Als je het goed doet is het niet zo`n probleem; je zou het ook kunnen laten doen door een erkende monteur.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:04 schreef Catch22- het volgende:
Aop verleggen moet je nooit doen. Zet dan gewoon boven een router neer
Als de vorige bewoners ook Ziggo hadden en niet al te lang geleden zijn vertrokken kun je ook even proberen zonder kaart, je hebt zelfs nog geen CI+module nodig. Er zit dan nog signaal op de kabel en NL1 en nog een paar andere zijn vrije digitale kanalen, dus kijken zonder kaart. Kun je meteen zien of signaal goed is.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:13 schreef SiGNe het volgende:
CI+ kaart moet wel geregistreerd worden maar dat kan je evt ook bij een vriend/kennis in hetzelfde zendergebied doen.
NED1 deed het, die stond aan toen ik vanavond ging kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:18 schreef multiplex het volgende:
Er zit dan nog signaal op de kabel en NL1
Nee, ben helemaal nieuw in Limboland, zit hier voor een project van 12 maanden (kom uit Amsterdam).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:58 schreef Catch22- het volgende:
Heb je geen kennissen met een decoder die je kan lenen?
geen idee of ze je er 1 willen lenen..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef static het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik erin, ga eerst even langs een Ziggo winkel langs denk ik, misschien kan ik zo'n kaartje even lenen om te proberen - of denk ik nu te simpel?
Signaal zal heus wel goed zijn en dus gewoon werken, maar als de aansluiting op naam staat van dat restaurant beneden (want je spreekt over 'aftapping') dan krijg jij van Ziggo geen activatie voor je smartcard. Daarvoor moet je namelijk zelf een abonnement hebben met bijbehorend klantnummer. Het kan zijn dat je ook geen abonnement kunt nemen - zelfs al wil je er netjes voor betalen - omdat Ziggo in de administratie ziet dat er op dat adres al een abonnement is. Daar al eens over nagedacht?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:56 schreef static het volgende:
Volgende week dinsdag ga ik erin, ga eerst even langs een Ziggo winkel langs denk ik, misschien kan ik zo'n kaartje even lenen om te proberen - of denk ik nu te simpel?
Ken je niemand met Ziggo? Kaartje is overal te gebruiken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:01 schreef static het volgende:
[..]
Nee, ben helemaal nieuw in Limboland, zit hier voor een project van 12 maanden (kom uit Amsterdam).
Ik huur het van de eigenaar van het (hele) pand - de aansluiting staat op zijn naam - heb het gisteren doorgesproken, hij heeft er geen moeite mee, maar weet niet of het technisch mogelijk is - vandaar dit topic.quote:Op woensdag 26 maart 2014 00:34 schreef Riparius het volgende:
Het kan zijn dat je ook geen abonnement kunt nemen - zelfs al wil je er netjes voor betalen - omdat Ziggo in de administratie ziet dat er op dat adres al een abonnement is. Daar al eens over nagedacht?
Is wel een hoop gedoe allemaal hoor. Ik het niet handiger om gewoon een wiet verslaving op te bouwen. Dan kun je jaren vooruit met een paar seizoenen Simpsons op DVD.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik huur het van de eigenaar van het (hele) pand - de aansluiting staat op zijn naam - heb het gisteren doorgesproken, hij heeft er geen moeite mee, maar weet niet of het technisch mogelijk is - vandaar dit topic.
goedkope versterkers leveren vaak meer ELLENDE dan ze goed doen..quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:19 schreef Renesite het volgende:
Wat bij mij moest is wel een versterkertje van een paar tientjes er tussen doen. Goedkoop op de kop te tikken bij de Praxis.
Het kan gewoon, maar dan moet de houder van het abonnement (de eigenaar van het pand dus) een extra Ziggo smartcard activeren en deze aan jou ter beschikking stellen. Dat kan echter alleen als er op dit moment niet meer dan twee smartcards op zijn account zijn geregistreerd. Eventueel is het mogelijk ook nog een vierde en een vijfde smartcart te registreren (activeren) op hetzelfde account, maar dat kan alleen via de klantenservice, en dan moet je een plausibel verhaal hebben waarom je zoveel smartcards nodig hebt. Je krijgt echter altijd op alle kaarten gekoppeld aan eenzelfde account dezelfde zenderpakketten. De eventuele betaling (c.q. deling van de abonnementskosten) is een zaak die jullie uiteraard onderling moeten regelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:49 schreef static het volgende:
[..]
Ik huur het van de eigenaar van het (hele) pand - de aansluiting staat op zijn naam - heb het gisteren doorgesproken, hij heeft er geen moeite mee, maar weet niet of het technisch mogelijk is - vandaar dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |