quote:A tourist at a top African game lodge overlooking a waterhole, who spotted a visibly aroused elephant, complained that the sight of this rampant beast ruined his honeymoon by making him feel "inadequate".
Zoals die Nederlanders die naar Isla Margarita op vakantie gingen en klaagden dat het zo lang duurde. "Spanje is toch niet zo ver?"quote:
Ik kan je vertellen dat doen ik in het droge seizoen (oktober) in het Ranamofana regenwoud in Madagaskar was, het echt de hele dag enorm regende.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:22 schreef Gaoxing het volgende:
In Taman Negara, Maleisie: "Nou regent het alweer".
Joh, zouden ze het daarom regentijd in het regenwoud noemen?
Jij bent dan ook een vrouw. Mannen leven juist mee met de beste man...quote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Mannen leven juist mee met de beste man...
Nee hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een vrouw. Mannen leven juist mee met de beste man...
quote:An American lady tourist visiting the amphitheatre at Epheseus, Turkey, said: “If this had been built in America they would have put an elevator in.”
And airconditioning!quote:
And a minibar!quote:
2 weken geleden was ik in de natste plaats op aarde, Cherrapunji in Meghalya in India, en ik heb geen druppel regen gezien. Was ook een deceptie.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat doen ik in het droge seizoen (oktober) in het Ranamofana regenwoud in Madagaskar was, het echt de hele dag enorm regende.
Toen ik er afgelopen januari was (regencycloonseizoen) was het droog. Stralend blauwe lucht.
echt wel. 3 triljoen voor een busrit van 10 minuten!quote:Op woensdag 9 april 2014 17:39 schreef Individual het volgende:
En die triljoenen Dollars die ik in Zimbabwe heb verzameld blijken bijna niets waard te zijn..
Die triljoenen Dollars heb ik nog steeds idd.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Barbusse het volgende:
Hebben jullie allemaal wel jullie geld teruggekregen?
En de volgende dag is het 6 triljoen.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
echt wel. 3 triljoen voor een busrit van 10 minuten!
Laat dat nu net het idee zijn om met dat geld te doen. Nu nog minder lui worden en het echt doen.quote:
nee, het bleef altijd 3 triljoen, terwijl ik er was (na dollarization, al!). Maar, de stapels met triljoenen werden steeds dunner.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:45 schreef Individual het volgende:
[..]
En de volgende dag is het 6 triljoen.
Wisselgeld van een US$ bij een stadsbusje was 70 triljoen.
Ik was er ook na de dollarisation idd, maar het werd wel als wisselgeld gebruikt. Ik heb de 4e serie compleet. (was toch de 4e met de 100 trillion?)quote:Op woensdag 9 april 2014 17:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, het bleef altijd 3 triljoen, terwijl ik er was (na dollarization, al!). Maar, de stapels met triljoenen werden steeds dunner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |