Dit. Naar de opleiding hoef je niet echt te kijken. Kan je beter kijken wat voordeliger is voor jezelf qua vervoer e.d.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mbo stelt allemaal niets voor. Maakt geen reet uit waar je na drie jaar lang nietsdoen je papiertje uitgereikt krijgt.
Iedereen moet hier altijd 6 master opleidingen doen en dan nog 14 Phd trajecten volgen dan tel je pas mee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mbo stelt allemaal niets voor. Maakt geen reet uit waar je na drie jaar lang nietsdoen je papiertje uitgereikt krijgt.
Maar dan wel een beta studie, want alfa stelt natuurlijk niks voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Iedereen moet hier altijd 6 master opleidingen doen en dan nog 14 Phd trajecten volgen dan tel je pas mee!
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:18 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
[..]
Maar dan wel een beta studie, want alfa stelt natuurlijk niks voor.
Als je geen Nobelprijs hebt tel je echt niet mee hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Iedereen moet hier altijd 6 master opleidingen doen en dan nog 14 Phd trajecten volgen dan tel je pas mee!
Nou qua vervoer zit t wel goed, ik wil gwn heeel graag Juridisch Medewerker doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit. Naar de opleiding hoef je niet echt te kijken. Kan je beter kijken wat voordeliger is voor jezelf qua vervoer e.d.
En wat is je motivatie hiervoor?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:25 schreef idksr het volgende:
[..]
Nou qua vervoer zit t wel goed, ik wil gwn heeel graag Juridisch Medewerker doen.
Als ik jou was dan zou ik kijken waar het minst verzuim van docenten plaatsvindt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:25 schreef idksr het volgende:
[..]
Nou qua vervoer zit t wel goed, ik wil gwn heeel graag Juridisch Medewerker doen.
Ik ben bereid om hard te werken voor deze opleiding en ik ben niet van plan om te verzuimen ofzo.quote:
Ik bedoel de reden waarom je juist juridisch medewerker wilt worden niet of je gemotiveerd bent.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef idksr het volgende:
[..]
Ik ben bereid om hard te werken voor deze opleiding en ik ben niet van plan om te verzuimen ofzo.
Nee klopt, ik was er gister zelf ook geweest en ik dacht ook dat ze dingen zouden laten zien enzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Zelf ben ik op het Zadkine geweest bij Marconi plein gisteren om te kijken of ik kon praten met docenten/(potentiele) mbo-ers of ze mogelijk interesse zouden hebben in het werk wat ik doe, we zoeken mogelijk mbo/hbo-ers in dit gebied. Ik dacht een open dag is daar prima geschikt voor zou je zeggen. Alleen er stonden een paar standjes waar je vragen kon stellen aan docenten en daar stonden een rij mensen. Geen dingen te zien, geen folders gezien. Dus een open dag is niet zo heel sterk bij het Zadkine.
Hahahaha nou ik zou eigenlijk rechen willen studeren na deze opleiding dus en dan wil ik verder kijken wat ik precies wil worden in die richting.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik bedoel de reden waarom je juist juridisch medewerker wilt worden niet of je gemotiveerd bent.
thanksquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, even de TT aangepast zodat je met beide vragen hier terecht kunt
Hoe heb je trouwens mijn topic geweizigt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, even de TT aangepast zodat je met beide vragen hier terecht kunt
Ik ben hier moderator, dus dat kan ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:44 schreef idksr het volgende:
[..]
Hoe heb je trouwens mijn topic geweizigt?
Wat kan je naast topic weizigen nog meer dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ben hier moderator, dus dat kan ik
Ja maar je kan tog niet in m'n acc ofzo bedoel ik? lol xDquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Vanalles, maar laten we het hier even bij je vragen over die opleiding houden, ok?
En waarom rechten dan? Liever houd ik je tegen om HBO rechten te doen, maar dat kan ik waarschijnlijk toch niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:38 schreef idksr het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik zou eigenlijk rechen willen studeren na deze opleiding dus en dan wil ik verder kijken wat ik precies wil worden in die richting.
Waarom zou je me tegen willen houden dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
En waarom rechten dan? Liever houd ik je tegen om HBO rechten te doen, maar dat kan ik waarschijnlijk toch niet.
Omdat je dan jezelf richting de werkloosheid aanpraat. Er is al een overschot aan WO juristen en ze komen al moeilijk aan een baan. Laat staan hoe het met HBO juristen is ingesteld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef idksr het volgende:
[..]
Waarom zou je me tegen willen houden dan?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ow.. ach jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat je dan jezelf richting de werkloosheid aanpraat. Er is al een overschot aan WO juristen en ze komen al moeilijk aan een baan. Laat staan hoe het met HBO juristen is ingesteld.
Je wordt er idd goed klaargestoomd voor de grote mensen wereldquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Een ROC in Rotterdam. Dat zal een euh... "gezellige boel" zijn, daar.
En nu rechten studerende?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:03 schreef Immeister het volgende:
Ik heb de opleiding JM niveau 4 in 2012 afgerond op het Zadkine (toen nog Hofplein 19, nu geen idee). Makkelijk door heen te stormen als je interesse er naar staat en je de discipline op kan brengen om driemaal stage te lopen.
De opleiding is normaal 4 jaar, maar je krijgt de optie om het in 3 jaar te doen. Geen enkele vorm van moeite ondervonden met de opleiding op de organisatie na.
Sommige docenten helpen je graag maar dit heeft wel een vorm van wederzijdse verplichtingen, e.g. huiswerk maken, etc. In principe is het gewoon de middelbare school all over again, maar dan gericht op rechten.
Oh, je mede-studenten zijn ongemotiveerd, waardoor je zal 90% ziet afvallen.
Na JM kan je doorstromen naar HBO Rechten en Intl. & European Law (HHS).
Advies: doe dit alleen als je een affiniteit hebt voor rechten, anders kom je van een koude kermis terug!
Yep, propedeuse gehaald op de Haagse Hogeschool - opleiding Intl. & EU law.quote:
en, hoe zijn de resultaten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:12 schreef Immeister het volgende:
[..]
Yep, propedeuse gehaald op de Haagse Hogeschool - opleiding Intl. & EU law.
Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:03 schreef Immeister het volgende:
Ik heb de opleiding JM niveau 4 in 2012 afgerond op het Zadkine (toen nog Hofplein 19, nu geen idee). Makkelijk door heen te stormen als je interesse er naar staat en je de discipline op kan brengen om driemaal stage te lopen.
De opleiding is normaal 4 jaar, maar je krijgt de optie om het in 3 jaar te doen. Geen enkele vorm van moeite ondervonden met de opleiding op de organisatie na.
Sommige docenten helpen je graag maar dit heeft wel een vorm van wederzijdse verplichtingen, e.g. huiswerk maken, etc. In principe is het gewoon de middelbare school all over again, maar dan gericht op rechten.
Oh, je mede-studenten zijn ongemotiveerd, waardoor je zal 90% ziet afvallen.
Na JM kan je doorstromen naar HBO Rechten en Intl. & European Law (HHS).
Advies: doe dit alleen als je een affiniteit hebt voor rechten, anders kom je van een koude kermis terug!
Van?quote:
Gemiddelde van 8,5. De reden dat ik naar de Erasmus Universiteit ben gegaan, is dat je met Intl. & EU law geen civiel effect kan aanvragen, oftewel geen advocaat kan worden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
die studie.
Kom anders ook naar het rechtentopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |