SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Bij Bryson kun je het logo van de club amper zien Reemi weet niet of je daar wat aan kan of wil doen?![]()
Eigenlijk zijn alleen de BPL spelers interessant deze week , IF Iniesta kan leuk zijn maar nutteloos op LWIF Ari is dan ook leuk om te hebben maar voor de rest is het troep
![]()
geen normale foto van die rechter, is die zo lelijk dan?quote:
laat maar wat een spookPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Billyquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen normale foto van die rechter, is die zo lelijk dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die rechter is smerig. Ik heb Utopia 1 weekje gevolgd, toen Lindy nog mee deed. Dat was een lekkertje. Helaas was ze al snel vertrokkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen normale foto van die rechter, is die zo lelijk dan?![]()
![]()
Die met die flinke uiers is niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die rechter is smerig. Ik heb Utopia 1 weekje gevolgd, toen Lindy nog mee deed. Dat was een lekkertje. Helaas was ze al snel vertrokken![]()
sorry dat ik deze zaadprogramma's niet kijk. ben bezig aan suits... ander kaliber gewentquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ongelukkig logo jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij Bryson kun je het logo van de club amper zien Reemi weet niet of je daar wat aan kan of wil doen?In de webapp ook nauwelijks zichtbaar, zou niet weten wat ik ertegen kan doen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nieuwste bewoonster is eerder Playboy-model geweest. Ofzoietsquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die rechter is smerig. Ik heb Utopia 1 weekje gevolgd, toen Lindy nog mee deed. Dat was een lekkertje. Helaas was ze al snel vertrokken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
* gewend.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sorry dat ik deze zaadprogramma's niet kijk. ben bezig aan suits... ander kaliber gewentNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ook verder geen idee hoe je dat kan veranderen, viel me gewoon opquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ongelukkig logo jaIn de webapp ook nauwelijks zichtbaar, zou niet weten wat ik ertegen kan doen
![]()
![]()
Ik ben de klap van het vertrek van Lindy nooit meer te boven gekomen. Daarna nooit meer omgekeken naar dat programma.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nieuwste bewoonster is eerder Playboy-model geweest. Ofzoiets![]()
zag m, maar had al zo'n gevoel dat je m zou verbeterenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nooit gekeken naar dat programma, maar die huisvrouw uit Helmond is de buurvrouw van een nichtje van mij.
Die schijnt ook al met iemand geneukt te hebben![]()
![]()
Wat verwachten jullie van de prijs van Suarez? 1,5m of een stuk lager, zijn 90 versie is al 770k op het moment![]()
Ik zie het soms voorbij komen. Eens in de week een kwartier zien is genoeg om redelijk op de hoogte te blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben de klap van het vertrek van Lindy nooit meer te boven gekomen. Daarna nooit meer omgekeken naar dat programma.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had die Australische CDM die zijn club naar de titel schoot ook wel in het TOW verwacht, maar nee dus.
En al die hattricks van Alan en Soriano de laatste weken worden ook structureel genegeerd, ze nemen die league niet meer serieus![]()
![]()
Zlatan is zo goed
Matuidi ook baas, 2 doelpuntjes door afvallende ballen op rand 16.
Nasri als wide CAM is weer opvallend goed, net als vorig jaar
Ik speelde een potje tegen een of andere mongool die telkens via een aids doelpunt terug kwam. Zo ook in de 89e minuut. Hele veld over ssshhhen, maar vervolgens maakte ik in de blessure tijd de 4-3, mooi uitgespeeld doelpunt.
Ik kon het niet laten een bericht te sturen dat ie me maar niet had moeten ssshen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niemand laat zijn eigen kind alleen luidt het lied. Bijna niemand dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.utopiatvshow.n(...)tem-jij-haar-utopia/
Mwoah valt eigenlijk ook wel beetje tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |