SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bij Bryson kun je het logo van de club amper zien Reemi weet niet of je daar wat aan kan of wil doen?![]()
Eigenlijk zijn alleen de BPL spelers interessant deze week , IF Iniesta kan leuk zijn maar nutteloos op LWIF Ari is dan ook leuk om te hebben maar voor de rest is het troep
![]()
geen normale foto van die rechter, is die zo lelijk dan?quote:
laat maar wat een spookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Billyquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen normale foto van die rechter, is die zo lelijk dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die rechter is smerig. Ik heb Utopia 1 weekje gevolgd, toen Lindy nog mee deed. Dat was een lekkertje. Helaas was ze al snel vertrokkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen normale foto van die rechter, is die zo lelijk dan?![]()
![]()
Die met die flinke uiers is niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die rechter is smerig. Ik heb Utopia 1 weekje gevolgd, toen Lindy nog mee deed. Dat was een lekkertje. Helaas was ze al snel vertrokken![]()
sorry dat ik deze zaadprogramma's niet kijk. ben bezig aan suits... ander kaliber gewentquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ongelukkig logo jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij Bryson kun je het logo van de club amper zien Reemi weet niet of je daar wat aan kan of wil doen?In de webapp ook nauwelijks zichtbaar, zou niet weten wat ik ertegen kan doen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nieuwste bewoonster is eerder Playboy-model geweest. Ofzoietsquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die rechter is smerig. Ik heb Utopia 1 weekje gevolgd, toen Lindy nog mee deed. Dat was een lekkertje. Helaas was ze al snel vertrokken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
* gewend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry dat ik deze zaadprogramma's niet kijk. ben bezig aan suits... ander kaliber gewentNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook verder geen idee hoe je dat kan veranderen, viel me gewoon opquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ongelukkig logo jaIn de webapp ook nauwelijks zichtbaar, zou niet weten wat ik ertegen kan doen
![]()
![]()
Ik ben de klap van het vertrek van Lindy nooit meer te boven gekomen. Daarna nooit meer omgekeken naar dat programma.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nieuwste bewoonster is eerder Playboy-model geweest. Ofzoiets![]()
zag m, maar had al zo'n gevoel dat je m zou verbeterenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nooit gekeken naar dat programma, maar die huisvrouw uit Helmond is de buurvrouw van een nichtje van mij.
Die schijnt ook al met iemand geneukt te hebben![]()
![]()
Wat verwachten jullie van de prijs van Suarez? 1,5m of een stuk lager, zijn 90 versie is al 770k op het moment![]()
Ik zie het soms voorbij komen. Eens in de week een kwartier zien is genoeg om redelijk op de hoogte te blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben de klap van het vertrek van Lindy nooit meer te boven gekomen. Daarna nooit meer omgekeken naar dat programma.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had die Australische CDM die zijn club naar de titel schoot ook wel in het TOW verwacht, maar nee dus.
En al die hattricks van Alan en Soriano de laatste weken worden ook structureel genegeerd, ze nemen die league niet meer serieus![]()
![]()
Zlatan is zo goed
Matuidi ook baas, 2 doelpuntjes door afvallende ballen op rand 16.
Nasri als wide CAM is weer opvallend goed, net als vorig jaar
Ik speelde een potje tegen een of andere mongool die telkens via een aids doelpunt terug kwam. Zo ook in de 89e minuut. Hele veld over ssshhhen, maar vervolgens maakte ik in de blessure tijd de 4-3, mooi uitgespeeld doelpunt.
Ik kon het niet laten een bericht te sturen dat ie me maar niet had moeten ssshen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niemand laat zijn eigen kind alleen luidt het lied. Bijna niemand dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.utopiatvshow.n(...)tem-jij-haar-utopia/
Mwoah valt eigenlijk ook wel beetje tegen![]()
![]()
Gelukkig is moeders er nogquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand laat zijn eigen kind alleen luidt het lied. Bijna niemand dan.
[ afbeelding ]![]()
26 en dan al een kind van een jaar of 8/9. Die was er vroeg bijquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niemand laat zijn eigen kind alleen luidt het lied. Bijna niemand dan.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heldquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Niki Terpbaas wint Dwars Door Vlaanderen solo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Groepje met Valverde (wat doet die in een kasseienkoers), Devolder en zo kon hem niet terughalen en het peloton ook niet
![]()
![]()
Zie nu de beelden op Sporza ja. Dat die Valverde niet in Catalonie rijdtquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef DutchSL het volgende:
Groepje met Valverde (wat doet die in een kasseienkoers), Devolder en zo kon hem niet terughalen en het peloton ook niet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij rijdt hier omdat er ook kasseien in de Tour zitten dit jaar en wat koersen wil rijden om er aan te wennen ipv alleen maar er op te trainen.
En hij is gewoon bang voor Keldergod in Catalunya![]()
![]()
Tja...je kan er de Tour niet op winnen, maar je kan hem er wel op verliezen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:50 schreef DutchSL het volgende:
Hij rijdt hier omdat er ook kasseien in de Tour zitten dit jaar en wat koersen wil rijden om er aan te wennen ipv alleen maar er op te trainen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Godverdomme, dat heb ik gemist...quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:43 schreef DutchSL het volgende:
Niki Terpbaas wint Dwars Door Vlaanderen solo
Vanavond maar even sportjournaal kijken.![]()
we hebben een kenner hoor dames en herenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja...je kan er de Tour niet op winnen, maar je kan hem er wel op verliezen.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat DSL meer van wielrennen weet dan ik. Ik ken mijn plaats. Maar van alle andere dingen heb ik meer verstand dan DSL.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
we hebben een kenner hoor dames en herenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achterwiel niet dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:58 schreef DutchSL het volgende:
Parijs is nog ver en de bal het voorwiel is rond.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat DSL meer van wielrennen weet dan ik. Ik ken mijn plaats. Maar van alle andere dingen heb ik meer verstand dan DSL.Het was een cliché, maar die kloppen meestal wel als een bus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik nog nooit een kloppende bus gezien. Anyway, je had wel gelijk.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat DSL meer van wielrennen weet dan ik. Ik ken mijn plaats. Maar van alle andere dingen heb ik meer verstand dan DSL.dus ook van buttpluggen en gaybars ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ach, ik heb het Mart Smeets tientallen keren horen roepen. En hij werd er nooit op teruggefloten. Dan zal er wel een kern van waarheid in zittenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het was een cliché, maar die kloppen meestal wel als een bus.
Al heb ik nog nooit een kloppende bus gezien. Anyway, je had wel gelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik bedoel gewoon dat ik qua algemene ontwikkeling een stuk verder ben. Dat jij weer direct aan dat soort dingen denkt, zegt meer over jou dan over mijquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus ook van buttpluggen en gaybars ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien ook ibra maar eens kopen. Enige nadeel is dat ik dan echt 0 coins over hou zo ongeveer en geen goede spelers meer heb
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb heel hard nagedacht of er zaken waren waar ik geen verstand van had en toen kwam ik met deze opties.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon dat ik qua algemene ontwikkeling een stuk verder ben. Dat jij weer direct aan dat soort dingen denkt, zegt meer over jou dan over mijPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik vorige maand geprobeerd. Mijn spel werd er niet beter op. Omdat Ibra zo goed is dan komt de bal snel bij hem en ging ik lekker met hem kloten. Had ook niet echt meer coins voor goede spelers om hem heen, dat speelde dus redelijk kut...quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef over_hedge het volgende:
Misschien ook ibra maar eens kopen. Enige nadeel is dat ik dan echt 0 coins over hou zo ongeveer en geen goede spelers meer heb![]()
Mja ja. ga het denk ik toch maar eens doen. Of gewoon nieuw account en daar ibra heen zetten en opnieuw beginnen in divisie 10quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heb ik vorige maand geprobeerd. Mijn spel werd er niet beter op. Omdat Ibra zo goed is dan komt de bal snel bij hem en ging ik lekker met hem kloten. Had ook niet echt meer coins voor goede spelers om hem heen, dat speelde dus redelijk kut...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan in div6 strandenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja ja. ga het denk ik toch maar eens doen. Of gewoon nieuw account en daar ibra heen zetten en opnieuw beginnen in divisie 10
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen ideequote:Dan kan ik hem altijd nog naar mijn hoofdaccount doen en weer verkopen
Maar je kan voor best goedkoop al best leuk team om hem heen bouwen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon even doorsparen en dan goedkope OP beesten er omheen. Mijn team om Zlatan kostte denk ik 50-100k.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:04 schreef over_hedge het volgende:
Misschien ook ibra maar eens kopen. Enige nadeel is dat ik dan echt 0 coins over hou zo ongeveer en geen goede spelers meer hebHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
holy shitquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
39-4 record met dit team![]()
(alles in cups)
Dan is het spel ineens een stuk leuker
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(alles in cups)
Dan is het spel ineens een stuk leuker![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat zijn dezelfde jongens als die uit de OP toch?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik maak er 39-5 van.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(alles in cups)
Dan is het spel ineens een stuk leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slap aftreksel van Stacy's Mom natuurlijkquote:![]()
Herman kan de komende dagen in de zon op het terras.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef Revontulet het volgende:
Lil kleinekankerverwekkend wat slecht
![]()
Lekker nummer man.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Slap aftreksel van Stacy's Mom natuurlijk![]()
Hoe is IF Bassong?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
(alles in cups)
Dan is het spel ineens een stuk leukerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bevalt prima eigenlijk. In dit spel maakt iedere verdediger weleens fouten, maar hij is echt heel degelijk. Vooraf was ik alleen bang voor 1.87m icm 76 jumping wat niet echt bijzonder goed is voor een CB, maar daar merk ik eigenlijk niets van. Hij is wel heel sterk en heeft een zieke standing tackle. Snap niet dat hij amper 11k is..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb er best veel ingeslagen. Toch eens eentje proberenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bevalt prima eigenlijk. In dit spel maakt iedere verdediger weleens fouten, maar hij is echt heel degelijk. Vooraf was ik alleen bang voor 1.87m icm 76 jumping wat niet echt bijzonder goed is voor een CB, maar daar merk ik eigenlijk niets van. Hij is wel heel sterk en heeft een zieke standing tackle. Snap niet dat hij amper 11k is..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb 60 spelers vast zitten in mijn watchlist..ook soepelquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb al 2 weken een 88 rated Suarez vast zitten in mijn tradepile zie ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klinkt als een hidden chemquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb al 2 weken een 88 rated Suarez vast zitten in mijn tradepile zie ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb IF Bassong ook, verdedigend nog niks op aan te merken gehad. Alleen komt hij er niet aan te pas bij corners, net als Rekik. Maar dat komt omdat Fer altijd op de goede plaats staat
IF van Aanholt vind ik wel niets-toevoegend, ga hem denk ik inwisselen voor de NIF (of misschien Willems op die plek).![]()
Van Aanholt vond ik wel echt stukken beter dan Willems.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb IF Bassong ook, verdedigend nog niks op aan te merken gehad. Alleen komt hij er niet aan te pas bij corners, net als Rekik. Maar dat komt omdat Fer altijd op de goede plaats staat
[ afbeelding ]
IF van Aanholt vind ik wel niets-toevoegend, ga hem denk ik inwisselen voor de NIF (of misschien Willems op die plek).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, RVP is na Ibra de beste speler die ik heb gehad dit jaar. Maakt de meeste goals én geeft de meeste assists in dit team.quote:
Maar Arnautovic is ook een baas ja.![]()
Ja is echt super nu kan ik hem dus niet verkopen terwijl zijn prijs maar zaktquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 60 spelers vast zitten in mijn watchlist..ook soepel![]()
![]()
Ik dacht dat jij allergisch voor pace was ?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Aanholt vond ik wel echt stukken beter dan Willems.![]()
Dat ik hem beter vind, ligt echt niet aan de pace. Hij is meevoetballend echt beter, heb ik ervaren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij allergisch voor pace was ?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het kopen van een UP is echt onbegonnen werk op deze markt /in deze webapp
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
We zijn hier toch niet voor de spelling neem ik aan?
RVP beviel mij ook wel goed opzich maar als ik op die plaats in een 433 de gebruikelijke spitsen zette scoorde die net zoveel of meer...![]()
Je zou me dankbaar moeten zijn, ik probeer je iets te leren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:39 schreef esox83 het volgende:
We zijn hier toch niet voor de spelling neem ik aan?
RVP beviel mij ook wel goed opzich maar als ik op die plaats in een 433 de gebruikelijke spitsen zette scoorde die net zoveel of meer...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ibarbo was meevoetballend ook echt beter dan IF Balotelli of Gomez, heb ik ervaren. Maar dat geloofd nooit iemand.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ik hem beter vind, ligt echt niet aan de pace. Hij is meevoetballend echt beter, heb ik ervaren.![]()
Als Ibarbo volgend jaar ook nog 4* skills heeft dan is hij echt niet te stoppenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo was meevoetballend ook echt beter dan IF Balotelli of Gomez, heb ik ervaren. Maar dat geloofd nooit iemand.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gelooftquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo was meevoetballend ook echt beter dan IF Balotelli of Gomez, heb ik ervaren. Maar dat geloofd nooit iemand.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Van Nieuwkerk met de Oculus Rift op![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jezusquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:13 schreef Reemi het volgende:
Bohh Arie
http://wefut.com/en/player/13505
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een statsquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:13 schreef Reemi het volgende:
Bohh Arie
http://wefut.com/en/player/13505
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal wel een aardig prijskaartje aan hangen maar die ga ik zeker proberenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:13 schreef Reemi het volgende:
Bohh Arie
http://wefut.com/en/player/13505![]()
![]()
Jammer dat hij in Rusland speelt. En dat Diego Mauricio niet meer in het spel zit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Zal wel een aardig prijskaartje aan hangen maar die ga ik zeker proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En brasilvers zijn ook niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat hij in Rusland speelt. En dat Diego Mauricio niet meer in het spel zit.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fixedquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En silvers zijn ook niet meer wat het geweest is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Team dat ik ermee had dit jaar liep voor geen meter nee. Zat Ari ook in. Denk wel dat hij in een 433 variant beter is dan de 4222 die ik had.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En brasilvers zijn ook niet meer wat het geweest is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nooit een tegenstander te vinden (op de tijdstippen dat ik speel)quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Silver cups blijven leuk hoor![]()
True, maar ik doelde meer op themecups met silversquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nooit een tegenstander te vinden (op de tijdstippen dat ik speel)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat leuk is bij 2k14 Myteam is dat je signature skills aan spelers kan geven.
Bij FUT hebben ze die al, maar bij 2k14 zijn die bij 'ultimate team' gereset.![]()
Ik open een pakje.
Lloris zit er in en een free pack
Ik open het free pack, niks zit er in.. behalve een free pack
Ik open het free pack, Nani zit er in
Not bad![]()
![]()
4222 is echt briljant. Bij geen andere opstelling kan je zoveel sterspelers in 1 team krijgen, met redelijke chem.
Echt bizar, ik win werkelijk alles met 5-0 of meer in divisie 2![]()
![]()
Het stoppen met constant een-tweetjes te spelen werkt ook wonderen, je verliest niet de bal steeds op een knullige manier.![]()
Ga weg DSL, ga gewoon wegquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik open een pakje.
Lloris zit er in en een free pack
Ik open het free pack, niks zit er in.. behalve een free pack
Ik open het free pack, Nani zit er in
Not bad![]()
![]()
![]()
![]()
Als je alles met 5-0 of meer wint waarom zit je dan niet in divisie 1quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:34 schreef Confetti het volgende:
4222 is echt briljant. Bij geen andere opstelling kan je zoveel sterspelers in 1 team krijgen, met redelijke chem.
[ afbeelding ]
![]()
Het stoppen met constant een-tweetjes te spelen werkt ook wonderen, je verliest niet de bal steeds op een knullige manier.
De weg naar boven is sinds gister pas ingezet. Was gezakt tot divisie 5 met allerlei miljoenen-elftallenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je alles met 5-0 of meer wint waarom zit je dan niet in divisie 1![]()
![]()
Je bedoelt dat je hoge ballen van achteruit geeft nu?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:34 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het stoppen met constant een-tweetjes te spelen werkt ook wonderen, je verliest niet de bal steeds op een knullige manier.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee nooit, gewoon nooit een-tweetjes meer doen. In het begin is het even wennen omdat je er steeds naar neigt maar uiteindelijk maken die spelers zelf wel de loopacties..die vaak nog beter getimed zijn ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hoge ballen van achteruit geeft nu?![]()
Gelukkig heb ik 3 items vast op mn unassigned, dus kan geen eens een pack openen als ik het zou willenquote:![]()
![]()
Vorige week was 5 atb op ultra attacking nog heilig?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:34 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Het stoppen met constant een-tweetjes te spelen werkt ook wonderen, je verliest niet de bal steeds op een knullige manier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha ach, opportunisme hèquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige week was 5 atb op ultra attacking nog heilig?. Overmorgen staat alles vast weer op de TP.
![]()
![]()
Slechts een kleine aanpassing is nodig om if ari in mn team te krijgenbenieuwd naar hem en ook of kanu weer zo briljant is op cdm
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Haha ach, opportunisme hè. Overmorgen staat alles vast weer op de TP.
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat was dat een koning vorig jaarquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:42 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Slechts een kleine aanpassing is nodig om if ari in mn team te krijgenbenieuwd naar hem en ook of kanu weer zo briljant is op cdm
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wist niet dat je zo slecht bentquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Titel gewonnen in div5. POTS zit weer keurig in 4
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee joh, Bassie heeft een liedje opgenomen met die volkszanger.quote:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik had Kanu gewoon op CF in 4231 achter Cyriac met eindbaas Vargas op LCAM. Kanu was denk ik de speler met wie ik het meest gescoord had van het spel![]()
![]()
Vargas nog steeds goed? Stats zijn helemaal niks vergeleken met vorig jaarquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Kanu gewoon op CF in 4231 achter Cyriac met eindbaas Vargas op LCAM. Kanu was denk ik de speler met wie ik het meest gescoord had van het spel
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Sorry, bedoelde dus dat ik dat team vorig jaar had.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vargas nog steeds goed? Stats zijn helemaal niks vergeleken met vorig jaar
Dit jaar lijkt het nergens op nee, hele Belgische competitie was vorig jaar zwaar OP.![]()
WTF is dit echt?quote:
Bassie lijkt wel goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van die Pro League is weinig meer over nee. Bijna alle goede spelers gedowngrade of weg. En Kouyate net een gold.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sorry, bedoelde dus dat ik dat team vorig jaar had.
Dit jaar lijkt het nergens op nee, hele Belgische competitie was vorig jaar zwaar OP.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is Bassiequote:Op woensdag 26 maart 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WTF is dit echt?
Bassie lijkt wel goed.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb alleen een volledige Genk verdediging + Thuram op goal gehad in een team, verder geen spelers meer geprobeerd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van die Pro League is weinig meer over nee. Bijna alle goede spelers gedowngrade of weg. En Kouyate net een gold.
Thuram vind ik wel de beste silver GK die ik heb gehad, die verdedigers waren ook wel ok.![]()
Ik vond Forster en Ruiter wel beter, maar Thuram was wel prima ja. Koulibaly en Kara zijn sowieso echt beesten. Odjidja vond ik wat minder fijn dit jaar, terwijl hij bijna dezelfde stats heeft geloof ik. De Ceulaer was wel prima, IF Mboyo wel ok, maar die heb ik als TOTW1 IF uiteindelijk wel gewoon verkocht met 120k winst ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb alleen een volledige Genk verdediging + Thuram op goal gehad in een team, verder geen spelers meer geprobeerd.
Thuram vind ik wel de beste silver GK die ik heb gehad, die verdedigers waren ook wel ok.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Forster en Ruiter heb ik niet gehad.
Sowieso niet zoveel zilveren teams gemaakt dit jaar, meer gold/silver hybrids en dan bijna altijd een gouden keeper.![]()
Barca-Celta nuAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Henk Timmerquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:00 schreef rolls-reus het volgende:
Forster, (if) Fahrman en aranha vond ik de beste keepers![]()
Waarom speelt Welliton nooit bij Celta?
(ja, hij is gewoon slecht, maar dan nog.. ook niet op de bank).![]()
Blessaquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:07 schreef DutchSL het volgende:
Waarom speelt Welliton nooit bij Celta?
(ja, hij is gewoon slecht, maar dan nog.. ook niet op de bank).![]()
![]()
Net toen ik je post las zei de commentator datquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gokje of weet je dat ? Meestal weet tranfermarkt.com de blessures wel, maar hier niet.![]()
![]()
Welliton is volgend jaar misschien wel een silver.. en Muriel gaat ook richting silver want hij heeft nu 75 overall in H2H.![]()
Dat was de laatste wedstrijd van ValdesHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
En daar gaat het WK van ValdesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de tweede zware blessure..gaat lekker in die wedstrijd. Nu een Celta speler (Cabral)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
messiiiiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pinto ook blessa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
haha ja die is het niet gewend om te spelen zekerquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Pinto kon uiteindelijk gewoon verder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel je ongeveer quitte mee, bovengemiddeld toch wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht serieus dat dit een goed pakje wasIk
Tenzij je uiteraard gaat discarden ipv het onderste uit de kan likken.![]()
2 maestro-kaarten is al heel wat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:02 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht serieus dat dit een goed pakje wasIk
![]()
Zeker 400 coinsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 maestro-kaarten is al heel wat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik kan verkoop ik zelfs de kits etc meestalquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Speel je ongeveer quitte mee, bovengemiddeld toch wel.
Tenzij je uiteraard gaat discarden ipv het onderste uit de kan likken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Van Persie in een pack
Vanavond ook al Ozil en Sergio Ramos gehad. Ook nog Jovetic![]()
![]()
Ik had getweet dat ze nog geen Monster Assault bij de AH in Leeuwarden hadden en ik kreeg een reactie van AHAan het eind van de week hebben ze het.
Nu even EA bedanken voor de Torres Nilo die ik in een pack had.![]()
Reus wel, RvP heb ik vier kansen gegeven en hij begint nu eindelijk flink te scoren, maar echt zn geld waard vind ik t niet.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
dat is heel mooiquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had getweet dat ze nog geen Monster Assault bij de AH in Leeuwarden hadden en ik kreeg een reactie van AHAan het eind van de week hebben ze het.
Gentenaar slaapt niet goed vannacht. Echt te debiel ook om hem weer eerste keeper te maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgende keer dat je bij de AH in Leeuwarden bent verkacht een monster je. Ben je mooi klaar mee dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu even EA bedanken voor de Torres Nilo die ik in een pack had.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is een nieuwe smaak die nu eindelijk in Nederland is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgende keer dat je bij de AH in Leeuwarden bent verkacht een monster je. Ben je mooi klaar mee dan.![]()
Oh. Ik dacht echt dat een monster je kwam verkrachten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een nieuwe smaak die nu eindelijk in Nederland is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij jou weet je t maar nooit....quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht echt dat een monster je kwam verkrachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij jou weet je t maar nooit....Ik had mijn monocle niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok, dit is wel random: een chick heeft een tweet van mij van vorig jaar die over FUT ging geretweet en toegevoegd aan de favorieten en ik zie het nu pas.![]()
she wants the dquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dit is wel random: een chick heeft een tweet van mij van vorig jaar die over FUT ging geretweet en toegevoegd aan de favorieten en ik zie het nu pas.![]()
Vraag haar fbquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dit is wel random: een chick heeft een tweet van mij van vorig jaar die over FUT ging geretweet en toegevoegd aan de favorieten en ik zie het nu pas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heet ze Jesse? Die stalkt mij ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, dit is wel random: een chick heeft een tweet van mij van vorig jaar die over FUT ging geretweet en toegevoegd aan de favorieten en ik zie het nu pas.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dan wil ze je sowieso. Misschien kent ze je van youtube.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ik snap er niks van. Waarom zou een chick zo'n tweet toevoegen aan de favorieten?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat je EA beter kan pijpen, krijg je vaker zulke leuke packs. Kijk maar naar Maver.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
![]()
Wat een schrale IF heeft Toure gekregen zeg
Zelfs zijn FK accuracy en curve geen bijzondere upgrade.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan krijg ik jaloezie/haat voor Lloris en Naniquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef Maver24 het volgende:
Van Persie in een pack
Vanavond ook al Ozil en Sergio Ramos gehad. Ook nog Jovetic![]()
![]()
Dat was meer de manier waarop. Dat zal denk ik minder voorkomen dan dat iemand een Ronaldo in een pack krijgt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
En dan krijg ik jaloezie/haat voor Lloris en Nani![]()
2e keer dat Sevilla over de middenlijn komt ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver, zie nu pas dat jij niet Grandesco bentquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Skillende zehmervriendjes van Mo![]()
![]()
vandermar heeft erg veel accounts iddquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, zie nu pas dat jij niet Grandesco bentAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Revontulet niet toch? Tenzij Toefjes voor m covert...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vandermar heeft erg veel accounts idd![]()
Neuh, was maar een garpje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Revontulet niet toch? Tenzij Toefjes voor m covert...
Mooi tactisch plan van Real na die 2-1. Marcelo het spel laten maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat loop je je kanaal nou te promoten manquote:![]()
![]()
Dat is nog vergeleken met zijn H2H stats en niet FUT. De upgrade is in werkelijkheid nog kutter. Eigenlijk net als bijna alle IF's, constant dezelfde kut +1 of +2 upgrades.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Wat een schrale IF heeft Toure gekregen zeg
[ afbeelding ]
Zelfs zijn FK accuracy en curve geen bijzondere upgrade.![]()
![]()
Waarom dacht je dat?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver, zie nu pas dat jij niet Grandesco benten ik was hier al toen vdm er nog was. Hoewel ik voor de zelfde club ben, houd de vergelijking daar op.
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
En jullie kunnen allebei geen werkwoorden vervoegen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat?en ik was hier al toen vdm er nog was. Hoewel ik voor de zelfde club ben, houd de vergelijking daar op.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Klopt ja. Maar vaak zitten er wel een paar ruime upgrades bij. Bij Toure gewoon nergens. Had dan gewoon in ieder geval zijn curve en FK geboost..vrij nutteloos alsnog, maar dan doe je nog iets en dat zijn wel echt dingen waar hij gigantisch mee opvalt dit seizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:13 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is nog vergeleken met zijn H2H stats en niet FUT. De upgrade is in werkelijkheid nog kutter. Eigenlijk net als bijna alle IF's, constant dezelfde kut +1 of +2 upgrades.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben er vrij zeker van dat dat technisch niet mogelijk is. Ze kunnen alleen die stats op de kaarten upgraden en het spel upgrade de ingame stats dan automatisch.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. Maar vaak zitten er wel een paar ruime upgrades bij. Bij Toure gewoon nergens. Had dan gewoon in ieder geval zijn curve en FK geboost..vrij nutteloos alsnog, maar dan doe je nog iets en dat zijn wel echt dingen waar hij gigantisch mee opvalt dit seizoen.
Het enig wat ze kunnen doen is dus die shooting met 5 punten verhogen, en dan vertaalt het spel dat automatisch als +5 voor curve, finishing, long shots en shot power. Tis niet zo dat ze handmatig +20 curve en dan vervolgens +4 finishing kunnen upgraden.![]()
Weet ik niet. Deze dude heeft bijvoorbeeld +19 strength, lijkt me toch dat ze dat zelf gedaan hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat technisch niet mogelijk is. Ze kunnen alleen die stats op de kaarten upgraden en het spel upgrade de ingame stats dan automatisch.
Het enig wat ze kunnen doen is dus die shooting met 5 punten verhogen, en dan vertaalt het spel dat automatisch als +5 voor curve, finishing, long shots en shot power. Tis niet zo dat ze handmatig +20 curve en dan vervolgens +4 finishing kunnen upgraden.http://wefut.com/en/player/13305
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar ben ik het, net als Reemi, nietmee eens. Je ziet echt regelmatig een heel specifieke grote upgrade die buiten de rest van de stats valt. IF Balo heeft bijvoorbeeld een +12 agression en +12 reactions gekregen. Bij de upgrades zie je ook uitschieters.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ben er vrij zeker van dat dat technisch niet mogelijk is. Ze kunnen alleen die stats op de kaarten upgraden en het spel upgrade de ingame stats dan automatisch.
Het enig wat ze kunnen doen is dus die shooting met 5 punten verhogen, en dan vertaalt het spel dat automatisch als +5 voor curve, finishing, long shots en shot power. Tis niet zo dat ze handmatig +20 curve en dan vervolgens +4 finishing kunnen upgraden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibra +12 aggression (de IF). Lijkt alsof ze de oude IFs grotere upgrades gaven dan de laatste paarGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, ze bedenken zich nu dat er ook nog een incentive moet zijn om de TOTS te willen hebben. Al is dat bij spelers met een TOTY sowieso lastig omdat ze toch niet over die ratings heen gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:20 schreef The_Yakuza het volgende:
Ibra +12 aggression (de IF). Lijkt alsof ze de oude IFs grotere upgrades gaven dan de laatste paar
Zeker bij Ibra is dat dus lastig. Hij zit al op 92 met zijn IF versies en bij de TIF is er al amper wat te upgraden. Dan moet er nog een TOTS komen die onder de 96 TOTY blijft en ruimte zijn voor een eventuele vierde IF/MOTM die er zomaar kan komen in de komende weken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij Messi is het nu nog 'erger'; tussen zijn SIF en TOTY zit nog maar 1 punt (96 en 98).
Of ze moeten bij TOTS alle TOTY een punt omhoog gooien ofzo
GRAAG VERWIJDEREN![]()
oh dat is idd nog een goede optie ja. Bij de UP IF's ging het ook zo..dat hebben ze nog wel achter de hand.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Bij Messi is het nu nog 'erger'; tussen zijn SIF en TOTY zit nog maar 1 punt (96 en 98).
Of ze moeten bij TOTS alle TOTY een punt omhoog gooien ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
patserquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Net potje co-op seasons afgesloten met 34 schoten. Helaas werd het maar 6-0...![]()
Shhhhhh...quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht jij; laat ik dan maar eens sh-en?
Gefeliciteerd met het punt alvast:![]()
![]()
vinger in z'n mond.. krijg je als die huppelende vogel combo misluktquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat dacht jij; laat ik dan maar eens sh-en?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Skillende zehmervriendjes van Mo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Puntje zou voor de ranglijst niet zo slecht zijn (NAC mag iig niet verliezen), maar met een gelijkspelletje neem ik bij voorbaat geen genoegen hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Shhhhhh...
Gefeliciteerd met het punt alvast:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had 78k geboden op een IF Montero en ik hoopte dat ik hem had maar iemand bood 78.5k en daar ging hij voor wegIk kon niet meer overbieden want mijn internet was toen al uitgevallen.
![]()
SMHEGIquote:Op donderdag 27 maart 2014 08:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had 78k geboden op een IF Montero en ik hoopte dat ik hem had maar iemand bood 78.5k en daar ging hij voor wegIk kon niet meer overbieden want mijn internet was toen al uitgevallen.
![]()
Het lijkt me juist andersom, ze passen de specifieke ingame stats aan en de cardstats worden aan de hand daarvan berekend.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het enig wat ze kunnen doen is dus die shooting met 5 punten verhogen, en dan vertaalt het spel dat automatisch als +5 voor curve, finishing, long shots en shot power. Tis niet zo dat ze handmatig +20 curve en dan vervolgens +4 finishing kunnen upgraden.![]()
Ik baal hier wel van want het was een goeie deal. IF Montero is wel 100k waard. Bovendien wil ik hem nog een keer testen.quote:![]()
Het is EA. Ze doen maar wat.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:39 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Het lijkt me juist andersom, ze passen de specifieke ingame stats aan en de cardstats worden aan de hand daarvan berekend.![]()
Tja. Als hij 78,5k biedt, en je had nog internet gehad en dus 79k kunnen bieden, was het waarschijnlijk een bid war geworden tot de 100k...quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik baal hier wel van want het was een goeie deal. IF Montero is wel 100k waard. Bovendien wil ik hem nog een keer testen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zou best kunnen maar de BIN was 100k.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tja. Als hij 78,5k biedt, en je had nog internet gehad en dus 79k kunnen bieden, was het waarschijnlijk een bid war geworden tot de 100k...
Net VdW gekocht met shadow voor 13.5k en verkocht voor 17k. Hij blijft best wel duur voor een silver back.![]()
Hahaha wat een onzin, Real laat het toch zelf liggen? Kampioen word je op basis van een heel seizoen en niet van die ene wedstrijd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:33 schreef DutchSL het volgende:
Nou, Barca kampioen op de laatste speeldag dus door Atletico te verslaan. Kut competitie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
moguhh,
nog even een paar packs geprobeerd, toch blijven proberen terwijl je het eigenlijk al weet he.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat ik het kut vind dat het eeuwige Barcelona waarschijnlijk weer kampioen wordt in die competitie en Real het wederom verprutst is geen onzin, want het heeft niets met feiten te maken. Ik heb recht op mijn eigen voorkeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha wat een onzin, Real laat het toch zelf liggen? Kampioen word je op basis van een heel seizoen en niet van die ene wedstrijd.![]()
Zo las ik het ook niet hoor. Tuurlijk mag jij je eigen mening hebben, heck ik ben het er zelfs mee eensquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ik het kut vind dat het eeuwige Barcelona waarschijnlijk weer kampioen wordt in die competitie en Real het wederom verprutst is geen onzin, want het heeft niets met feiten te maken. Ik heb recht op mijn eigen voorkeuren.![]()
![]()
Ik bel de krant.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo las ik het ook niet hoor. Tuurlijk mag jij je eigen mening hebben, heck ik ben het er zelfs mee eens![]()
Nope, al die stats van de non-if spelers op sites als Futhead etc zijn fout omdat dat de stats van Head to Head zijn en niet de FUT stats. Non-IF Balotelli heeft 85 agression en 85 reactions in FUT.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar ben ik het, net als Reemi, nietmee eens. Je ziet echt regelmatig een heel specifieke grote upgrade die buiten de rest van de stats valt. IF Balo heeft bijvoorbeeld een +12 agression en +12 reactions gekregen. Bij de upgrades zie je ook uitschieters.![]()
Heeft helemaal niks met die competitie te maken, maar puur met het falen van Real.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ik het kut vind dat het eeuwige Barcelona waarschijnlijk weer kampioen wordt in die competitie en Real het wederom verprutst is geen onzin, want het heeft niets met feiten te maken. Ik heb recht op mijn eigen voorkeuren.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Een team aanmaken met de naam "cheap", en als je dat team te zien krijgt, blijken CR7 en Messi erin te staan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die moet ik hackenquote:Op donderdag 27 maart 2014 10:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een team aanmaken met de naam "cheap", en als je dat team te zien krijgt, blijken CR7 en Messi erin te staan
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat is een goed alternatief voor Eto'o? Heb nu al aardig wat wedstrijden met hem gespeeld maar ik vind het helemaal niets om eerlijk te zijn.
Jovetic vind ik echt geweldig, maar die heb ik dus al. Ik dacht zelf aan Rooney, aangezien ik blijkbaar beter ben met spitsen die een hoger CF gehalte hebben.![]()
Gewoon, grappig. Hij kon er niks van met zijn sterrenensemble, dus hij zou Messi niet eens missenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik weet niet wat je met "een hoger CF gehalte" bedoelt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:58 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat is een goed alternatief voor Eto'o? Heb nu al aardig wat wedstrijden met hem gespeeld maar ik vind het helemaal niets om eerlijk te zijn.
Jovetic vind ik echt geweldig, maar die heb ik dus al. Ik dacht zelf aan Rooney, aangezien ik blijkbaar beter ben met spitsen die een hoger CF gehalte hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
terugzakken en meevoetballen
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nou kom op dan met die Origin ID :pquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon, grappig. Hij kon er niks van met zijn sterrenensemble, dus hij zou Messi niet eens missenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
had hij trouwens messi op ST of CAM ?
denk dat ik messi persoonlijk op CAM zou zetten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb alleen zijn PSNquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou kom op dan met die Origin ID :p
E: 433 met Messi in de spits.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Futhead (quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met "een hoger CF gehalte" bedoelt.) omschrijft het als creator rating. Dus een betere pass, meer balcontrole etc.
![]()
Iemand IF Huntelaar al geprobeerd?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nee, Pellequote:Op donderdag 27 maart 2014 11:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heeft die grandesco ook Lavezzi?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Haha, het wordt tijd voor een brilquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:30 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Heeft die grandesco ook Lavezzi?Zonder er bewust naar te kijken lijkt die UI blijkbaar op die van hem, al is dat Pelle
![]()
![]()
Scoccoquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Futhead () omschrijft het als creator rating. Dus een betere pass, meer balcontrole etc.
Of van Persie/Suarez/Aguero maar die zijn duur.![]()
![]()
Koopje, met die chemstyle en 37 contracten
Ga hem eens even een aantal potjes proberen ipv RvPBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja, ik ben redelijk bankroet. Zelfs met de verkoop van Eto'o moet ik nog even sparen. Anders had ik meteen Suarez gekochtquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Scocco
Of van Persie/Suarez/Aguero maar die zijn duur.![]()
![]()
Zou van Gaal ook moeten doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ga hem eens even een aantal potjes proberen ipv RvP![]()
Hunter op de hunterquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ga hem eens even een aantal potjes proberen ipv RvP![]()
Ja dat leek me toch wel de enige juiste.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Gezien zijn stats wel ja. En natuurlijk door zijn bijnaam.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat leek me toch wel de enige juiste.![]()
Vanaf nu sparen voor een Hazard, heb al 40k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer raden wat de rating van links en wat de rating van rechts is
Zo zonde dat er geen IF Engelaar is, dit was wss zijn enige kans
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:
Vind ik wel vrij debiel, alleen balcontrole en passing is wat hoger van Willian, verder is Schurrle zowat op alle fronten beter.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:22 schreef Hoogstaande het volgende:
79 en 83.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drie keer raden wat de rating van links en wat de rating van rechts is![]()
Minder afro en minder Braziliaansquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ik wel vrij debiel, alleen balcontrole en passing is wat hoger van Willian, verder is Schurrle zowat op alle fronten beter.
Edit: M/M is niet mijn favo workrate voor een winger trouwens.![]()
Hij is ook beter, vond Willian maar tegenvallenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ik wel vrij debiel, alleen balcontrole en passing is wat hoger van Willian, verder is Schurrle zowat op alle fronten beter.![]()
Schurlle is ook de beste LM/LW in de BPLquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ik wel vrij debiel, alleen balcontrole en passing is wat hoger van Willian, verder is Schurrle zowat op alle fronten beter.![]()
Rechts is nog steeds Willian, je mag de linker radenquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind ik wel vrij debiel, alleen balcontrole en passing is wat hoger van Willian, verder is Schurrle zowat op alle fronten beter..
![]()
![]()
Jesequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Rechts is nog steeds Willian, je mag de linker raden.
[ afbeelding ]![]()
Jesequote:Op donderdag 27 maart 2014 12:32 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Rechts is nog steeds Willian, je mag de linker raden.
[ afbeelding ]
Maar die zal wel beroerde balcontrole hebben.
Of die is gewoon flink OPBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jese
Maar die zal wel beroerde balcontrole hebben.
Of die is gewoon flink OP![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: