Dit. Naar de opleiding hoef je niet echt te kijken. Kan je beter kijken wat voordeliger is voor jezelf qua vervoer e.d.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mbo stelt allemaal niets voor. Maakt geen reet uit waar je na drie jaar lang nietsdoen je papiertje uitgereikt krijgt.
Iedereen moet hier altijd 6 master opleidingen doen en dan nog 14 Phd trajecten volgen dan tel je pas mee!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mbo stelt allemaal niets voor. Maakt geen reet uit waar je na drie jaar lang nietsdoen je papiertje uitgereikt krijgt.
Maar dan wel een beta studie, want alfa stelt natuurlijk niks voor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Iedereen moet hier altijd 6 master opleidingen doen en dan nog 14 Phd trajecten volgen dan tel je pas mee!
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:18 schreef Mooiejongon1989 het volgende:
[..]
Maar dan wel een beta studie, want alfa stelt natuurlijk niks voor.
Als je geen Nobelprijs hebt tel je echt niet mee hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:17 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Iedereen moet hier altijd 6 master opleidingen doen en dan nog 14 Phd trajecten volgen dan tel je pas mee!
Nou qua vervoer zit t wel goed, ik wil gwn heeel graag Juridisch Medewerker doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:12 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dit. Naar de opleiding hoef je niet echt te kijken. Kan je beter kijken wat voordeliger is voor jezelf qua vervoer e.d.
En wat is je motivatie hiervoor?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:25 schreef idksr het volgende:
[..]
Nou qua vervoer zit t wel goed, ik wil gwn heeel graag Juridisch Medewerker doen.
Als ik jou was dan zou ik kijken waar het minst verzuim van docenten plaatsvindt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:25 schreef idksr het volgende:
[..]
Nou qua vervoer zit t wel goed, ik wil gwn heeel graag Juridisch Medewerker doen.
Ik ben bereid om hard te werken voor deze opleiding en ik ben niet van plan om te verzuimen ofzo.quote:
Ik bedoel de reden waarom je juist juridisch medewerker wilt worden niet of je gemotiveerd bent.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef idksr het volgende:
[..]
Ik ben bereid om hard te werken voor deze opleiding en ik ben niet van plan om te verzuimen ofzo.
Nee klopt, ik was er gister zelf ook geweest en ik dacht ook dat ze dingen zouden laten zien enzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef geelkuikentje het volgende:
Zelf ben ik op het Zadkine geweest bij Marconi plein gisteren om te kijken of ik kon praten met docenten/(potentiele) mbo-ers of ze mogelijk interesse zouden hebben in het werk wat ik doe, we zoeken mogelijk mbo/hbo-ers in dit gebied. Ik dacht een open dag is daar prima geschikt voor zou je zeggen. Alleen er stonden een paar standjes waar je vragen kon stellen aan docenten en daar stonden een rij mensen. Geen dingen te zien, geen folders gezien. Dus een open dag is niet zo heel sterk bij het Zadkine.
Hahahaha nou ik zou eigenlijk rechen willen studeren na deze opleiding dus en dan wil ik verder kijken wat ik precies wil worden in die richting.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:34 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik bedoel de reden waarom je juist juridisch medewerker wilt worden niet of je gemotiveerd bent.
thanksquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, even de TT aangepast zodat je met beide vragen hier terecht kunt
Hoe heb je trouwens mijn topic geweizigt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, even de TT aangepast zodat je met beide vragen hier terecht kunt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |