Goeie morgenquote:
Word pokkeweer vandaag. Hoewel het niet écht onaardig trouwens, hier in Rotjeknor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
Goeie morgen[ afbeelding ]
Zon schijnt hier keihard in me gezicht woot![]()
Wat gaat deze dag ons brengen ?
Vandaag maar eens verder met mn project VW bijna zomer dus de hippie bus moet klaar staan om te cruisen!
Heb je al op ossenstaart gezocht?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:00 schreef Majoraan het volgende:
Vaak als Vanas aan het koken is, vliegen de eigen recepten om de de oren. Zit er hier toevallig zo'n keukenprinses? Ik heb 2 koeienstaarten in de pan, hoelang moeten die trekken voor een lekkere bouillon?
Ja heb ik op gezocht. Maar sommige mensen laten de bouillon 12 tot 30 uur trekken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je al op ossenstaart gezocht?
http://nieuwestap.nl/bouillon-van-ossenstaart/
Succes!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:09 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ja heb ik op gezocht. Maar sommige mensen laten de bouillon 12 tot 30 uur trekken.
In uitzending gemist keuringsdienst van waarde laat een chefkok het 4 uur trekken, maar die maakt er direct ossenstaartsoep van. Ik wil het invriezen om als basis voor groentesoep, stoofpotjes etc te gebruiken.
Edit: ok in jouw link 8 uur, dat leek mijzelf ook een redelijk plan. Thanx![]()
Ik hou van Volkwagen busjes (T3 Caravelle), altijd genoeg onderdelen op de sloop te vindenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Word pokkeweer vandaag. Hoewel het niet écht onaardig trouwens, hier in Rotjeknor.
Vanaf morgen breekt de lente weer door.![]()
Wat zijn de plannen dan, met Atomkraft Nein Danke?
quote:Hello, I am a banker with HSBC in Malta. I have an interesting business proposal for you that will be of immense benefit to both of us. Although this may be hard for you to believe, we stand to gain 7.2 million USD between us in a matter of days. Please grant me the benefit of doubt and hear me out. if interested Do contact me only at my private email address: privatepotss@gmail.com Best Regards.
Nice! deze heerschende versie kende ik helemaal nietquote:
We hebben dezelfde kennissen ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo binnenlopen!
Koop dat hele Utopia op!
[..]
En wat houdt "het Oosten" in?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik hou van Volkwagen busjes (T3 Caravelle), altijd genoeg onderdelen op de sloop te vinden
In het Oosten is het goed te doen iig
Met een busje cruisen is zeer kekkend, on the road woohoo
uiterscht heerschende versie btw
Mijn afwezigheid vandaag was te danken aan een dierentuinbezoek, maar verder is het behoorlijk tijdrovendquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:13 schreef Copycat het volgende:
Leandra en mootie zijn bevangen door het QuizUp-virus?
En yvonne?
Ik vind art, lifestyle, literature, movies, general knowledge en history het leukst. En daarbinnen heb je weer zoveel keuze.
Het is leuk, hè?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Leandra het volgende:
Mijn afwezigheid vandaag was te danken aan een dierentuinbezoek, maar verder is het behoorlijk tijdrovend
Ik denk gebakken luchtbelasting. Maar ik moet het blijkbaar delen met Jian.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef Leandra het volgende:
Oeh, wat voor belasting zou je daar over moeten betalen? IB of schenkbelasting?
Ik speelde in m'n pre-FOK! tijd vrij regelmatig triviant online (en bord) dus ik geniet er wel vanquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is leuk, hè?
Ik ben sowieso een sucker voor trivia. In quiz en podcastvorm.
Ga zo weer even een rondje QuizUppen.
Welke dierentuin was je geweest en welk dier vindt Soneal het leukst?
Gefeliciteerd. Dat is de opbrengst van alle spelfouten op fok! Lief dat ze willen delen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo binnenlopen!
Koop dat hele Utopia op!
[..]
Was daar niet iets geboren ? Kameeltje of zo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik speelde in m'n pre-FOK! tijd vrij regelmatig triviant online (en bord) dus ik geniet er wel van
Hij vindt de T-Rex het leukst
En de beren en de tijgers!
Dierenpark Amersfoort waren we.
Ja, dat zei N ook al.... maar we hebben deze keer de kamelen niet van dichtbij bekeken, we hebben een abonnement dus we slaan nogal eens een deel van het park over.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Was daar niet iets geboren ? Kameeltje of zo?
Bedankt voor de tip! Ik hou d'r vanquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is leuk, hè?
Ik ben sowieso een sucker voor trivia. In quiz en podcastvorm.
Ga zo weer even een rondje QuizUppen.
Welke dierentuin was je geweest en welk dier vindt Soneal het leukst?
Ik speelde tegen een Amerikaanse, in tegenstelling tot haar wist ik wel hoeveel Amerikaanse staten er zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb al gespeeld met moots. Zonder dat moots er was, maar ik had mooi alle vragen goed. Beat that!
Ben jij daar wie je hier bent? En Leandra, ben jij al bevriend met moots, daaro?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef Deisyy het volgende:
Ik speelde tegen een Amerikaanse, in tegenstelling tot haar wist ik wel hoeveel Amerikaanse staten er zijn
Nee, ik heb nog geen vrienden, maar m'n telefoon was ook leeg, dus die ligt al een tijdje op het dock.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben jij daar wie je hier bent? En Leandra, ben jij al bevriend met moots, daaro?
N. aan het fietsenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog geen vrienden, maar m'n telefoon was ook leeg, dus die ligt al een tijdje op het dock.
Nee, die zit beneden met Soneal, ik zit op bed wegens kapot van een dagje dierentuin.quote:
Ik bedoelde om de stroom op te wekkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, die zit beneden met Soneal, ik zit op bed wegens kapot van een dagje dierentuin.
Net als de meeste dagen rond deze tijd... ook zonder dierentuin is het wel einde verhaal voor mij rond etenstijd.
Oh LOLquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoelde om de stroom op te wekken
Dat is ook kut! 's Avonds ben je dus negen van de tien keer helemaal op?quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:23 schreef Leandra het volgende:
Nee, die zit beneden met Soneal, ik zit op bed wegens kapot van een dagje dierentuin.
Net als de meeste dagen rond deze tijd... ook zonder dierentuin is het wel einde verhaal voor mij rond etenstijd.
Ik ga helemaal terug naar de seventies. Gisteren Lovelace gezien, dus ben helemaal in de discostemming. Studio 54, compleet met wit paard, man in the moon en heel veel coke.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:46 schreef Leandra het volgende:
Ja, zo ongeveer wel.... zelfs al een paar keer op bed gegeten![]()
Oeh... doe je er jaren 80 en 90 hits bij?![]()
![]()
En toen ging de rits niet meer dichtquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga helemaal terug naar de seventies. Gisteren Lovelace gezien, dus ben helemaal in de discostemming. Studio 54, compleet met wit paard, man in the moon en heel veel coke.
Ga ik nu in mijn Halston-jurkje een dansje wagen met Truman Capote.
Goddankquote:
Neequote:Op woensdag 26 maart 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
Ik snap hem niet. Leg eens in detail uit.
Jaquote:
Laat staan in de jaren zeventig, toen woog ik gemiddeld 30 kilo of zo.quote:
Ja daarom zei ik ook jaren 80quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat staan in de jaren zeventig, toen woog ik gemiddeld 30 kilo of zo.
In mijn jeugdige arrogantie was ik er heilig van overtuigd dat ik altijd rond de 52 kilo zou blijven wegen ... En toen werd ik 40 en veranderde allesquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:43 schreef Leandra het volgende:
Ja daarom zei ik ook jaren 80
In de jaren 70 zat je op de lagere school, die jurkjes passen sowieso niet meer.
Trut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |