abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138181562
Dus, beste FOKkers.
Ik ben er achter gekomen dat onze weegschaal kapot is, inb4 "Had je er maar niet op moeten staan met je vette lijf"

Ik zat vanmiddag bij een kennis thuis, en die hebben een elektronische weegschaal staan, nou dacht ik dus "Ik heb mijzelf vanochtend gewogen, maar die weegschaal is oud en analoog dus dat zal wel niet goed zijn" en inderdaad, ik weeg mij op die digitale en ik zag tot mijn verbazing dat het 5 kilo scheelde!

Oftewel, ik ben niet 16! kilo kwijt maar 21! ondertussen.

Heerlijk trouwens om al dat gewicht kwijt te zijn en een foto van de progressie niet op FOK! neer te kunnen zetten en ook niet neer te mogen zetten van mezelf :D

Het is zeker niet zo dat ik nu al een athleet ben en een gespierde boy enzo ( :') ) Want ik ben pas op 70% ongeveer van wat ik kwijt wil (nog een kleine 12 kilo, en dan vind ik het tijd voor de sportschool)
Maar al mijn kleren zitten losser en hangen als het ware om me heen (Inplaats van dat het eerst een soort tent was aan de voorkant (Want buik)
Mijn broeken zakken nu af, inclusief mijn vorige maand gekochte joggingsbroeken :D

Lopen gaat heerlijk, zonder problemen zoals adem te kort bij het snelwandelen, en zonder pijn in mijn gewrichten na 2-3 kilometer, maar gewoon 5-10 kilometer op een dag kunnen lopen, dan even een half uur rusten en gewoon wéér diezelfde energie hebben om het wéér te lopen!

Bewegen gaat en stuk soepeler, geen last meer van problemen met bewegen, lopen, springen, fietsen, hardlopen, het gaat allemaal echt een heel stuk makkelijker en soepeler.

Gisternacht gewoon voor de "Gezelligheid" met 2 vrienden 6 kilometer gelopen, omdat het kan :)

Dus eigenlijk is deze klacht een redelijke anti-klacht.

Klacht: oude analoge weegschaal is kapot en geeft het verkeerde gewicht aan door een afwijking.
Anti-Klacht: ik ben meer gewicht kwijt dan ik dacht.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 02:38:26 ]
pi_138181594
Misschien zit die digitale weegschaal wel fout
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_138181597
Braddie, ik vind je een toffe gozer, maar het is echt niet nodig om hier een topic over aan te maken. Als je jouw progressie waar je uiteraard trots op bent wilt delen, doe dat dan in de daarvoor bestemde topics waar je tenminste leuke reacties krijgt en andere mensen kunt motiveren om hetzelfde te bereiken. Je weet zelf ook wel dat dit topic zal uitlopen in een Braddie Bash© waar niemand wat aan heeft.
If not now, then when.
pi_138181599
Snelwandelen :')
pi_138181605
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Braddie, ik vind je een toffe gozer, maar het is echt niet nodig om hier een topic over aan te maken. Als je jouw progressie waar je uiteraard trots op bent wilt delen, doe dat dan in de daarvoor bestemde topics waar je tenminste leuke reacties krijgt en andere mensen kunt motiveren om hetzelfde te bereiken. Je weet zelf ook wel dat dit topic zal uitlopen in een Braddie Bash© waar niemand wat aan heeft.
Braddie geniet van deze bash. Negatieve aandacht is immers ook aandacht.
pi_138181606
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
Misschien zit die digitale weegschaal wel fout
Dat is niet te hopen, dan klaag ik ze aan :D
(OT: Stonden er net niet 3 reacties? Die waren opeens weg)
pi_138181614
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Aeqvitas het volgende:
Ja, ik loop sinds een tijdje 3 - 4 x per week met een vriend van me lange afstanden, en dat gebeurd dan op een vrij hoog tempo (6 km per uur) Dat zit (voor mij) tegen hardloop tempo aan..
pi_138181617
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:39 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is niet te hopen, dan klaag ik ze aan :D
(OT: Stonden er net niet 3 reacties? Die waren opeens weg)
Waarom negeer je Yuri Boyka? Die geeft je goed advies.
pi_138181621
Komt er één even in het holst van de nacht KLB in gemarcheerd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138181622
quote:
Ja, ik vond het wel nodig om een topic hierover te openen, die bash maakt mij niet uit, want mensen mogen zeggen over mij wat ze willen, ik neem het met een korreltje zout, het is en blijft internet, je bent en blijft redelijk anoniem (De een meer als de ander)

De bestemde topics?.... Die kan ik overigens niet vinden, ja ... het dieetclub topic, maar daar houd het wel bij op, toch?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 02:43:42 ]
pi_138181628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik vond het wel nodig om een topic hierover te openen, die bash maakt mij niet uit, want mensen mogen zeggen over mij wat ze willen, ik neem het met een korreltje zout, het is en blijft internet, je bent en blijft redelijk anoniem (De een meer als de ander)
Waarom vind je het nodig om hier een topic over te openen dan?
If not now, then when.
pi_138181633
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_138181635
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef chroestjov het volgende:
Komt er één even in het holst van de nacht KLB in gemarcheerd.
Nee, ik ben komen hardlopen, vandaar dat ik zo`n kabaal maakte.
pi_138181637
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

De bestemde topics?.... Die kan ik overigens niet vinden, ja ... het dieetclub topic, maar daar houd het wel bij op, toch?
Jij bent niet bepaald anoniem :')
pi_138181646
Nou, je hebt wss slowchats en ook nog het fitness topic wat jou beter ligt denk ik. Kun jij je ook alvast voorbereiden op de toekomstige trainingen en je kennis wbt voeding/training vergroten. Ik vraag mij sws af waarom je per se wacht met naar de sportschool gaan totdat je nog eens een hoop gewicht kwijt bent. Gewoon zo snel mogelijk aan de gewichten gaan hangen maatje, heb je veel meer aan.
If not now, then when.
pi_138181647
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij bent niet bepaald anoniem :')
Jij kan niet bepaald lezen :')
Vandaar ook mijn ( De een wat meer dan de ander )

Aangezien ik inderdaad mijn YouTube account hier heb staan waar iedereen mijn hoofd op kan zien en dergelijk.
pi_138181656
In ieder geval goed bezig Bradman. Keep it up! Over een jaar en daarna meerdere jaren zul je blij zijn dat je ooit besloten hebt om aan je uiterlijk en gezondheid te werken.
If not now, then when.
pi_138181657
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nou, je hebt wss slowchats en ook nog het fitness topic wat jou beter ligt denk ik. Kun jij je ook alvast voorbereiden op de toekomstige trainingen en je kennis wbt voeding/trainen vergroten. Ik vraag mij sws af waarom je per se wacht met naar de sportschool gaan totdat je nog eens een hoop gewicht kwijt bent. Gewoon zo snel mogelijk aan de gewichten gaan hangen maatje, heb je veel meer aan.
Mja....
Dat ik er mee wacht is een bewuste keuze.
Ik kan nu wel naar de sportschool toe, maar dat heeft voor mij nog niet hel veel nut.
Ik wil pas als ik mijn streefgewicht heb bereikt echt naar de sportschool gaan om spiermassa op te bouwen, en om ook daadwerkelijk goed buikspier oefeningen te gaan doen en om ook echt arm spieren te gaan trainen en dergelijk, dat kan ik nu wel gaan doen, maar ik focus mij nu eerst op gewicht afname en op het buikvet kwijt raken, daarna wil ik me gaan focussen op het "bouwen" van mijn lichaam als het ware, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_138181658
JA ER stond nog EEN FIPO VAN MIJ MAAR HATDRS GAAN HATEN EN HALEN DIE WEG
pi_138181660
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In ieder geval goed bezig Bradman. Keep it up! Over een jaar en daarna meerdere jaren zul je blij zijn dat je ooit besloten hebt om aan je uiterlijk en gezondheid te werken.
Oh, dat ben ik nu al man, echt heel erg zelfs.
Je wilt niet weten hoe fijn het is om van, 2 kilometer lopen en overal pijn en buiten adem, naar, 10 kilometer lopen zonder pijn en geen adem te kort, te gaan :)
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:50:34 #21
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_138181662
quote:
Hij ziet klaagbakers als zijn vrienden. :')

Tevens, wat een wijventopic weer. :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:51:48 #22
406136 Le_Professeur
pi_138181663
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe fijn het is om van, 2 kilometer lopen en overal pijn en buiten adem, naar, 10 kilometer lopen zonder pijn en geen adem te kort, te gaan :)
Wandelen? Fuckin saai man. Ga dan hardlopen of mountainbiken. :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:53:08 #23
406136 Le_Professeur
pi_138181666
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja....
Ik kan nu wel naar de sportschool toe, maar dat heeft voor mij nog niet hel veel nut.
Ik wil pas als ik mijn streefgewicht heb bereikt echt naar de sportschool gaan om spiermassa op te bouwen, en om ook daadwerkelijk goed buikspier oefeningen te gaan doen en om ook echt arm spieren te gaan trainen en dergelijk, dat kan ik nu wel gaan doen, maar ik focus mij nu eerst op gewicht afname en op het buikvet kwijt raken, daarna wil ik me gaan focussen op het "bouwen" van mijn lichaam als het ware, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het gaat vlugger als je het tegelijk doet.
pi_138181671
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:51 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ik wil gewoon eerst lekker die laatste paar kilo`s kwijt voor mijn streefgewicht (En dus mijn buikvet) en dan duik ik de sportschool in voor conditie en spiermassa, en dan zie ik wel verder, fietsen doe ik sowieso dagelijks minimaal een kilometer of 10. Alleen niet mountainbiken, want dat kan ik niet :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 02:55:14 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 02:57:00 #25
406136 Le_Professeur
pi_138181677
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik wil gewoon eerst lekker die laatste paar kilo`s kwijt voor mijn streefgewicht (En dus mijn buikvet) en dan duik ik de sportschool in voor conditie en spiermassa, en dan zie ik wel verder, fietsen doe ik sowieso dagelijks minimaal een kilometer of 10. Alleen niet mountainbiken, want dat kan ik niet :')
Hoezo niet? Bovendien komt juist het weer er aan om buiten te sporte.
pi_138181689
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:57 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hoezo niet? Bovendien komt juist het weer er aan om buiten te sporten.
Klopt, en dat is ook heel fijn! Maar ik ga niet mountainbiken, dat kan ik dan weer niet :') Lange stukken fietsen is geen probleem, en wat je zegt het begint weer erg lekker weer te worden dus dat is een goede kans, en er is in het gooi een hoop moois qua omgeving.

Fietsen ga ik ook wel doen, en lange stukken wandelen, alleen hardlopen en mountainbiken niet.
Wat ik al zei, buikvet en gewicht kwijt is mijn eerste prioriteit, daarna wil ik mijn lichaam gaan "bijschaven" en echt zorgen dat ik er gewoon goed uit kom te zien als ik van de zomer op het strand loop of dergelijk.
pi_138181699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:49 schreef Braddie het volgende:

[..]

Mja....
Kijk dit is een beetje het probleem dus; mensen zien krachttraining enkel als een tool om spiermassa op te bouwen. Het heeft voor jou wel nut. Tijdens een gemiddelde krachttraining sessie verbrand je 500 calorieën. Dat is gelijk aan een uur fietsen, en het eerste is imo leuker. Daarnaast het feit dat je door krachttraining de spiermassa die je nu al hebt behoud, het ontzettend goed is voor je lichaam/botten/spieren etc. etc. en ook nog eens heel goed voor je geestelijke gesteldheid. Gezien jij een beginner bent zul je ondanks dat je afvalt ook al spiermassa aanzetten. Win win.

Wacht er niet mee.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Super nice idd. Ik bedoelde het meer dat je ook moet door blijven gaan en niet terugvalt in je oude gewoontes zodat je er long-term plezier aan hebt.
If not now, then when.
pi_138181794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 03:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Kijk dit is een beetje het probleem dus; mensen zien krachttraining enkel als een tool om spiermassa op te bouwen. Het heeft voor jou wel nut. Tijdens een gemiddelde krachttraining sessie verbrand je 500 calorieën. Dat is gelijk aan een uur fietsen, en het eerste is imo leuker. Daarnaast het feit dat je door krachttraining de spiermassa die je nu al hebt behoud, het ontzettend goed is voor je lichaam/botten/spieren etc. etc. en ook nog eens heel goed voor je geestelijke gesteldheid. Gezien jij een beginner bent zul je ondanks dat je afvalt ook al spiermassa aanzetten. Win win.

Wacht er niet mee.

[..]

Super nice idd. Ik bedoelde het meer dat je ook moet door blijven gaan en niet terugvalt in je oude gewoontes zodat je er long-term plezier aan hebt.
Stronglifts 5x5 is goed. En Squats/Deadlifts zijn echt wel goede cardio (interval!)
  woensdag 26 maart 2014 @ 03:43:08 #29
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_138181865
6 km/h, snelwandelen :') !

Dat is gewoon normaal doorlopen. Chubby.
Tics van je petten.
  woensdag 26 maart 2014 @ 04:41:19 #30
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_138181992
Als je begonnen bent met wegen op die oude weegschaal ben je nu dus niet inééns 5kg meer kwijt
  woensdag 26 maart 2014 @ 06:14:45 #31
413547 Die_Bratpfanne
Duitse Braadslee
pi_138182167
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 04:41 schreef the-eye het volgende:
Als je begonnen bent met wegen op die oude weegschaal ben je nu dus niet inééns 5kg meer kwijt
Dat dus einstein. En jij blijft altijd dik van binnen.
pi_138182212
Had je er maar niet op moeten staan met je vette lijf :')
pi_138182346
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:51 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

nee hoor, hardlopen is niet saai.... :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138182354
Als je vanaf het begin met jouw oude weegschaal hebt gewogen, en die gaf 230 kilo aan ipv 225, ben je nu niet nog 5 kilo kwijt, hoor.
pi_138182414
Heb je de eerste keer ook op die andere gestaan dan? Anders kun je het dus helemaal niet zo zeggen, de kans is immers groot dat die afwijking altijd al 5kg was.
Verder uiteraard wel goed bezig
pi_138182433
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:21 schreef gelestipjes het volgende:
Heb je de eerste keer ook op die andere gestaan dan? Anders kun je het dus helemaal niet zo zeggen, de kans is immers groot dat die afwijking altijd al 5kg was.
Dit dus.
pi_138182440
Weeg je je aldoor met die weegschaal? Anders kun je aannemen dat die afwijking standaard is en je dus aldoor 5 kg teveel woog.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_138182555
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138182601
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Inderdaad, hardlopen is niet saai.
pi_138182755
Ts is dik
pi_138182789
Die andere weegschaal gaf toch ook 5kg meer aan toen je nog zwaarder woog? Die 16 kg is dis toch gewoon in verhouding ?
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_138182798
Veel woorden om iets simpels te zeggen.

TS moet bij de PvdA gaan.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_138182861
quote:
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_138182954
quote:
14s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:55 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Inderdaad, hardlopen is niet saai.
Waar zit hem dat in? Het is dezelfde activiteit of ga je met zo'n duizelingwekkende snelheid dat je het idee hebt dat je vliegt?
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_138182999
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:18 schreef eend112 het volgende:
Die andere weegschaal gaf toch ook 5kg meer aan toen je nog zwaarder woog? Die 16 kg is dis toch gewoon in verhouding ?
Nee eend, zo werkt afvallogica niet.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_138183057
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:33 schreef Braddie het volgende:
Dus eigenlijk is deze klacht een redelijke anti-klacht.

Klacht: oude analoge weegschaal is kapot en geeft het verkeerde gewicht aan door een afwijking.
Anti-Klacht: ik ben meer gewicht kwijt dan ik dacht.
Er is geen klacht. :')

Slotje.
pi_138183118
Waarom vinden een aantal mensen hier wandelen saai?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 08:54:27 ]
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:09:03 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_138183343
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:54 schreef zarGon het volgende:
Omdat ze geen oog hebben voor de schoonheid die ze onderweg mogen aanschouwen en niet om kunnen gaan met de rust die er dan in hun hoofd optreedt. Met oordopjes in en op de maat van zenuwachtige stampmuziek voortrazen ligt meer in hun lijn
pi_138183530
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 02:33 schreef Braddie het volgende:

Heerlijk trouwens om al dat gewicht kwijt te zijn en een foto van de progressie niet op FOK! neer te kunnen zetten en ook niet neer te mogen zetten van mezelf :D

En dan toch wekelijks dit soort aandachtshoertopics maken. :')
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:36:17 #50
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_138183814
quote:
:') _O-

Nu wachten op topic van braddie dat ie weer aangekomen is.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_138184482
Jij wilt je wel echt voor FOK! bewijzen he? Nouja, je staat toch al bekend als de grootse nerd ooit, dus wens je succes verder!
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_138184915
Wat ik me afvraag: heb je je begin gewicht ook gewogen op de oude analoge weegschaal? Want als ie daarop ook 5 kg op afweek dan is het verschil in gewicht nog steeds 16 kg natuurlijk.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:16:06 #53
404847 Zeetakje
wat niet rekt dat scheurt wel
pi_138186195
Goed bezig Bradley. Ik begrijp niet wat de klacht is maar vooruit.
pi_138186852
Mooi dat je even klacht moest verzinnen om te vertellen hoe goed het met je gaat. Houd dit vol Bradda.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:06:33 #55
406136 Le_Professeur
pi_138187554
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 07:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee man, ooit gehoord van interval? Je hoort moe te worden en zo nu en dan kapot te gaan.
pi_138187604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nee man, ooit gehoord van interval? Je hoort moe te worden en zo nu en dan kapot te gaan.
Moe worden staat voor mij niet gelijk aan niet saai zijn.

Maar wellicht zie jij dat anders.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:10:14 #57
406136 Le_Professeur
pi_138187674
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Waar zit hem dat in? Het is dezelfde activiteit of ga je met zo'n duizelingwekkende snelheid dat je het idee hebt dat je vliegt?
Probeer het eens zou ik zeggen. Gewoon eigen drugs door de endorfine als jij een beetje serieus bent. Ooit gehoord van Runner's High? Dan heb je inderdaad het gevoel dat je zweeft, het lopen je geen enkele moeite kost.

Op laag tempo een beetje joggen is inderdaad geen klote aan, al kan jij je door de inspanning enorm lekker voelen, maar door jezelf te pushen kan het ontzettend tof zijn.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:10:52 #58
406136 Le_Professeur
pi_138187692
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Moe worden staat voor mij niet gelijk aan niet saai zijn.

Maar wellicht zie jij dat anders.
Het zit hem in de uitdaging.
pi_138187770
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Probeer het eens zou ik zeggen. Gewoon eigen drugs door de endorfine als jij een beetje serieus bent. Ooit gehoord van Runner's High? Dan heb je inderdaad het gevoel dat je zweeft, het lopen je geen enkele moeite kost.

Ik ken het. Maar hardlopen is niet aan mij besteed. Dat vind ik echt te saai. Dan ga ik liever een eind skaten, bereik ik dezelfde runners high, ik bestrijk een groter gebied waardoor ik meer zie en het ziet er toch wat hipper uit. Ik heb zo mijn eigen routes door de stad. En op dit stukje:
https://www.google.nl/map(...)oh-cWO-HU5IloPYg!2e0

Rijdt het vol met skaters, leuke dames op de skates etc.
pi_138187798
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Het zit hem in de uitdaging.
Begrijpelijk. Dat kun je persoonlijk zo ervaren. Ik voel me niet uitgedaagd. Ik vind het niet leuk, ik wil wat anders doen.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:15:06 #61
406136 Le_Professeur
pi_138187802
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:54 schreef zarGon het volgende:
Omdat de omgeving ontzettend traag veranderd. Je komt amper vooruit. Ja, je staat meer stil bij de omgeving op dat moment, maar de afstand/tijd verhouding is te laag.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:17:35 #62
406136 Le_Professeur
pi_138187881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik ken het. Maar hardlopen is niet aan mij besteed. Dat vind ik echt te saai. Dan ga ik liever een eind skaten, bereik ik dezelfde runners high, ik bestrijk een groter gebied waardoor ik meer zie en het ziet er toch wat hipper uit. Ik heb zo mijn eigen routes door de stad. En op dit stukje:

Hardlopers zien er evengoed hip uit, bovendien kan je op plaatsen komen waar je niet met skates en dergelijke kan komen. Skaten gaat sneller ja, maar dan kies ik al gauw voor de mountainbike.
En tja, als je hardloopt kom je dames in overvloed tegen in de warme maanden.

Maar goed, skaten is een prima sport om jezelf goed uit te dagen en toch te kunnen genieten van de omgeving. Toch ben je beperkt tot goed asfalt en kan je derhalve niet geheel één worden met de natuur.
pi_138187889
Ik ben heel benieuwd of gelepino dit Braddie topic in zijn pohi gaat verzilveren.
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:20:52 #64
406136 Le_Professeur
pi_138187961
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat ik wel de grootste bagger vind aan hardlopen, is het feit dat het zo ontzettend blessuregevoelig is. Shin splints bij het leven, tenzij jij een vederlichte ecto bent.
pi_138187986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Hardlopers zien er evengoed hip uit, bovendien kan je op plaatsen komen waar je niet met skates en dergelijke kan komen. Skaten gaat sneller ja, maar dan kies ik al gauw voor de mountainbike.
En tja, als je hardloopt kom je dames in overvloed tegen in de warme maanden.

Maar goed, skaten is een prima sport om jezelf goed uit te dagen en toch te kunnen genieten van de omgeving. Toch ben je beperkt tot goed asfalt en kan je derhalve niet geheel één worden met de natuur.
Dat klopt, ik kan niet op een bospaadje skaten of als er veel zand ligt . (al liggen hier in het bos ook geasfalteerde fietspaden) .

Maar goed asfalt is hier geen probleem. Er liggen door echt heel de stad van noord tot zuid en van oost naar west prachtige fietspaden die strak en glad geasfalteerd zijn. Nu weet ik wel uit ervaring dat het in andere steden heel anders kan zijn. Opstekende tegels en zo.

Een mountainbike heb ik niet, dus is geen optie.
pi_138188037
quote:

[..]

Braddie geniet van deze bash. Negatieve aandacht is immers ook aandacht.
Hij is dus de Geert Wilders van KLB?
  woensdag 26 maart 2014 @ 12:24:48 #67
406136 Le_Professeur
pi_138188055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat klopt, ik kan niet op een bospaadje skaten of als er veel zand ligt . (al liggen hier in het bos ook geasfalteerde fietspaden) .

Maar goed asfalt is hier geen probleem. Er liggen door echt heel de stad van noord tot zuid en van oost naar west prachtige fietspaden die strak en glad geasfalteerd zijn. Nu weet ik wel uit ervaring dat het in andere steden heel anders kan zijn. Opstekende tegels en zo.

Een mountainbike heb ik niet, dus is geen optie.
Dat is een grote plus ja. Wielrennen lijkt me om de snelheid ook wel wat, maar dan puur om lekker te sprinten en af te zien. Het voorkomen van een wielrenner, inclusief dat veelte strakke pakje, houden mij echter tegen.
pi_138222514
quote:
10s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben heel benieuwd of gelepino dit Braddie topic in zijn pohi gaat verzilveren.
Ik heb hem hier nog niet gezien.
pi_138222531
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:24 schreef GhpH het volgende:

[..]

Hij is dus de Geert Wilders van KLB?
Dat zou kunnen.
"Willen we meer of minder Braddie? "
pi_138222545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.
MEER!

pi_138223188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 12:24 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is een grote plus ja. Wielrennen lijkt me om de snelheid ook wel wat, maar dan puur om lekker te sprinten en af te zien. Het voorkomen van een wielrenner, inclusief dat veelte strakke pakje, houden mij echter tegen.
Mij hetzelfde. Ik heb ook niet de bouw van een wielrenner. Dan zij meestal tenger gebouwde personen.
  donderdag 27 maart 2014 @ 13:04:18 #72
406136 Le_Professeur
pi_138223643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Mij hetzelfde. Ik heb ook niet de bouw van een wielrenner. Dan zij meestal tenger gebouwde personen.
Daar ben ik op zich blij mee, moet er niet aan denken om zo'n tenger ventje met geringe spierbouw te zijn. Sprinten is dan meer mijn ding.
pi_138225231
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 12:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.
100 kilo Braddie is meer dan genoeg.
  donderdag 27 maart 2014 @ 14:04:33 #74
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_138225369
Onterechte klacht
En altijd het laatste woord.
pi_138225567
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 13:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

100 kilo Braddie is meer dan genoeg.
Dat vind ik te veel ;) _O_
pi_138225667
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat vind ik te veel ;) _O_
Van waar de ;) _O_ ?
pi_138225738
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Van waar de ;) _O_ ?
Omdat ik geen 100 kilo meer weg, dus vandaar de ;) _O_
pi_138227685
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 14:18 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik geen 100 kilo meer weg, dus vandaar de ;) _O_
Op welke weegschaal?
pi_138233142
Op de digitale :)
pi_138233471
Tja, je kunt wel mans doen, maar je bent nog steeds een dikkerdje.
pi_138234103
Braddie is over een jaar een beest en lacht hij alle haters uit.
pi_138234217
SS + GOMAD
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Forum Admin donderdag 27 maart 2014 @ 18:52:40 #83
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_138234480
Ik wil je niet teleurstellen maar als je die 16 kg op je oude weegschaal kwijt bent geraakt dan zal dat wel kloppen. Op die digitale had je in het begin 5 kg minder gewogen.

maar keep up the good work
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_142624824
Jeetje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')