Ah, ik zie dat de stromannen ook alweer gearriveerd zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik lach eerder om zoveel onkunde van mensen die blijkbaar allemaal een topopleiding hebben genoten en een topbaan hebben.
En je dan zo druk maken over bijstandsgerechtigden....
Waarom moet die quote over depressieve mensen die vaker zelfmoord plegen dan in jouw post?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm nee, hoe jij die link legt is me ook een raadsel eigenlijk.
Ja alleen Halcon ontbreekt nog aan jullie team.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat de stromannen ook alweer gearriveerd zijn?
Voor iemand die claimt boven van alles en nog wat te staan heb je het er maar druk mee. Wil je erover praten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen Halcon ontbreekt nog aan jullie team.
Wij hebben broeder Halcon niet nodig om jouw onwaarheden neer te sabelenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja alleen Halcon ontbreekt nog aan jullie team.
Tja, als je wil kan vanalles, maar als je vooral moeilijk wil doen zoals jij, tja, dan wordt t lastig ja.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
Fijn voor je. Ik lach eerder om zoveel onkunde van mensen die blijkbaar allemaal een topopleiding hebben genoten en een topbaan hebben.
En je dan zo druk maken over bijstandsgerechtigden....
Doen we toch ? Ik sta er niet boven hoor, ben heel normaal qua opleiding en baan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt boven van alles en nog wat te staan heb je het er maar druk mee. Wil je erover praten?
Nou, zelfs dat heb ik niet meegemaakt dat polen dat deden. Serieus, ik heb nog nooit een pool mee gemaakt in mn werkomgeving.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er lopen hier zat Polen en Nederlanders rond, maar die zijn allemaal laagopgeleid en mogen net aan onze bureau's installeren en wat kabels trekken, het echte werk laten ze aan ons over
Om aan te tonen dat werkeloos zijn geen pretje is, zoals vele blijkbaar wel denken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom moet die quote over depressieve mensen die vaker zelfmoord plegen dan in jouw post?
Nou, dat waag ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:12 schreef macca728 het volgende:
[..]
Doen we toch ? Ik sta er niet boven hoor, ben heel normaal qua opleiding en baan.
Als je Polen om je heen hebt lopen die min of meer hetzelfde werk doen als jij dan doe je iets fout.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, zelfs dat heb ik niet meegemaakt dat polen dat deden. Serieus, ik heb nog nooit een pool mee gemaakt in mn werkomgeving.
Want als je het opneemt voor uitkeringsgerechtigden dan moet je wel een lage opleiding hebben, werkloos zijn of anderzins aan de onderkant van de arbeidsmarkt en samenleving bevinden ofzo?quote:
Naja niet persé iets fout, als dat gewoon het max van je capaciteiten is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je Polen om je heen hebt lopen die min of meer hetzelfde werk doen als jij dan doe je iets fout.
Toch niets nieuws ? Zulke gasten denken alleen maar aan zichzelf en denken dat iedereen zo is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want als je het opneemt voor uitkeringsgerechtigden dan moet je wel een lage opleiding hebben, werkloos zijn of anderzins aan de onderkant van de arbeidsmarkt en samenleving bevinden ofzo?
Niet per definitie. Heb in een bedrijf gewerkt dat op verzoek van grote levensmiddelenproducenten consumentenonderzoek verricht, en daar werkten veel hoogopgeleide Poolse medewerkers als consultant.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je Polen om je heen hebt lopen die min of meer hetzelfde werk doen als jij dan doe je iets fout.
Oh tuurlijk wel, en dan moet je opnieuw beginnen, maar dat gaat net wat makkelijker als je gewild bent natuurlijk, en bereidt bent bv tr fietsen naar gebieden die anderen onbereikbaar vinden met de fiets bv.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Want als je het opneemt voor uitkeringsgerechtigden dan moet je wel een lage opleiding hebben, werkloos zijn of anderzins aan de onderkant van de arbeidsmarkt en samenleving bevinden ofzo?
En dus omdat jij het nooit hebt meegemaakt in jouw werkomgeving en jij een goede opleiding hebt genoten en een goede baan hebt gekregen en dus eigenlijk totaal geen idee hebt hoe het leven is voor lager opgeleide die wel moeten concurreren met Polen, denk jij precies te weten hoe het allemaal in elkaar steekt? Juist...quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, zelfs dat heb ik niet meegemaakt dat polen dat deden. Serieus, ik heb nog nooit een pool mee gemaakt in mn werkomgeving.
Ik begrijp even niet wat je zegt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh tuurlijk wel, en dan moet je opnieuw beginnen, maar dat gaat net wat makkelijker als je gewild bent natuurlijk, en bereidt bent bv tr fietsen naar gebieden die anderen onbereikbaar vinden met de fiets bv.
Heeft t eea met je instelling te maken.
Zou dat het zijn? Zou wel erg kortzichtig zijn, en in dat geval tonen ze meteen aan hoe beperkt hun inlevingsvermogen is en ze niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Toch niets nieuws ? Zulke gasten denken alleen maar aan zichzelf en denken dat iedereen zo is.
Hun situatie verslechtert nooit en ze worden nooit afgedankt. Denken ze.
Ja je leest toch het standaardantwoord elke keer. Het ligt aan hunzelf, het ligt aan hun instelling.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Zou wel erg kortzichtig zijn, en in dat geval tonen ze meteen aan hoe beperkt hun inlevingsvermogen is en ze niet verder kunnen kijken dan hun neus lang is.
Baas Rudi had jou om een bron gevraagd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat werkeloos zijn geen pretje is, zoals vele blijkbaar wel denken.
Er zal geen bron voor zijn, net als dat er geen bron is om aan te tonen hoeveel werkelozen niet wil werken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef Baas_Rudi het volgende:
[..]
Baas Rudi had jou om een bron gevraagd.
Nee dan begrijp je me verkeerd of ik druk me fout uit. Zit nu in de auto dus ik reageer hier vnv op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dus omdat jij het nooit hebt meegemaakt in jouw werkomgeving en jij een goede opleiding hebt genoten en een goede baan hebt gekregen en dus eigenlijk totaal geen idee hebt hoe het leven is voor lager opgeleide die wel moeten concurreren met Polen, denk jij precies te weten hoe het allemaal in elkaar steekt? Juist...
Het is heel fijn voor je dat je een goede opleiding hebt gekregen, ook super voor je dat je een goede baan hebt, daar heb je vast en zeker ook heel hard voor gewerkt. Goed voor je, en dat meen ik serieus, niet sarcastisch.
Maar dat geeft je geen recht om neer te kijken op laag opgeleide mensen en te genieten van hun leed.
Dat jij de mogelijkheden en de hersencapaciteit hebt om dit te bereiken wil niet zeggen dat je meer mensenrechten hebt dan een ander die die mogelijkheden niet heeft gehad of zelfs de intelligentie er niet voor heeft.
Baas Rudi adviseert je dan om in het vervolg je mening niet als een feit te presenteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zal geen bron voor zijn, net als dat er geen bron is om aan te tonen hoeveel werkelozen niet wil werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |