quote:Met een vrouw wier neus groter is dan haar borstweefsel?
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:11 schreef BDisOKE het volgende:
Als het clipje maar lekker is toch?
quote:Dat was juist het meest vreselijke J.Lo nummer ooit
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:57 schreef Opti het volgende:
Play was mijn inziens het enige van haar songs wat de moeite waard was
Jenny from the Block vind ik
Een paar fototjes van d'r clip:
(uit de Break Out! gescand)
quote:Het is Ben Affleck.
Op zondag 10 november 2002 16:26 schreef SmashBro het volgende:
Is die man in de clip nou wel of niet Ben Affleck?
Wat een hypocriet nummer is het trouwens; een van de grootste diva's van dit moment die zingt dat ze nog steeds "Jenny from the block is". Of zal ik het sarcasme van dit nummer niet snappen?
quote:Ah, dus toch goed herkend.
Op zondag 10 november 2002 16:27 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Het is Ben Affleck.
quote:De tekst is idd wat apart, doet me aan de teksten van Eminem denken. Die heeft alles ook zo graag open en bloot.
Wat een hypocriet nummer is het trouwens; een van de grootste diva's van dit moment die zingt dat ze nog steeds "Jenny from the block is". Of zal ik het sarcasme van dit nummer niet snappen?
Stukje uit Jenny from the Block:
From "In Livin Color" to movie scripts
To "On The 6" to "J.Lo" to this
Headline clips
I stay grounded as the amounts roll in
I'm real I thought I told ya
(I'm real) I'm really real on Oprah
(I'm real) That's just me
Nothing phony, don't hate on me
What you get is what you see
Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)
Don't be fooled by the rocks that I got
I'm still, I'm still Jenny from the block
Used to have a little now I have a lot
No matter where I go I know where I came from
(From the Bronx)
I'm down to earth like this
Rockin this business
I've grown up so much
I'm in control and loving it
Rumors got me laughin kid
Love my life and my public
Put God first and can't forget to stay real
To me it's like breathing, yeah
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-11-2002 16:42]
In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.
Maak 'ns wat zelf!
quote:Ze had geloof ik ook nog wat samples gejat, die mariah carey van plan was te gebruiken. Hierdoor moest MC haar liedjes veranderen voor gebruik.
Op zondag 10 november 2002 17:35 schreef dunniecash het volgende:
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.
Maak 'ns wat zelf!
quote:Punt is dat vette hiphopnummers niet verjenniferlopest moeten worden
Op zondag 10 november 2002 17:44 schreef xman het volgende:
Maar ik denk dat JLO niks doet, maar Tommy Mottola en de rest van Sony die al haar zaakjes regelt. Het enige wat JLO doet is de liedjes zingen en een beetje rondhuppelen!
quote:Ja, heel erg irritant. Ik deed laatst de radio: "He, relaxed, Beatnuts" maar dan hoor je jennifer lopez er doorheen...
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!In de "Ain't It Funny (Remix" jat ze die gruwelijke sample uit Craig Mack's "Flava In Ya Ear (Remix)" .. dan jat ze daarna nog 'ns Luniz-I Got 5 On It en bij dit nummer die sample uit "Watch Out Now" van The Beatnuts. Damn, echt slap. Ik háát Jennifer Lopez' muziek.
Maak 'ns wat zelf!
quote:Het is in wezen gewoon een remake van "I'm real" voor de mensen die nog steeds niet begrepen hebben dat J.Lo eigenlijk een heel lief, normaal meisje is wat alleen maar de raarste diva-eisen (kleedkamer etc.) loopt te stellen om bij het wereldje te horen.
Het is Ben Affleck.
quote:Ik stel voor dat we dit woord, evenals geprullenbakkeerd - uitgevonden door demissionair minister Remkes -, aan de van Dale moeten toevoegen.
Op zondag 10 november 2002 17:50 schreef keeper het volgende:[..]
verjenniferlopest
quote:Mijn fiat heb je.
Op zondag 10 november 2002 20:42 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik stel voor dat we dit woord, evenals geprullenbakkeerd - uitgevonden door demissionair minister Remkes -, aan de van Dale moeten toevoegen.
Verder, ik vond "verprukkebakkaliseerd" ofzo, dat die andere gast er van maakte, ook best gruwelijk ahhahahahaha .
Inderdaad ook diep triest dat die South Bronx sample ook nog gebruikt wordt. Had 't wel gehoord, maar is toch niet zo overheersend als dat Beatnuts-sampletje. Doet niks af aan het feit, sterker nog, het versterkt het feit alleen nog maar, dat die productie van dat nummer gewoon één groot bij elkaar gejat geheel is.
quote:Jennifer Lopez is een lekker wijf, dat maakt de muziek wat verdraagbaarder.
Op zaterdag 12 oktober 2002 14:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dit is dus de nieuwe single van J.Lo, ook van een nieuw album denk ik. Het is nu wel duidelijk dat ze meer voor de rap/r&b kant gaat dan voor latin muziek, er zit ook weer een rapper in.. Ik vind het een beetje eentonig nummer, saai refrein, en steeds een irriterend fluitje erdoorheen..
wat vinden jullie ervan?
quote:Moet je voor de gein die 2 nummers eens naast elkaar leggen. Kom je erachter dat er toch een heel stuk van 'The South Bronx' in is verwerkt. Niet alleen de vocalen, maar ook hele stukken van de beat.
Op zondag 10 november 2002 21:16 schreef dunniecash het volgende:Inderdaad ook diep triest dat die South Bronx sample ook nog gebruikt wordt. Had 't wel gehoord, maar is toch niet zo overheersend als dat Beatnuts-sampletje.
Anyways, 't is gewoon zwaar nep..
quote:
Op maandag 11 november 2002 12:39 schreef MSXUser het volgende:
Moet je voor de gein die 2 nummers eens naast elkaar leggen. Kom je erachter dat er toch een heel stuk van 'The South Bronx' in is verwerkt. Niet alleen de vocalen, maar ook hele stukken van de beat.
quote:Tuuuuuuurlijk, arrogante snol!
I stay grounded as the amounts roll in
quote:
Ik vind haar leuken haar nieuwe nummer ook...
ze blijft altijd zo lekker zichzelf, en ze is ook nog mooi
Tip: gewoon het geluid uit zetten; wordt het een stuk beter van...
quote:Als jij respect eist voor jouw muzieksmaak, heb dan ook respect voor die van een ander.
Op woensdag 13 november 2002 13:16 schreef dunniecash het volgende:
[..]
quote:yeah... daarom denk ik ook niet die
Op woensdag 13 november 2002 13:56 schreef Seborik het volgende:[..]
Als jij respect eist voor jouw muzieksmaak, heb dan ook respect voor die van een ander.
yeah vindt het ook wel een lekker nummer.......... maar pfffff
Ik vind het wel een leuk nummer opzich alleen LOX kan ik wel p kotsen
quote:idd, plus dat je nu Watch Out Now nu niet meer durft te neurieën want dan denkt iedereen dat het Jenny's nieuwe nummer is
Op maandag 11 november 2002 13:21 schreef dunniecash het volgende:
True, helemaal waar.
Maar het is toch dat sampletje van The Beatnuts dat blijft hangen als je dat liedje hoort of gehoord hebt, ja toch?Anyways, 't is gewoon zwaar nep.
.
quote:Je zal het maar als beltoon hebben gehad
Op dinsdag 19 november 2002 18:11 schreef DeF2K het volgende:
idd, plus dat je nu Watch Out Now nu niet meer durft te neurieën want dan denkt iedereen dat het Jenny's nieuwe nummer is![]()
quote:ben ik soms de enige die Jennifer in die clip er gewoon echt goor, lelijk, vies,... uitziet ?
Op zondag 10 november 2002 16:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
En voor de mensen die haar niet lekker vinden heb ik ook geen andere oplossing dan wegzappen
quote:Ik vind het ook nep dat ze al die nummers verkracht
Wat een TRUT is zij zeg.
Maak 'ns wat zelf!
Maar nu weet ik weer waar ik die beat van kon
peace out bro's
En ze ziet er uit als een centshoer in de video.
quote:idd, ik zat vandaag in de tram, beetje voor me uit te staren bedenk ik me opeens dat ik dat nummer van Mack niet meer 'voor de geest kon halen' zonder te denken aan nummers van bepaalde zangeressen die als maar moeten bewijzen hoe real ze nog zijn..
Wat een TRUT is zij zeg.
Hoe haalt ze het in 'r hoofd om de doopste, reeds BESTAANDE hip-hop nummers gewoon zo te verkloten?!
ik word er zo moe van door alleen te zeggen dat je echt bent wordt je het nog niet... en dan nog..wat is 'real' eigenlijk...nouja...ik kan beter even relaksen en me niet kwaad maken hier...
snel thuis echte nummer opgezet..pfew...gered...maar hoelang
gestolen beats...breek me de bek niet open
quote:Zoals ik al zei, die rare eisen doet ze alleen maar om er bij te horen. Stiekem staat ze met beide benen op de grond en is ze 'real' (whatever that may mean to her).
Op donderdag 21 november 2002 15:41 schreef SLASH het volgende:
is JLO niet een van de meest veeleisende "sterren". Kleedkamers in bepaalde kleuren laten schilderen en zo..
Dat is erg real blijven...en jenny from the block blijven lololol
Niemand die miljoenen verdient en altijd in de picture staat blijft zichzelf..zeker niet als je in de bronx bent grootgebracht
quote:Jij kent haar?
Op donderdag 21 november 2002 16:18 schreef Litpho het volgende:[..]
Zoals ik al zei, die rare eisen doet ze alleen maar om er bij te horen. Stiekem staat ze met beide benen op de grond en is ze 'real' (whatever that may mean to her).
quote:Nee, ik ben gewoon bovengemiddeld gevoelig voor zich continu herhalende propaganda.
Op zaterdag 23 november 2002 14:20 schreef Disorder het volgende:
Jij kent haar?
How did the whole sampling of Watch Out Now for Jennifer Lopezs
Jenny from the Block come about?
Psycho Les (Beatnuts): Nah Jennifer has nothing to do with that.
Those faggots at Sony and the whole Trackmasters and those fuckin biting niggas. Niggas is biters and thats the bottom line.
I had nothing to do with that shit.
I didnt even know till I heard it on the radio. But whatever, they gonna see us.
Come with some paper, if not we gonna settle that shit on the streets.
Hahahah dope.. ben benieuwd hoe dit verder gaat.
-edit:
Check ook www.thewakeupshow.com. Je kan de show van de Beatnuts op video checken, daar praten ze ook over het jacken van hun sample.
Interviewer: - "So who produced that track for J. Lo?"
JuJu Pellegrino: "I don't know but he should get shot, that's fo sho"
Ze hebben hun advocaat al op de zaak gezet hahaha ik hoop dat ze maaaaaadddddddddddddd moet payen. .
[Dit bericht is gewijzigd door dunniecash op 30-11-2002 17:58]
quote:heeft ze ooit in 'da block' gewoont dan? dat wijf is nep... tsssssss
Het is Ben Affleck.
Ze zit altijd maar te zeiken dat ze het vroeger zo moeilijk heeft gehad in de Bronx, ik word er een beetje moe van hoor.
Jenny from the block is wel leuk......................voor 1 keer.
zij is onderdeel van de mojo machine, net als al die andere popsterretjes, en die zijn weer afgeschreven zodra de contracten zijn verlopen en de publiciteit niet meer het toppunt heeft
zijn afhankelijk van mojo dat het op cd komt
afhankelijk van mojo voor een concert
en afhankelijk van mojo voor de publiciteit
als hun er (bijv,) geen geld meer in pompen,
is Jlo echt weer jenny in the block
zal niet gauw gebeuren omdat ze toch ook nog als actrice wat klaar kan spelen.
Wat een baan!!!
Foto's:
beweren dat ze 'zo gewoon' is gebleven.
pffffffffff ieder mens verandert als je zoveel poen krijgt, en zo veel aandacht. Alsof iemand haar geloofd
quote:Ik ben het helemaal met je eens. Eén van de arrogantste, hebberigste, zelfingenomen primadonna's die deze aardkloot bevolken, en maar doodleuk zingen hoe gewoon je bent.
Op maandag 11 november 2002 13:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Tuuuuuuurlijk, arrogante snol!
Iemand moet dat mens eens een stevige shakabuku verkopen
V.
Ik vind het nou niet echt iets bijdragen aan d'r "I'm real" image..
quote:en wat is de toegevoegde waarde van iemand daar voor inhuren
Op zaterdag 7 december 2002 11:15 schreef Qarinx het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van die harde tepels..??Ik vind het nou niet echt iets bijdragen aan d'r "I'm real" image..
als ze toch zo normaal was gebleven was ze niet te beroerd geweest om dat zelf te doen...
quote:Jah of Ben..
Op zaterdag 7 december 2002 11:19 schreef Vision het volgende:[..]
en wat is de toegevoegde waarde van iemand daar voor inhuren
als ze toch zo normaal was gebleven was ze niet te beroerd geweest om dat zelf te doen...
Maar ik vind het nog steeds een hele mooie meid..
Tot zover mijn kerststemming...
quote:zal Ben idd leuk vinden
Op zaterdag 7 december 2002 11:20 schreef Qarinx het volgende:[..]
Jah of Ben..
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:36 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ze mag dan wel Puerto-Ricaans zijn, maar ze doet mij vooral denken aan een melkwitte bewoner van een buitenwijk die vijf jaar geleden doodverklaarde Hip-Hop slang begint te gebruiken omdat ze niet beter weet.
I'm Real, I'm Real (remix), 'never keep it real'(if you had my love), Jenny from the block (die titel klopt overigens wel, ze ziet eruit als een goedkope snol. En ze heeft nauwelijks tieten, dus die tepelopwarmer zal wel een tijdje hebben moeten zoeken).
Daar komt nog bij dat The Lox zo'n beetje de meest trieste groep van het moment is..Tot zover mijn kerststemming...
quote:juist
Op zondag 10 november 2002 19:15 schreef Dragonwizard het volgende:
Ik vond J.Lo vroeger veel leuker muziek maken.. Ze moet maar eens haar Gangsta-Hiphop-vrienden dumpen...
quote:daar draait het vandaag de dag wel om ja... eigenlijk een blamage voor de muziek maarja
Op zaterdag 12 oktober 2002 15:11 schreef BDisOKE het volgende:
Als het clipje maar lekker is toch?
[Dit bericht is gewijzigd door daft op 13-12-2002 21:37]
quote:De sample komt voor in de cd "Behind The Front" van de Black Eyed Peas, nummer 8, Say Goodbye.
Op vrijdag 13 december 2002 21:25 schreef daft het volgende:
Children grow and women producing
Men go working
Some go stealing
Everyone's got to make a living....
maar waar is die allereerste sample van....??? plz!
"Jenny" is lekker bezig geweest om flink wat goede nummers door elkaar te gooien en er een slecht nummer van te maken
quote:Wellicht een vreemde topickick, maar de hierboven genoemde post heeft het tot in het februari/maart nummer van Onze Taal geschopt. Dat is okay.
Op zondag 10 november 2002 21:16 schreef dunniecash het volgende:
Verder, ik vond "verprukkebakkaliseerd" ofzo, dat die andere gast er van maakte, ook best gruwelijk ahhahahahaha.
Betreffende de prullebakkiseerdiscussie dus.
Een hele tijd geleden heb ik die muziek gewaardeerd
Maar die muziek die heeft dus totaal niets met haar te maken. Ze zingt over van alles en nog wat maar het slaat nergens op.
Dat ze nog maar eens 10 keer in het huwelijksbootje stapt en daarna weer iemand dumpt
quote:jaaaa die was echt super! die hand, si si si, oeh taco flavoured kisses
Op maandag 28 april 2003 18:32 schreef Kworb het volgende:
Er was laatst in Amerika een South Park aflevering over Jennifer Lopez... echt ontzettend grappig.Ze wordt goed voor gek gezet.
Het is aflevering 5 van seizoen 7, voor degenen die hem willen downloaden van een shareprog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |