Ik moet er niet aan denken btwquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En een penis van 30 centimeter zeker.
Saai als er geen mannen zijn, want niemand reageert hier op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:04 schreef Peunage het volgende:
Dat is bijna net zo groot als mijn pener.
Die gaat voorgoed in de ballenbakquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Nah... ik zie Cc niet nog een kind krijgen, zelfs niet per ongeluk.
Ik ging er op in en je kleintje is nog niet verlorenquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Saai als er geen mannen zijn, want niemand reageert hier op.
We zijn zwaar onder de indruk en durven niets meer te zeggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Saai als er geen mannen zijn, want niemand reageert hier op.
Dat had ik je niet gegeven. Best lang.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken btw, nee ik ben 1.79
Stom he? die cm maar zo sta ik in mijn paspoort. Ik wilde de extra toch wel hebben 1.80 is leuker en nu ben ik net een mannelijke fokkerquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik je niet gegeven. Best lang.
Weet je wat nog meer lang is?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik je niet gegeven. Best lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer lang is?En er lopen is nog tofferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Weten we ook waarom je altijd zo pinnig doetquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom he? die cm maar zo sta ik in mijn paspoort. Ik wilde de extra toch wel hebben 1.80 is leuker en nu ben ik net een mannelijke fokker
quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:12 schreef Peunage het volgende:
[..]
Weet je wat nog meer lang is?Iemand postte daar elders nog een afdaling van een dag of twee geleden. Spectaculair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit altijd te klooien met Streetview.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:16 schreef Peunage het volgende:
Je kunt nu met google streetview IN het gebouw kijken
Ik kan zo slecht naar dat soort filmpjes kijken en toch doe ik hetquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand postte daar elders nog een afdaling van een dag of twee geleden. Spectaculair.
Het is een vreemd soort fascinatie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan zo slecht naar dat soort filmpjes kijken en toch doe ik het
Ja juist met hoogte, dan snap ik die mensen niet die op een gebouw klimmen zonder dat ze daar wat te zoeken hebben.quote:
nee he, geen klein Cc'tjequote:Op woensdag 26 maart 2014 21:06 schreef Leandra het volgende:
[..]![]()
![]()
Nah... ik zie Cc niet nog een kind krijgen, zelfs niet per ongeluk.
Haha genoeg is genoegquote:
Ik heb er anderhalve aflevering van gezien, maar het kon me niet zo boeien. Beetje te slick voor mijn smaak. Misschien geef ik het later nog een kans.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:57 schreef Jian het volgende:
Tijd om aan Suits te beginnen (of had je dat al gedaan), ik heb voor vanavond in elk geval de laatste aflevering.![]()
Ik moest er zelf ook wel even inkomen in het begin, het is een beetje "anders", maar ik ben er echt van gaan houden, o.a. geweldige karakters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er anderhalve aflevering van gezien, maar het kon me niet zo boeien. Beetje te slick voor mijn smaak. Misschien geef ik het later nog een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |