abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:23:30 #1
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138188023
Lees de reacties op TS en je weet waarom :')

R&P / begrafenis + ex-schoonfamilie

manmanman :r
pi_138188074
DAn ben je zeker nog nooit op het viva forum geweest. Dit is kattenpis vergeleken bij daar.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:27:39 #4
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_138188142
TS :')
pi_138188151
Tis me wat.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:29:42 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_138188197
Sowieso de mensen die TS afkraken omdat ze erheen wil.. Treurige mensen, nul komma nul inlevingsvermogen
pi_138188246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sowieso de mensen die TS afkraken omdat ze erheen wil.. Treurige mensen, nul komma nul inlevingsvermogen
Vooral dit is een pareltje:

Gaan jullie serieus naar een begrafenis voor de overleden persoon? Die merkt er over het algemeen vrij weinig van volgens mij, de nabestaanden die merken nog genoeg.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:31:42 #8
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_138188251
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
Tis me wat.
Swarmahoer :')

Overigens heeft TS gelijk. Dat is ook de reden dat ik niet meer date.
#YOLO
pi_138188300
Ik begin me trouwens steeds meer te irriteren aan een zeker persoon die ook constant in dat topic reageert. Puur en alleen maar om gelijk te halen...

Maar dat geheel terzijde :)
pi_138188302
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:31 schreef maxburger het volgende:

[..]

Swarmahoer :')

Overigens heeft TS gelijk. Dat is ook de reden dat ik niet meer date.
Wou je ontkennen dat het me wat is soms?
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:34:34 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_138188318
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vooral dit is een pareltje:

Gaan jullie serieus naar een begrafenis voor de overleden persoon? Die merkt er over het algemeen vrij weinig van volgens mij, de nabestaanden die merken nog genoeg.
Inderdaad, daar deed ik letterlijk een facepalm...
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:35:26 #12
381482 Plamboom
Exotische Struik
pi_138188342
R&P :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:41:04 #13
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_138188494
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zal aan mij liggen, maar is het niet TS die het aan inlevingsvermogen ontbeert? Immers is hier sprake van de vader van haar ex, waarbij er blijkbaar tussen die ex-schoonfamilie en TS zodanige dingen zijn voorgevallen (blijkens de OP van TS heeft zij dingen gedaan die terecht haar te verwijten zijn) dat deze ex-schoonfamilie niks met TS te maken meer wil hebben.

1) TS heeft dingen gedaan, waarmee ze haar ex-schoonfamilie zeer veel pijn heeft gedaan.
2) TS kan haar respect ook later aan het graf nog geven aan haar ex-schoonvader.
3) Om tijdens de begrafenis toch te komen is extra grievend voor de ex-schoonfamilie die al door een hele moeilijke tijd gaat en door haar egoistische actie hierdoor extra pijn bezorgd. Hoe onmenselijk kun je zijn?
4) het is een ex-schoonvader. Wellicht was de afgelopen tijd het contact met de man toch al beperkt of niet aanwezig, dus waarom geforceerd op de begrafenis aanwezig willen zijn?

Deze TS heeft nog veel te leren!
pi_138188611
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:41 schreef SimplyAlex het volgende:

[..]

Het zal aan mij liggen, maar is het niet TS die het aan inlevingsvermogen ontbeert? Immers is hier sprake van de vader van haar ex, waarbij er blijkbaar tussen die ex-schoonfamilie en TS zodanige dingen zijn voorgevallen (blijkens de OP van TS heeft zij dingen gedaan die terecht haar te verwijten zijn) dat deze ex-schoonfamilie niks met TS te maken meer wil hebben.

1) TS heeft dingen gedaan, waarmee ze haar ex-schoonfamilie zeer veel pijn heeft gedaan.
2) TS kan haar respect ook later aan het graf nog geven aan haar ex-schoonvader.
3) Om tijdens de begrafenis toch te komen is extra grievend voor de ex-schoonfamilie die al door een hele moeilijke tijd gaat en door haar egoistische actie hierdoor extra pijn bezorgd. Hoe onmenselijk kun je zijn?
4) het is een ex-schoonvader. Wellicht was de afgelopen tijd het contact met de man toch al beperkt of niet aanwezig, dus waarom geforceerd op de begrafenis aanwezig willen zijn?

Dit zijn allemaal aannames. In werkelijkheid weet niemand hier hoe de vork echt in de steel zit. En juist omdat niemand dat weet, vind ik uitspraken van sommige in dat topic beneden alle peil.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:49:37 #15
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138188728
quote:

[..]

Ik kan dit standpunt zeker begrijpen, hoewel ik het niet deel. Wat wel duidelijk is, is dat dit een dilemma is en dus twee kanten heeft en dat TS daar juist mee zit, wat dus niet direct op egoisme duidt. Dan vind ik die reacties daar beneden alle peil; compleet op de man gespeeld, zonder oog voor de afwegingen van de TS.

Jij weet het in ieder geval een stuk beschaafder te verwoorden ook ^O^ Alleen wel een paar aannames.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:54:42 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_138188871
quote:

[..]

We weten niet wat, in welke mate het pijnlijk is voor haar ex-schoonfamilie. Maar als ex-schoonfamilie zou je je vijandelijke gevoelens opzij moeten gaan zetten bij een begrafenis of een bruiloft. Het is immers een rouwmoment/feestmoment, dan ga je niet lopen zeiken over een vijand. Je komt in dit geval een eerbetoon brengen aan de overledene. Je hoeft niet de beste vriendjes met iedereen te zijn. Als de overledene in kwestie goed contact had met haar, ook toen de relatie op klippen liep, dan zou de ex-schoonfamilie blij moeten zijn dat zij een eerbetoon komt brengen aan de overledene.

Of de contact beperkt was, dat weten jij en ik niet. Dat weet TS als het beste. Aangezien ze zegt heel graag erheen te willen gaan, kunnen we aannemen dat zij goed contact had met hem. Het is juist te waarderen dat de betreffende TS zelfs contact wil opnemen met de ex-schoonfamilie om even te laten weten dat zij er graag heen wil gaan.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:56:18 #17
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_138188913
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

We weten niet wat, in welke mate het pijnlijk is voor haar ex-schoonfamilie. Maar als ex-schoonfamilie zou je je vijandelijke gevoelens opzij moeten gaan zetten bij een begrafenis of een bruiloft. Het is immers een feestmoment, dan ga je niet lopen zeiken over een vijand. Je komt in dit geval een eerbetoon brengen aan de overledene. Je hoeft niet de beste vriendjes met iedereen te zijn. Als de overledene in kwestie goed contact had met haar, ook toen de relatie op klippen liep, dan zou de ex-schoonfamilie blij moeten zijn dat zij een eerbetoon komt brengen aan de overledene.

Of de contact beperkt was, dat weet jij en ik niet. Dat weet TS als het beste. Aangezien ze zegt heel graag erheen te willen gaan, kunnen we aannemen dat zij goed contact had met hem. Het is juist te waarderen dat de betreffende TS zelfs contact wil opnemen met de ex-schoonfamilie om even te laten weten dat zij er graag heen wil gaan.
Preices ^O^ Zo denk ik er ook over.
pi_138188956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:35 schreef Plamboom het volgende:
R&P :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:26:19 #19
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_138189813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

We weten niet wat, in welke mate het pijnlijk is voor haar ex-schoonfamilie. Maar als ex-schoonfamilie zou je je vijandelijke gevoelens opzij moeten gaan zetten bij een begrafenis of een bruiloft. Het is immers een rouwmoment/feestmoment, dan ga je niet lopen zeiken over een vijand. Je komt in dit geval een eerbetoon brengen aan de overledene. Je hoeft niet de beste vriendjes met iedereen te zijn. Als de overledene in kwestie goed contact had met haar, ook toen de relatie op klippen liep, dan zou de ex-schoonfamilie blij moeten zijn dat zij een eerbetoon komt brengen aan de overledene.

Of de contact beperkt was, dat weten jij en ik niet. Dat weet TS als het beste. Aangezien ze zegt heel graag erheen te willen gaan, kunnen we aannemen dat zij goed contact had met hem. Het is juist te waarderen dat de betreffende TS zelfs contact wil opnemen met de ex-schoonfamilie om even te laten weten dat zij er graag heen wil gaan.
Je gaat naar een begrafenis om de nabestaanden te ondersteunen en je medeleven te tonen. Om het lijk te bekijken en afscheid te nemen is meestal eerder gelegenheid. Als daar niet op de dagen voorafgaand gelegenheid voor wordt gegeven kan dat voorafgaand aan de plechtigheid (waarna je er dus ook voor kan kiezen weer weg te gaan) Nabestaanden zitten bij zo'n intiem moment als een crematie of begrafenis niet te wachten op vijanden
pi_138189956
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef the-eye het volgende:

[..]

Je gaat naar een begrafenis om de nabestaanden te ondersteunen en je medeleven te tonen. Om het lijk te bekijken en afscheid te nemen is meestal eerder gelegenheid. Als daar niet op de dagen voorafgaand gelegenheid voor wordt gegeven kan dat voorafgaand aan de plechtigheid
Zoals ik al eerder zei: TS geeft aan een goede band met de beste man te hebben gehad. De familie in kwestie moet dat gewoon respecteren.
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:31:37 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_138189980
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei: TS geeft aan een goede band met de beste man te hebben gehad. De familie in kwestie moet dat gewoon respecteren.
Heb je mijn reactie wel goed gelezen?
pi_138189990
Euh... dat soort reacties kun jullie misschien beter in het betreffende topic plaatsen?
  woensdag 26 maart 2014 @ 13:32:38 #23
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_138190021
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
Euh... dat soort reacties kun jullie misschien beter in het betreffende topic plaatsen?
Doe ééns niet zo zuur en haatdragend :)
pi_138190044
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 13:32 schreef the-eye het volgende:

[..]

Doe ééns niet zo zuur en haatdragend :)
Lijkt mij volledig on topic toch O-)
Maargoed, er loopt al een topic, post jullie mening daar lekker, dan mogen jullie hier verder zeiken over vrouwen in het algemeen.
  woensdag 26 maart 2014 @ 14:06:20 #25
420616 malalatete
Mal à la tête
pi_138191097
Vrouwen zijn zo zuur dat ik inmiddels 20 gaatjes heb van al dat gebef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')