Nee, mag ik niet van mijn vriendin.quote:
Aaah okeee.. Aan de ketting.quote:
Nou, in de sociėteit van mijn studentenvereniging was het nooit zo lastig. Verder gewone kroegen in Nijmegen/Utrecht, als je de juiste kroegen (en tijden) weet te vinden. Why? Wanhopig op zoek?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef therealmaster het volgende:
[..]
Aaah okeee.. Aan de ketting.
Maar welk kroeg moet aan denken , regio? Of wel in elk stad mogelijk
Okee ... Nee vroeg me alleen af en lees graag ervaringen van mede fokkersquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Nou, in de sociėteit van mijn studentenvereniging was het nooit zo lastig. Verder gewone kroegen in Nijmegen/Utrecht, als je de juiste kroegen (en tijden) weet te vinden. Why? Wanhopig op zoek?
Wat heb je er aan als mensen hier zeggen dat het goed is of niet? Het zijn toch onbekenden waar je niks mee gemeenschappelijk hebt behalve dat je in je vrije tijd wel eens op dezelfde website zit?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:52 schreef therealmaster het volgende:
[..]
Okee ... Nee vroeg me alleen af en lees graag ervaringen van mede fokkers
Die bij de slager zijn lekkerderquote:
100 gramquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:28 schreef awiebo het volgende:
klinkt onnozel..maar waar staat ONS nu weer voor?
One night stand.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:28 schreef awiebo het volgende:
klinkt onnozel..maar waar staat ONS nu weer voor?
Natuurlijkquote:
ooh dus online lukt dat ook , via welke site dan is dat je gelukt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Uitgaansleven, Internet
Onlangs nog een milf via internet gehad(no joke)
Kopkaasquote:
QFT!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:08 schreef fathank het volgende:
Maar in elke kroeg kun je scoren, mits je niet sociaal gehandicapt bent en je standaard niet bovenmatig hoog ligt.
Ik ben gewoon benieuwd he, maar wat is er zo interessant aan hoe een totale vreemde een eventuele one night stand heeft ervaren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:34 schreef therealmaster het volgende:
[..]
da's mooi , maar nu on topic.
wel eens een ONS gehad? ervaring
Kan ie fappen op de geile verhalen natuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd he, maar wat is er zo interessant aan hoe een totale vreemde een eventuele one night stand heeft ervaren?
9 van de 10 keren zal er een ONS onstaan als 't griet driekwart of stomdronken isquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:25 schreef trolley het volgende:
Kan ie fappen op de geile verhalen natuurlijk
Badooquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:37 schreef therealmaster het volgende:
[..]
ooh dus online lukt dat ook , via welke site dan is dat je gelukt?
quote:
Whut? Keb daar wel eens voor de lol op gezeten, maar ehh, een beetje gesprek voeren gaat al niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |