet boven hoor, ben heel normaal qua opleiding en baan.
pi_138196937
Maar jullie hebben niets te melden blijkbaar.
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 17:13:22 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_138196964
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er lopen hier zat Polen en Nederlanders rond, maar die zijn allemaal laagopgeleid en mogen net aan onze bureau's installeren en wat kabels trekken, het echte werk laten ze aan ons over :D
Nou, zelfs dat heb ik niet meegemaakt dat polen dat deden. Serieus, ik heb nog nooit een pool mee gemaakt in mn werkomgeving.
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:16:14 #35
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138197050
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waarom moet die quote over depressieve mensen die vaker zelfmoord plegen dan in jouw post?
Om aan te tonen dat werkeloos zijn geen pretje is, zoals vele blijkbaar wel denken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138197077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:12 schreef macca728 het volgende:

[..]

Doen we toch ? Ik sta er niet boven hoor, ben heel normaal qua opleiding en baan.
Nou, dat waag ik te betwijfelen.
pi_138197094
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, zelfs dat heb ik niet meegemaakt dat polen dat deden. Serieus, ik heb nog nooit een pool mee gemaakt in mn werkomgeving.
Als je Polen om je heen hebt lopen die min of meer hetzelfde werk doen als jij dan doe je iets fout.
pi_138197123
quote:
7s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou, dat waag ik te betwijfelen.
Want als je het opneemt voor uitkeringsgerechtigden dan moet je wel een lage opleiding hebben, werkloos zijn of anderzins aan de onderkant van de arbeidsmarkt en samenleving bevinden ofzo?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 17:19:35 #39
16180 crew  CoolGuy
pi_138197148
quote:

[..]

Als je Polen om je heen hebt lopen die min of meer hetzelfde werk doen als jij dan doe je iets fout.
Naja niet persé iets fout, als dat gewoon het max van je capaciteiten is.
pi_138197188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Want als je het opneemt voor uitkeringsgerechtigden dan moet je wel een lage opleiding hebben, werkloos zijn of anderzins aan de onderkant van de arbeidsmarkt en samenleving bevinden ofzo?
Toch niets nieuws ? Zulke gasten denken alleen maar aan zichzelf en denken dat iedereen zo is.
Hun situatie verslechtert nooit en ze worden nooit afgedankt. Denken ze.
pi_138197242
quote:

[..]

Niet per definitie. Heb in een bedrijf gewerkt dat op verzoek van grote levensmiddelenproducenten consumentenonderzoek verricht, en daar werkten veel hoogopgeleide Poolse medewerkers als consultant.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 17:23:59 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_138197280
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Oh tuurlijk wel, en dan moet je opnieuw beginnen, maar dat gaat net wat makkelijker als je gewild bent natuurlijk, en bereidt bent bv tr fietsen naar gebieden die anderen onbereikbaar vinden met de fiets bv.

Heeft t eea met je instelling te maken.
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:24:24 #43
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138197297
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:13 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En dus omdat jij het nooit hebt meegemaakt in jouw werkomgeving en jij een goede opleiding hebt genoten en een goede baan hebt gekregen en dus eigenlijk totaal geen idee hebt hoe het leven is voor lager opgeleide die wel moeten concurreren met Polen, denk jij precies te weten hoe het allemaal in elkaar steekt? Juist...

Het is heel fijn voor je dat je een goede opleiding hebt gekregen, ook super voor je dat je een goede baan hebt, daar heb je vast en zeker ook heel hard voor gewerkt. Goed voor je, en dat meen ik serieus, niet sarcastisch.

Maar dat geeft je geen recht om neer te kijken op laag opgeleide mensen en te genieten van hun leed.
Dat jij de mogelijkheden en de hersencapaciteit hebt om dit te bereiken wil niet zeggen dat je meer mensenrechten hebt dan een ander die die mogelijkheden niet heeft gehad of zelfs de intelligentie er niet voor heeft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_138197365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh tuurlijk wel, en dan moet je opnieuw beginnen, maar dat gaat net wat makkelijker als je gewild bent natuurlijk, en bereidt bent bv tr fietsen naar gebieden die anderen onbereikbaar vinden met de fiets bv.

Heeft t eea met je instelling te maken.
Ik begrijp even niet wat je zegt. :P

Bedoel je nu dat je denkt dat iedereen die het opneemt voor mensen in zo'n situatie inderdaad zelf ook tot die (potentiėle) doelgroep behoort?

Want je reageert met een standpunt tav de instelling van uitkeringsgerechtigden.
pi_138197418
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

Toch niets nieuws ? Zulke gasten denken alleen maar aan zichzelf en denken dat iedereen zo is.
Hun situatie verslechtert nooit en ze worden nooit afgedankt. Denken ze.
Zou dat het zijn? Zou wel erg kortzichtig zijn, en in dat geval tonen ze meteen aan hoe beperkt hun inlevingsvermogen is en ze niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. :)
pi_138197448
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zou dat het zijn? Zou wel erg kortzichtig zijn, en in dat geval tonen ze meteen aan hoe beperkt hun inlevingsvermogen is en ze niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is. :)
Ja je leest toch het standaardantwoord elke keer. Het ligt aan hunzelf, het ligt aan hun instelling.
M.a.w. mijn instelling is goed, daarom ben ik een succes.
pi_138197452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:16 schreef snakelady het volgende:

[..]

Om aan te tonen dat werkeloos zijn geen pretje is, zoals vele blijkbaar wel denken.
Baas Rudi had jou om een bron gevraagd.
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:32:39 #48
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_138197545
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef Baas_Rudi het volgende:

[..]

Baas Rudi had jou om een bron gevraagd.
Er zal geen bron voor zijn, net als dat er geen bron is om aan te tonen hoeveel werkelozen niet wil werken.
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 17:33:36 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_138197567
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

En dus omdat jij het nooit hebt meegemaakt in jouw werkomgeving en jij een goede opleiding hebt genoten en een goede baan hebt gekregen en dus eigenlijk totaal geen idee hebt hoe het leven is voor lager opgeleide die wel moeten concurreren met Polen, denk jij precies te weten hoe het allemaal in elkaar steekt? Juist...

Het is heel fijn voor je dat je een goede opleiding hebt gekregen, ook super voor je dat je een goede baan hebt, daar heb je vast en zeker ook heel hard voor gewerkt. Goed voor je, en dat meen ik serieus, niet sarcastisch.

Maar dat geeft je geen recht om neer te kijken op laag opgeleide mensen en te genieten van hun leed.
Dat jij de mogelijkheden en de hersencapaciteit hebt om dit te bereiken wil niet zeggen dat je meer mensenrechten hebt dan een ander die die mogelijkheden niet heeft gehad of zelfs de intelligentie er niet voor heeft.
Nee dan begrijp je me verkeerd of ik druk me fout uit. Zit nu in de auto dus ik reageer hier vnv op.
pi_138197577
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 17:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Er zal geen bron voor zijn, net als dat er geen bron is om aan te tonen hoeveel werkelozen niet wil werken.
Baas Rudi adviseert je dan om in het vervolg je mening niet als een feit te presenteren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')