abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6246244
Dit is dus de nieuwe single van J.Lo, ook van een nieuw album denk ik. Het is nu wel duidelijk dat ze meer voor de rap/r&b kant gaat dan voor latin muziek, er zit ook weer een rapper in.. Ik vind het een beetje eentonig nummer, saai refrein, en steeds een irriterend fluitje erdoorheen..
wat vinden jullie ervan?
pi_6246260
idd , zij kan behoorlijk irri zijn
www.usrforce.com || [USRF] Looking for skilled players || TFC || CS || BF1942
pi_6246346
Ze moet eens ophouden met die onzin.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 15:11:29 #4
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_6246432
Als het clipje maar lekker is toch?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_6246443
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:11 schreef BDisOKE het volgende:
Met een vrouw wier neus groter is dan haar borstweefsel?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 15:14:31 #6
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_6246453
't begon geinig, maar al die hiphop/neger bende hoeft van mij neit hoor, al die saaie troep die op elkaar lijkt.
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
pi_6246656
Beetje saai, laat haar maar weer eens gewoon een leuk popliedje als Ain't it funny (orginele versie zonder Ja Rule), Let's get loud of Waiting for tonight maken.
pi_6246847
Play was mijn inziens het enige van haar songs wat de moeite waard was
www.usrforce.com || [USRF] Looking for skilled players || TFC || CS || BF1942
pi_6725116
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:57 schreef Opti het volgende:
Play was mijn inziens het enige van haar songs wat de moeite waard was
Dat was juist het meest vreselijke J.Lo nummer ooit

Jenny from the Block vind ik

Een paar fototjes van d'r clip:

(uit de Break Out! gescand)

pi_6725128
Is die man in de clip nou wel of niet Ben Affleck?
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6725154
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:26 schreef SmashBro het volgende:
Is die man in de clip nou wel of niet Ben Affleck?
Het is Ben Affleck.

Wat een hypocriet nummer is het trouwens; een van de grootste diva's van dit moment die zingt dat ze nog steeds "Jenny from the block is". Of zal ik het sarcasme van dit nummer niet snappen?

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_6725201
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:27 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Het is Ben Affleck.

Ah, dus toch goed herkend.
quote:
Wat een hypocriet nummer is het trouwens; een van de grootste diva's van dit moment die zingt dat ze nog steeds "Jenny from the block is". Of zal ik het sarcasme van dit nummer niet snappen?
De tekst is idd wat apart, doet me aan de teksten van Eminem denken. Die heeft alles ook zo graag open en bloot.

Stukje uit Jenny from the Block:

From "In Livin Color" to movie scripts
To "On The 6" to "J.Lo" to this
Headline clips
I stay grounded as the amounts roll in
I'm real I thought I told ya
(I'm real) I'm really real on Oprah
(I'm real) That's just me
Nothing phony, don't hate on me
What you get is what you see

Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)
Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)

I'm down to earth like this
Rockin this business
I've grown up so much
I'm in control and loving it
Rumors got me laughin kid
Love my life and my public
Put God first and can't forget to stay real
To me it's like breathing, yeah

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-11-2002 16:42]

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6726128
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!

In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.

Maak 'ns wat zelf!

pi_6726284
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:35 schreef dunniecash het volgende:
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!

In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.

Maak 'ns wat zelf!

Ze had geloof ik ook nog wat samples gejat, die mariah carey van plan was te gebruiken. Hierdoor moest MC haar liedjes veranderen voor gebruik.
Maar ik denk dat JLO niks doet, maar Tommy Mottola en de rest van Sony die al haar zaakjes regelt. Het enige wat JLO doet is de liedjes zingen en een beetje rondhuppelen!
pi_6726382
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:44 schreef xman het volgende:
Maar ik denk dat JLO niks doet, maar Tommy Mottola en de rest van Sony die al haar zaakjes regelt. Het enige wat JLO doet is de liedjes zingen en een beetje rondhuppelen!
Punt is dat vette hiphopnummers niet verjenniferlopest moeten worden .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_6726426
quote:
Wat een TRUT is zij zeg.

Maak 'ns wat zelf!

Ja, heel erg irritant. Ik deed laatst de radio: "He, relaxed, Beatnuts" maar dan hoor je jennifer lopez er doorheen...
pi_6726714
quote:

[..]

Het is Ben Affleck.

Het is in wezen gewoon een remake van "I'm real" voor de mensen die nog steeds niet begrepen hebben dat J.Lo eigenlijk een heel lief, normaal meisje is wat alleen maar de raarste diva-eisen (kleedkamer etc.) loopt te stellen om bij het wereldje te horen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_6727467
Ik vond J.Lo vroeger veel leuker muziek maken.. Ze moet maar eens haar Gangsta-Hiphop-vrienden dumpen...
  zondag 10 november 2002 @ 19:19:28 #19
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6727514
Om nog maar te zwijgen over 'BDP - The South Bronx' die ook nog even flink wordt verziekt. Scot La Rock zou zich omdraaien in z'n graf als hij dit zou kunnen horen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6728080
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

[afbeelding]

Moet ze scheiten ofzo?
  zondag 10 november 2002 @ 20:03:45 #21
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_6728243
shit man wat een ongelovelijk k*nk*rlied

EDIT: beetje aangepast

Laatste kans.....
pi_6728985
quote:
Op zondag 10 november 2002 17:50 schreef keeper het volgende:

[..]
verjenniferlopest

Ik stel voor dat we dit woord, evenals geprullenbakkeerd - uitgevonden door demissionair minister Remkes -, aan de van Dale moeten toevoegen.
Is it washable?
pi_6729045
quote:
Op zondag 10 november 2002 20:42 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik stel voor dat we dit woord, evenals geprullenbakkeerd - uitgevonden door demissionair minister Remkes -, aan de van Dale moeten toevoegen.
Mijn fiat heb je.
pi_6729721
Mijn fiat ook.
.

Verder, ik vond "verprukkebakkaliseerd" ofzo, dat die andere gast er van maakte, ook best gruwelijk ahhahahahaha .

Inderdaad ook diep triest dat die South Bronx sample ook nog gebruikt wordt. Had 't wel gehoord, maar is toch niet zo overheersend als dat Beatnuts-sampletje. Doet niks af aan het feit, sterker nog, het versterkt het feit alleen nog maar, dat die productie van dat nummer gewoon één groot bij elkaar gejat geheel is.

pi_6737221
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit is dus de nieuwe single van J.Lo, ook van een nieuw album denk ik. Het is nu wel duidelijk dat ze meer voor de rap/r&b kant gaat dan voor latin muziek, er zit ook weer een rapper in.. Ik vind het een beetje eentonig nummer, saai refrein, en steeds een irriterend fluitje erdoorheen..
wat vinden jullie ervan?
Jennifer Lopez is een lekker wijf, dat maakt de muziek wat verdraagbaarder.
Op ieder potje past een dekseltje, en dat ben ik!
  maandag 11 november 2002 @ 12:39:38 #26
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_6737840
quote:
Op zondag 10 november 2002 21:16 schreef dunniecash het volgende:

Inderdaad ook diep triest dat die South Bronx sample ook nog gebruikt wordt. Had 't wel gehoord, maar is toch niet zo overheersend als dat Beatnuts-sampletje.

Moet je voor de gein die 2 nummers eens naast elkaar leggen. Kom je erachter dat er toch een heel stuk van 'The South Bronx' in is verwerkt. Niet alleen de vocalen, maar ook hele stukken van de beat.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_6737857
ze mag ook wel d'r tieten laten zien een keer...
Doh!
pi_6738438
True, helemaal waar.
Maar het is toch dat sampletje van The Beatnuts dat blijft hangen als je dat liedje hoort of gehoord hebt, ja toch?

Anyways, 't is gewoon zwaar nep.
.

quote:
Op maandag 11 november 2002 12:39 schreef MSXUser het volgende:
Moet je voor de gein die 2 nummers eens naast elkaar leggen. Kom je erachter dat er toch een heel stuk van 'The South Bronx' in is verwerkt. Niet alleen de vocalen, maar ook hele stukken van de beat.
pi_6738577
quote:
I stay grounded as the amounts roll in
Tuuuuuuurlijk, arrogante snol!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6748873
Ik vind haar leuk en haar nieuwe nummer ook...
ze blijft altijd zo lekker zichzelf, en ze is ook nog mooi
pi_6776841
quote:
Ik vind haar leuk en haar nieuwe nummer ook...
ze blijft altijd zo lekker zichzelf, en ze is ook nog mooi
pi_6776853
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:16 schreef dunniecash het volgende:

[..]
bedankt
  woensdag 13 november 2002 @ 13:18:51 #33
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_6776886
Tis natuurlijk een k*t nummer, maar respect voor de clip.

Tip: gewoon het geluid uit zetten; wordt het een stuk beter van...

pi_6776908
lang leve de pulp
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_6776939
Ik vind het helemaal niets.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_6777653
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:16 schreef dunniecash het volgende:

[..]
Als jij respect eist voor jouw muzieksmaak, heb dan ook respect voor die van een ander.
  woensdag 13 november 2002 @ 14:10:40 #37
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_6777952
quote:
Op woensdag 13 november 2002 13:56 schreef Seborik het volgende:

[..]

Als jij respect eist voor jouw muzieksmaak, heb dan ook respect voor die van een ander.

yeah... daarom denk ik ook niet die ..... J.Lo die zichzelf blijft mwmwhwuwhuwuwhuahauahahahaahaha yeah right.....

yeah vindt het ook wel een lekker nummer.......... maar pfffff

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_6869651
In dit nummer wil ze weer effe heel duidelijk laten weten dat ze uit The Bronx komt en dus gangsta is, en nigga vrienden heeft.
٩๏̯͡๏)۶
pi_6870680
Kan er niets aan doen, maar als Funk dat refreintje hoort gaat 'ie danspasjes maken. En als ontzettende kritische en ontwikkelde muziekliefhebber vind ik het heerlijk om dit toe te kunnen geven. Weet ik dat gevoel zo af en toe toch nog boven verstand gaat.
  dinsdag 19 november 2002 @ 13:10:10 #40
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_6882760
Mensen uit de Bronx vinden het naar het schijnt niet zo leuk.

Ik vind het wel een leuk nummer opzich alleen LOX kan ik wel p kotsen

pi_6889171
quote:
Op maandag 11 november 2002 13:21 schreef dunniecash het volgende:
True, helemaal waar.
Maar het is toch dat sampletje van The Beatnuts dat blijft hangen als je dat liedje hoort of gehoord hebt, ja toch?

Anyways, 't is gewoon zwaar nep.
.

idd, plus dat je nu Watch Out Now nu niet meer durft te neurieën want dan denkt iedereen dat het Jenny's nieuwe nummer is
pi_6889196
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 18:11 schreef DeF2K het volgende:
idd, plus dat je nu Watch Out Now nu niet meer durft te neurieën want dan denkt iedereen dat het Jenny's nieuwe nummer is
Je zal het maar als beltoon hebben gehad .
pi_6890598
quote:
Op zondag 10 november 2002 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:

ben ik soms de enige die Jennifer in die clip er gewoon echt goor, lelijk, vies,... uitziet ?
ik vindt het echt niet om aan te zien
al zie je het op deze foto niet echt duidelijk
pi_6892158
Moet je die foto hierboven nou kijken, eigenlijk is die kont gewoon best ranzig..
''Going mental on the Wabbu''
  woensdag 20 november 2002 @ 14:13:04 #45
24775 RZA
Rza Rza Rectah
pi_6905028
Ik vind haar wel lekker, dus ik bekijk de clip gewoon maar zet het geluid uit, wat automatisch al zo staat want er komt bijna alleen maar bagger op de teevee en dan heb ik gewoon de RZA in mn cd laatje zitten die effe wat wisdom aan de clip toevoegt _0_

En voor de mensen die haar niet lekker vinden heb ik ook geen andere oplossing dan wegzappen

Hard to spot micro dots, we sasquatch stomp you mc's the third eye cyclops laser beam shots
pi_6905433
quote:
Wat een TRUT is zij zeg.

Maak 'ns wat zelf!

Ik vind het ook nep dat ze al die nummers verkracht

Maar nu weet ik weer waar ik die beat van kon

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_6905822
Er zit een line in die vals is.. lachwekkend gewoon.
Nee, laat Christina Milian maar weer een nr. voor haar schrijven, niet dat zij nu zo geweldig kan schrijven, maar euh.. naja hehe...
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
  woensdag 20 november 2002 @ 14:50:52 #48
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_6905919
tis diep triest....ze was op de goeie weg met haar funky latino nummers....echter vond ze een paar negers ergens en nu is het alleen nog maar YO, MUDAFUCKA, GANGSTAH, BLING etc wat de klok slaat. Tis beetje Mariah.........als je nix meer weet, ga je met stoere negers nummers maken. De hedendaagse jeugd is zo dom dat ze het toch wel leuk vinden.

peace out bro's

pi_6907738
Ik word gek van zeikerds die blijven benadrukken dat ze realzijn.
Dit is al het derde nummer dat haar blazoen moet zuiveren.

En ze ziet er uit als een centshoer in de video.

woensdag 20 november 2002 @ 16:31:16 #50
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_6907849
quote:
Wat een TRUT is zij zeg.
idd, ik zat vandaag in de tram, beetje voor me uit te staren bedenk ik me opeens dat ik dat nummer van Mack niet meer 'voor de geest kon halen' zonder te denken aan nummers van bepaalde zangeressen die als maar moeten bewijzen hoe real ze nog zijn..

ik word er zo moe van door alleen te zeggen dat je echt bent wordt je het nog niet... en dan nog..wat is 'real' eigenlijk...nouja...ik kan beter even relaksen en me niet kwaad maken hier...

snel thuis echte nummer opgezet..pfew...gered...maar hoelang

gestolen beats...breek me de bek niet open

If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
pi_6915954
Yek
You only live once
pi_6920160
Als je dan toch zo graag een nummer van de Beatnuts wil gebruiken , zorg er dan ook voor dat hun het Rap gedeelte verzorgen. Want die gasten hebben tenminsten nog een Hip-hop geluid, in tegenstelling tot dat Nigga-rap gehalte van the LOX.
We search..
pi_6924860
The LOX maakt het tog wel weeer goed vind ik
..!
pi_6925781
is JLO niet een van de meest veeleisende "sterren". Kleedkamers in bepaalde kleuren laten schilderen en zo..
Dat is erg real blijven...en jenny from the block blijven lololol
Niemand die miljoenen verdient en altijd in de picture staat blijft zichzelf..zeker niet als je in de bronx bent grootgebracht
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_6926814
quote:
Op donderdag 21 november 2002 15:41 schreef SLASH het volgende:
is JLO niet een van de meest veeleisende "sterren". Kleedkamers in bepaalde kleuren laten schilderen en zo..
Dat is erg real blijven...en jenny from the block blijven lololol
Niemand die miljoenen verdient en altijd in de picture staat blijft zichzelf..zeker niet als je in de bronx bent grootgebracht
Zoals ik al zei, die rare eisen doet ze alleen maar om er bij te horen. Stiekem staat ze met beide benen op de grond en is ze 'real' (whatever that may mean to her).
pi_6961169
FROM ALL THE THINGS I HAVE LOST I MISS MY MIND THE MOST
pi_6961531
quote:
Op donderdag 21 november 2002 16:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, die rare eisen doet ze alleen maar om er bij te horen. Stiekem staat ze met beide benen op de grond en is ze 'real' (whatever that may mean to her).

Jij kent haar?
pi_6961606
leuk nummertje
dat is nog eens zonde van je tijd
pi_6967564
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 14:20 schreef Disorder het volgende:
Jij kent haar?
Nee, ik ben gewoon bovengemiddeld gevoelig voor zich continu herhalende propaganda.
pi_6971932
ik vind dat nummer echt
pi_7075356
bron: http://www.allhiphop.com/features/

How did the whole sampling of Watch Out Now for Jennifer Lopezs
Jenny from the Block come about?

Psycho Les (Beatnuts): Nah Jennifer has nothing to do with that.
Those faggots at Sony and the whole Trackmasters and those fuckin biting niggas. Niggas is biters and thats the bottom line.
I had nothing to do with that shit.
I didnt even know till I heard it on the radio. But whatever, they gonna see us.
Come with some paper, if not we gonna settle that shit on the streets.

Hahahah dope.. ben benieuwd hoe dit verder gaat.

-edit:
Check ook www.thewakeupshow.com. Je kan de show van de Beatnuts op video checken, daar praten ze ook over het jacken van hun sample.

Interviewer: - "So who produced that track for J. Lo?"
JuJu Pellegrino: "I don't know but he should get shot, that's fo sho"

Ze hebben hun advocaat al op de zaak gezet hahaha ik hoop dat ze maaaaaadddddddddddddd moet payen. .

[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 30-11-2002 17:58]

pi_7125260
Het is heel erg tijd dat mevrouw Lopezje terug keert naar de soort muziek die ze maakte toen ze nog niet bekend was want nu vern*ukt ze de meest ille hiphop nummers op de gruwelijkste manieren
En mensen die alleen naar haar uiterlijk kijken kopen maar een poster ofzo, of nog beter zoek eens een vriendin en een leven
"jenny" fok! off
My Only Fear Of Death Is Coming Back Reincarnated As a Breezahslut.
pi_7125308
quote:

[..]

Het is Ben Affleck.

heeft ze ooit in 'da block' gewoont dan? dat wijf is nep... tsssssss
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_7125391
Ik vind haar wel cool, alleen nu niet meer zo.

Ze zit altijd maar te zeiken dat ze het vroeger zo moeilijk heeft gehad in de Bronx, ik word er een beetje moe van hoor.

Jenny from the block is wel leuk......................voor 1 keer.

Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 3 december 2002 @ 17:37:29 #65
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_7125443
ik vond haar echt veel beter met die let's get loud en waiting for tonight
Dit is gewoon triest
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_7125456
snappen jullie nou niet dat ze zelf geen fuck heeft te zeggen over welke nummers dat ze uitbrengt? hoeveel nummer zonder negers denk je dat ze zelf geschreven heeft? ik denk geeneen.

zij is onderdeel van de mojo machine, net als al die andere popsterretjes, en die zijn weer afgeschreven zodra de contracten zijn verlopen en de publiciteit niet meer het toppunt heeft

zijn afhankelijk van mojo dat het op cd komt
afhankelijk van mojo voor een concert
en afhankelijk van mojo voor de publiciteit
als hun er (bijv,) geen geld meer in pompen,
is Jlo echt weer jenny in the block

zal niet gauw gebeuren omdat ze toch ook nog als actrice wat klaar kan spelen.

woensdag 4 december 2002 @ 20:27:33 #67
10655 SilverSpirit
Laatste kans.....
pi_7147987
jenny moet opflikkeren naar haar kutblok
Laatste kans.....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 december 2002 @ 20:49:02 #68
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_7148344
wat ze bedoelt met dat ze nog altijd dezelfde is, is dat ze vroeger ook al zo'n bitch was, die altijd overdreven dingen eiste.
Het enige wat veranderd is is dat ze nu wel het geld heeft ervoor, en dat wil ze met dit nummer even benadrukken
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 5 december 2002 @ 06:59:54 #69
6085 silver-surfer
Speel en leer....
pi_7154477
Er word gezegd dat ze iemand inhuurt om haar tepels goed te zetten.
Die gast mag er trouwens aan draaien!!!
Was trouwens ook op RTL boulevard

Wat een baan!!!

Foto's:

I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly.
pi_7190527
Het nummer is op zich wel verkracht.Ik denk wel dat Jenny wil proberen te zeggen dat ze uit een kut buurt kwam en het nu wel ver geschopt heeft.Dat ze een gangsta is en vele neger vrienden heeft weet ik niet maar ze ziet er in deze clip wel kut uit.
pi_7190573
Wat een hypocriet figuur

beweren dat ze 'zo gewoon' is gebleven.

pffffffffff ieder mens verandert als je zoveel poen krijgt, en zo veel aandacht. Alsof iemand haar geloofd

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 7 december 2002 @ 10:51:31 #72
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_7190582
quote:
Op maandag 11 november 2002 13:31 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tuuuuuuurlijk, arrogante snol!

Ik ben het helemaal met je eens. Eén van de arrogantste, hebberigste, zelfingenomen primadonna's die deze aardkloot bevolken, en maar doodleuk zingen hoe gewoon je bent.

Iemand moet dat mens eens een stevige shakabuku verkopen

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:15:56 #73
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7190710
Wat is de toegevoegde waarde van die harde tepels..??

Ik vind het nou niet echt iets bijdragen aan d'r "I'm real" image..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7190734
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:15 schreef Qarinx het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die harde tepels..??

Ik vind het nou niet echt iets bijdragen aan d'r "I'm real" image..

en wat is de toegevoegde waarde van iemand daar voor inhuren

als ze toch zo normaal was gebleven was ze niet te beroerd geweest om dat zelf te doen...

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:20:40 #75
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7190741
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:19 schreef Vision het volgende:

[..]

en wat is de toegevoegde waarde van iemand daar voor inhuren

als ze toch zo normaal was gebleven was ze niet te beroerd geweest om dat zelf te doen...

Jah of Ben..
  zaterdag 7 december 2002 @ 11:21:06 #76
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7190748
En een flesje vasthouden kan ze ook al niet,

Maar ik vind het nog steeds een hele mooie meid..

pi_7192199
Ze mag dan wel Puerto-Ricaans zijn, maar ze doet mij vooral denken aan een melkwitte bewoner van een buitenwijk die vijf jaar geleden doodverklaarde Hip-Hop slang begint te gebruiken omdat ze niet beter weet.
I'm Real, I'm Real (remix), 'never keep it real'(if you had my love), Jenny from the block (die titel klopt overigens wel, ze ziet eruit als een goedkope snol. En ze heeft nauwelijks tieten, dus die tepelopwarmer zal wel een tijdje hebben moeten zoeken).
Daar komt nog bij dat The Lox zo'n beetje de meest trieste groep van het moment is..

Tot zover mijn kerststemming...

pi_7192433
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:20 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Jah of Ben..

zal Ben idd leuk vinden
pi_7192624
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:36 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ze mag dan wel Puerto-Ricaans zijn, maar ze doet mij vooral denken aan een melkwitte bewoner van een buitenwijk die vijf jaar geleden doodverklaarde Hip-Hop slang begint te gebruiken omdat ze niet beter weet.
I'm Real, I'm Real (remix), 'never keep it real'(if you had my love), Jenny from the block (die titel klopt overigens wel, ze ziet eruit als een goedkope snol. En ze heeft nauwelijks tieten, dus die tepelopwarmer zal wel een tijdje hebben moeten zoeken).
Daar komt nog bij dat The Lox zo'n beetje de meest trieste groep van het moment is..

Tot zover mijn kerststemming...

.
pi_7192731
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 14:13 schreef zodiakk het volgende:

ah
pi_7206242
quote:
Op zondag 10 november 2002 19:15 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik vond J.Lo vroeger veel leuker muziek maken.. Ze moet maar eens haar Gangsta-Hiphop-vrienden dumpen...
juist
bla bla bla :)
  dinsdag 10 december 2002 @ 15:04:24 #82
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_7246117
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:11 schreef BDisOKE het volgende:
daar draait het vandaag de dag wel om ja... eigenlijk een blamage voor de muziek maarja
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  dinsdag 10 december 2002 @ 16:58:16 #83
33733 IsaacD
Gevaarlijk exemplarisch
pi_7248948
Aangezien ik nu niet de HipHopguru bij uitstek ben, zou ik wel eens willen weten van welke plaat dan die sample is die je in het begin van Jenny from the ... [krijg het woord geeneens meer uit mijn bek .. zo slecht gewoon ]. Hij zegt iets "everybody has got to make a living" in het begin en elke keer als ik namelijk die sample hoor denk ik dat de Black Eyed Peas voorbij komen. Die hebben hem namelijk ook gebruikt. Wie weet dus uit welk nummer die sample komt?
Make waaaaaaaaaay for the firetruck!
pi_7321800
Children grow and women producing
Men go working
Some go stealing
Everyone's got to make a living....
maar waar is die allereerste sample van....??? plz!

[Dit bericht is gewijzigd door daft op 13-12-2002 21:37]

When Columbus came to America, there were no taxes, no debts, and no pollution. The women did all the work while the men hunted or fished all day. Ever since then, a bunch of idiotic do-gooders have been trying to "improve" the place...
  donderdag 26 december 2002 @ 13:25:33 #85
43031 Keekaboo
Met hoofdletter K
pi_7546462
quote:
Op vrijdag 13 december 2002 21:25 schreef daft het volgende:
Children grow and women producing
Men go working
Some go stealing
Everyone's got to make a living....
maar waar is die allereerste sample van....??? plz!
De sample komt voor in de cd "Behind The Front" van de Black Eyed Peas, nummer 8, Say Goodbye.

"Jenny" is lekker bezig geweest om flink wat goede nummers door elkaar te gooien en er een slecht nummer van te maken

Live the life you love, love the life you live
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:44:25 #86
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9302446
quote:
Op zondag 10 november 2002 21:16 schreef dunniecash het volgende:
Verder, ik vond "verprukkebakkaliseerd" ofzo, dat die andere gast er van maakte, ook best gruwelijk ahhahahahaha .
Wellicht een vreemde topickick, maar de hierboven genoemde post heeft het tot in het februari/maart nummer van Onze Taal geschopt. Dat is okay. .

Betreffende de prullebakkiseerdiscussie dus.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 28 april 2003 @ 18:19:03 #87
54031 Levensgenieter
De Grijzen komen eraan!!!!!!!!
pi_10074814
Jenny must jump from a rock.

Een hele tijd geleden heb ik die muziek gewaardeerd

Maar die muziek die heeft dus totaal niets met haar te maken. Ze zingt over van alles en nog wat maar het slaat nergens op.

Dat ze nog maar eens 10 keer in het huwelijksbootje stapt en daarna weer iemand dumpt

ADOS: soms zeg je dat gewoon. En soms geloof je niets dan duisternis. En hoe moet je dan verder?
pi_10075088
Er was laatst in Amerika een South Park aflevering over Jennifer Lopez... echt ontzettend grappig. Ze wordt goed voor gek gezet. Het is aflevering 5 van seizoen 7, voor degenen die hem willen downloaden van een shareprog.
pi_10111827
quote:
Op maandag 28 april 2003 18:32 schreef Kworb het volgende:
Er was laatst in Amerika een South Park aflevering over Jennifer Lopez... echt ontzettend grappig. Ze wordt goed voor gek gezet. Het is aflevering 5 van seizoen 7, voor degenen die hem willen downloaden van een shareprog.
jaaaa die was echt super! die hand, si si si, oeh taco flavoured kisses
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')